ניהול אתרים לחברות, ארגונים, תאגידים(לחץ לפירוט)
התבקשתם לקחת אחריות על האתר אינטרנט של החברה/הארגון? מרגישים קצת אבודים בין האחריות השוטפת בעבודה הרשמית ובין התיק שהפילו עליכם בדמות האתר? אנחנו מציעים שירות שמאפשר לך להתמקד במה שאתה טוב בו ולשמו נשכרת לעבודה ואנחנו כבר נדאג לך לשקט בגזרה של האתר.
מה זה ניהול אתרים? ניהול אתר על ידי מנהל אתרים מקצועי משנה את האופן בו הארגון נראה און ליין. מנהל האתר לוקח אחריות מלאה על ניהול האתר מהנושאים הטכניים ועד לנושאים שיווקיים – הוא אחראי לנהל את כל האופרציה שנקראת אתר
איך אנחנו מציעים את השירות? השירות ניתן במתכונת של אחד על אחד! זה אתם ומנהל האתר הקבוע שהוצמד לכם וללא כל מתווכים בדרך. כך הוא לומד להכיר את הדרישות שלכם ולחסוך לכם זמן נוסף. הוא ילמד את מדיניות החברה, את הדגשים שחשובים לה וכן האלה..

אנא לחץ על האייקונים מטה כדי לצפות במידע נוסף אודות רכיבי השירות.

מה יוצא לך משירותי ניהול אתרים? אתם התבקשתם להביא תוצאות ואנחנו נדע איך לעמוד בהם. יתרה מזאת, סביר להניח שנוכל לעזור לכם בעוד מגוון משימות שכלל לא תיארתם שתידרשו לעמוד בהם.

בקצרה, אם קבעו שאתם אחראים על האתר של הארגון. יש לך את הגב שלנו! – עובד חיצוני, במיקור חוץ, ללא כל התחייבות ועם זמינות לבצע כל בקשה בזמן אמת וללא אותיות קטנות ואו עלויות נסתרות. לא הכל חייב ליפול עליכם..

חברות גדולות וגופים מוסדיים אינם מעוניינים לנהל את אתר האינטרנט בכוחות עצמם. לגופים אלו, אנו מציעים את "שירות ניהול אתרים לגופים גדולים" אשר מטרתו לספק פתרון יעיל ומידי לגופים משמעותיים שנדרשים לתמיכה מסביב לשעון עם כוח אדם משמעותי.

אנו יודעים להעניק שירות כולל לגופים גדולים כדוגמת משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות בינלאומיות, ספקים, יבואנים, חברות גדולות ועוד. השירות המוצע מאפשר לגופים גדולים להתמקד בעשייתם ובעיקרי הפעילות שלהם תוך ייצוא האחריות לאתר אלינו למקצוענים.

ניהול אתר גדול מחייב אותנו בהענקת מכלול שירותים וכולל בין היתר את המענה לפניות רבות של קהל הצרכנים הפונים דרך האתר ואו דרך הפייסבוק (למעוניינים בכך) ובכך לשפר את השירות ולהביא לשביעות רצון גבוהה יותר מצד הלקוחות.

יתרונות בשירות ניהול אתרים גדולים

חברות גדולות וגופים ממשלתיים אינם מעוניינים לעסוק במתן מענה לכל לקוח ולקוח הפונה דרך יצירת הקשר באתר. כיום, מרבית הפניות מתרכזות במזכירות ואו במנהלה ומטופלות בצורה איטית אם בכלל. השירות שלנו מציע מענה לכל לקוח במהירות ולשביעות רצונו.

במקום להחזיק וובמאסטר במשכורת מלאה כעובד חברה, הארגון יכול לשכור את שירותי ניהול האתרים שלנו ובכך לפתור את בעיית ניהול האתר ולהתמקד במתן השירותים בלבד. השירות מותאם אישית לכל עסק ומבטיח שביעות רצון מצד הלקוחות.

עלויות וסיכום

עלויות ניהול אתר גדול המשרת ציבור רחב נקבעות בהתאם לרמת השירות המבוקשת ובהתאם למספר הפניות המתקבלות מידי יום באתר. ישנם מקרים בהם העלויות שוליות ובמקרים אחרים, מדובר בהשקעה משמעותית אך משתלמת בהתאמה.

