כאשר עובדים מול נותני שירותים חד פעמיים, אנו יודעים מה המוצר הרצוי ויכולים למדוד את תוצאות העבודה בעניים. לעומת זאת, בעבודה מול נותן שירות בצורה מתמשכת (מקדם אתרים, איש שיווק, מנהל אתרים ועוד..) קשה מאוד למדוד ביצועים באופן מידי ובטח שקשה לדעת מה טיב השירות ביחס למחיר אותו אתם משלמים או ביחס ליתר השוק.

מסיבה זו, אנו עובדים מול לקוחותינו בצורה מסודרת מאוד, ועבודה זו כוללת הסכם שירות (SLA) המפרט את הנקודות הבאות:

פרטי הסכם SLA מול לקוחות:

  • פרטי נותן השירות
    • פרטי קשר קבועים.
    • מי אחראי לביצוע העבודה.
    • אופן קבלת בקשות עבודה.
  • פרטי מקבל השירות
    • פרטי קשר קבועים.
    • מי רשאי לדרוש עבודה.
    • אופן דרישת עבודה.

בנוסף להגדרת הצדדים להסכם ואופן התקשורת ביניהם, אנו מפרטים בצורה מסודרת את הפרטים הבאים:

  • טיב השירותים הנכללים בחבילת הניהול.
  • סך שעות העבודה המקסימלי בחבילת הניהול.
  • טווח זמן לביצוע סוגי משימות שונים לפי רמת דחיפות.
  • שעות פעילות בהם ניתנים השירותים.
  • מחויבויות נוספות לשני הצדדים בהסכם.

כפי שניתן להבין, אנו מתייחסים לכל לקוח ולקוח ברצינות הראויה ופועלים על פי הסכם כתוב ומוסכם על ידי שני הצדדים לשביעות רצון מקסימלית.


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 

שם פרטי ושם משפחה:

מספר הטלפון שלך:

דואר אלקטרוני שלך:

שירות רצוי