מחיר ניהול אתר מוסדי יקבע לאחר שיחה עם מנהלי השיווק והבנת צורכי העסק כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שיידרשו בקידום ובניהול שוטף מידי חודש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!

מוסדות חינוך כדוגמת אוניברסיטאות, מכללות, בתי ספר ועוד נדרשים לאתרי אינטרנט המעדכנים את הסטודנטים / תלמידים על מערך שיעורים, מבחנים ועוד שלל פרטי מידע חשובים לציבור התלמידים. מידע זה צריך להיות מעודכן תדיר בכדי להבטיח שירות טוב ככל האפשר.

שירות ניהול אתרים עבור מוסדות חינוכיים מאפשר למנהלי המוסד להתמקד בניהול השוטף של תכני הלימוד, המרצים ויתר הפעילות הנדרשות כאשר האתר עובר לניהול חיצוני מקצועי שמבטיח זמינות גבוהה ועדכון מידי של כל שינוי במערכת הלימודים..

ככל שהשירות טוב יותר, כך יותר ויותר תלמידים ילמדו לפנות אליכם דרך האתר ובמקביל העומס על קווי הטלפון והמזכירות ירד משמעותית. המידע באתר מהווה שירות לקוחות הטוב ביותר בעידן בו לכל תלמיד יש סמארטפון בכיס ולכן מומלץ להשקיע בשירות זה.

יתרונות בשירות ניהול אתרים למוסדות חינוך

ניהול מערכת לימודים ותיאום בין מורים/מרצים לבין תלמידים/סטודנטים וכל מה שביניהם אינו קל ומחייב בגמישות רבה. ככזה, קשה מאוד לתחזק אתר אינטרנט עדכני מאחר והמידע בו משתנה כל הזמן. אך, במידה ויש חברה העוסקת בדיוק בזה, המשימה הופכת לקלה והשירות לתלמידים משתפר לאין שיעור.

השירות שלנו הופך את כל ההמרה של המידע בזמן אמת לנתוני אמת לעיניהם של התלמידים לאפקטיבי ושימושי במיוחד. בכך, אתם זוכים לפנאי להתמקד בדברים החשובים באמת ומחייבים טיפול שוטף על ידי אנשי המקצוע במוסד הלימודים.

עלויות וסיכום

עלויות ניהול אתרי מוסדות חינוך משתנים מאתר לאתר בהתאם למידת העדכון של התכנים בו ולשעות העבודה הנדרשות מידי חודש. ישנם אתרים אשר עלות ניהולם השוטף נאמד בסכומי כסף קטנים ואילו אחרים שעלות ניהולם יקרה למדי אך משתלמת בהתאמה.

מחיר ניהול אתר מוסד חינוכי יקבע לאחר שיחה עם מנהלי המוסד והבנת הצרכים והיעדים שהוגדרו כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרש להשקיע בקידום ובניהול שוטף מידי חודש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!

אתרי אינטרנט של עמותות הנם שונים ב-180° מאתרי אינטרנט של עסקים וזאת מאחר ומטרות האתר שונות בתכלית מאלו של עסקים. בעוד באתרי אינטרנט של חברות ועסקים עלינו לשווק את המוצרים/השירותים של החברה, בארגונים אנו צריכים להציג את התוצרים של העמותה.

שירות "ניהול אתרי עמותה" מאפשר לבעלי עמותות להשתחרר מהעול של ניהול האתר והנראות של העמותה במרחב המקוון ולהתמקד בהמשך עשיה ברוכה וניהול עובדים ומתנדבים בשטח. אך חשוב מכך, גם להפיק הרבה יותר תרומות און ליין.

אנו מציעים שירות יוצא דופן המצמיד לאתר שלכם מנהל אתר קבוע שמתערה עם צוות מנהלי הפעילויות בעמותה ומגיב בזמן אמת לכל פעולה כך שהיא מופיעה באינטרנט והציבור הרחב יכול להתרשם מהפעילויות של העמותה ואף לתרום לה.

יתרונות בשירות ניהול אתרי עמותה

עמותות זוכות לתרומות רבות מגופים שונים ומגוגל בפרט. גוגל מציעה לעמותות במסגרת "מענק גוגל לעמותות" מאות אלפי שקלים מידי שנה לפרסום חינם. אך, לא ניתן לנצל סכומים ניכרים אלו ללא תכנים מתאימים באתר וללא יצירת ערך אמיתי לגולשים המבצעים חיפוש.

ניהול אתרים לעמותות על ידי אנשי מקצוע מהימנים מבטיח לכם שיש גורם שכל אחריותו להפוך את הפעילות של העמותה לגלויה ברשת וכמובן לשווק את הפעילויות הללו לנתמכים ולתורמים ולבסוף להגדלת הפעילות של העמותה בחיים האמיתיים.

עלויות וסיכום

עלויות ניהול אתרי עמותות משתנים מאתר לאתר בהתאם למורכבות שבו ולשעות העבודה הנדרשות מידי חודש. ישנם אתרים אשר עלות ניהולם השוטף נאמד בסכומי כסף קטנים ואילו אחרים שעלות ניהולם יקרה למדי אך משתלמת בהתאמה.

מחיר ניהול אתר עמותה נקבע לאחר שיחה עם מנהלי העמותה והבנת צרכי העמותה השוטפים כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרשות בקידום ובניהול השוטף מידי חודש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!

רשויות מקומיות וחברות עירוניות מחזיקות באתרי שירות לקוחות הכוללים מידע, תשלומים ועוד שלל כלים שירותיים לטובת הציבור. אתרים אלו מנוהלים לרוב בצורה חלקית בלבד ומתעדכנים לעתים רחוקות כתוצאה מניהול לקוי מצד הרשות המקומית ואו החברה הציבורית.

כאשר גוף עירוני, חברה עירונית או כל גוף אחר מעוניין להעניק שירות לקוחות ברמה גבוהה יותר לקהל התושבים בעיר, ביכולתו לשכור את שירותי ניהול האתרים לרשויות מקומיות שאנו מציעים. בשירות זה, אנו מעניקים את מלוא הניהול לכל האספקטים השונים באתר על מאפייניו הרבים.

ניהול אתר של רשות מקומית על ידי אנשי מקצוע מבטיח חשיפה מקסימלית ושירות אופטימלי ללקוחות. ניהול אתר עירוני על ידי חברה מקצועית המתמחה בכך תביא לכך שיותר ויותר אנשים יכנסו לאתר ויחשפו לתכנים שלכם ולאחר מכן יחוו דעה חיובית על השירותים הציבוריים שאתם מעניקים.

יתרונות בשירות ניהול אתרים לרשויות מקומיות

לרשויות מקומיות וגופים עירוניים נוספים יש הרבה על הצלחת. עליהם לשרת אלפים רבים של תושבים במגוון רחב של שירותים וכולם דורשים ניהול מקצועי ויד מכוונת לאורך כל הדרך. אתר האינטרנט של הרשויות והגופים העירוניים דורשים אף הם ניהול אך לכך לא תמיד נשאר כוח אדם מקצועי..

השירות שלנו מאפשר לכם לשמור על שירות יוצא דופן וחיובי בעיני התושבים וזאת על אף שאתם אינכם משקיעים יותר מידי מאמץ בכך. כל אירוע, כל עדכון מידע, כל שירות חדש לציבור מפורסם ומוצע לציבור הרחב בעיר על ידי איש מקצוע ובצורה מידית תוך מענה לכל שאלה ופניה מצד התושבים.

עלויות וסיכום

עלויות ניהול אתרים לרשויות מקומיות וארגונים עירוניים נקבעות בהתאם לטיב השירות הרצוי ולשעות העבודה הנדרשות מידי חודש. ישנם אתרים אשר עלות ניהולם השוטף נאמד בסכומי כסף קטנים ואילו אחרים שעלות ניהולם יקרה למדי אך משתלמת בהתאמה.

עלויות ניהול אתרים עירוניים נקבעים רק לאחר שיחה עם הרשות והבנת יעדיו כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרש להשקיע בקידום ובניהול שוטף מידי חודש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!

גופים ממשלתיים כדוגמת משרדי ממשלה, בתי המשפט, גורמי אכיפה וצבא מחויבים בשירות לציבור. בחלק גדול מהגופים המוסדיים יש צורך בעדכונים שוטפים לציבור ובשקיפות רבה כלפי כלל הציבור. כדי להבטיח עמידה במחויבות, יש צורך בניהול שוטף של האתר ואמצעי המדיה השונים.

כדי לשמור על אתר מעודכן ומתוחזק היטב, רצוי לפנות לחברה המתמחה בניהול אתרים שתעניק כתף לעוסקים ביח"צ ובשירות הלקוחות לציבור הרחב. אנו מציעים שירות שנלווה ליתר הפעילות הסדירה וזאת כדי שהאתר יעמוד ברף הגבוהה ביותר שניתן.

ניהול אתר מוסדי על ידי אנשי מקצוע מבטיח חשיפה מקסימלית ושירות אופטימלי לציבור הרחב. ניהול אתר מוסדי/ ממשלתי על ידי חברה מקצועית המתמחה בכך תביא לכך שיותר ויותר אנשים יכנסו לאתר ויחשפו לתכנים ולמידע הציבורי ובכך יחוו חווית שירות טובה.

יתרונות בשירות ניהול לגופים ממשלתיים

שירות ניהול אתרים לגופים ממשלתיים וגופים מוסדיים הנו ייחודי מאחר ואנו נטמעים ברמה מסוימת בתוך הארגון על ידי כך שאנו לומדים את הדרישות ועומדים בכולם בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים. בצורה זו, גוף ממשלתי / מוסדי יכול להעניק שירות לקוחות הולם לכלל הציבור.

ניהול מקצועי על ידי מנהל אתרים מנוסה יחסוך למערכת שלכם הרבה כאב ראש ותאפשר לכם להתמקד בהתייעלות ובשיפור אזורים נוספים שנדרשים לכך בארגון. השירות מזכה אתכם מזמן יקר וזאת מבלי להתפשר על איכות השירות לציבור הרחב כמצופה מכם.

עלויות וסיכום

עלויות ניהול אתר מוסדי/ממשלתי יהיו שונים מאתר לאתר בהתאם למורכבות עדכון התוכן והמענה לקהל הרחב שמתורגם לשעות העבודה הנדרשות מידי חודש. ישנם אתרים אשר עלות ניהולם השוטף נאמד בסכומי כסף קטנים ואילו אחרים שעלות ניהולם יקרה למדי אך משתלמת בהתאמה.

מחיר ניהול אתר מוסדי נקבע לאחר שיחה עם הלקוח והבנת צורכי הארגון כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרש להשקיע בקידום ובניהול שוטף מידי חודש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!

הרגש חופשי לשאול אותנו כל דבר 🙂

מה אנחנו עושים עבורך?

אחסון אתר

הצפנת אתר

גיבויים לאתר

ניטור אתר

תחזוקת אתר

אבטחת אתר

ניהול תוכן אתר

ניהול תדמית

ניהול פאנל אדמין

ניהול מוצרים

ניהול שירותים

ניהול בלוג

מחקר שוק

עמודי נחיתה

אופטימיזציה לאתר

קידום אורגני

ניתוח ביצועים

ניתוח מתחרים

תן לנו לקחת אחריות על האתר שלך, אנחנו טובים בזה 🙂

    הגדרת אתר חברה/עמותה: אתר אינטרנט בבעלות חברה ואו עמותה אשר מונה לרוב למעלה מ100 עמודים פעילים. במקרים רבים מדובר באתרים אשר מחולקים למחלקות נפרדות כך שגורמים שונים בתוך הארגון באים במגע עם האתר.

    תנאי שירות: שירותי ניהול האתרים שלנו הנם במתכונת של הסכם שירות (SLA) אשר מחייב אותנו בזמני מענה ובזמני טיפול בפועל. למרות האמור, יש לשים לב לסוגי קריאות השירות. ישנם קריאות שמטופלות בכל שעה 24/7, וישנם קריאות שאינם דחופות ומטופלות בשעות העבודה בלבד.