fbpx

יש לכם אתר אינטרנט שלא מתוחזק כהלכה? האתר אינטרנט עובד בסדר אך יש בו שגיאות? רוצים לנהל את האתר בכוחות עצמכם אך אין לכם מושג איפה ואיך מתחילים?! ייתכן מאוד שאתם צריכים שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט. שירותי תמיכה מאפשרים לכל בעל עסק להפיק את המירב מהפעילות העסקית באינטרנט ועל כך במאמר זה.

מה הן שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט?

יש לא מעט חברות המעניקות שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט של עסקים. שירותי תמיכה נחלקים לשלושה סוגים עיקריים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. שירותי תמיכה טכנית לאתרים.
    2. שירותי תמיכה תפעולית לאתרים.
    3. שירותי תמיכה שיווקית לאתרים.

    רוב מוחלט של העסקים נעזרים בשירותי תמיכה טכנית לאתר האינטרנט שלהם. במסגרת שירות זה, איש מקצוע (לרוב מתכנת אתרים) עומד לרשות בעלי האתר ותפקידו לבצע שלל פעולות טכניות באתר האינטרנט בשוטף. נותן התמיכה יידרש לתחזק את מערכת האתר, עיצוב האתר ותוספי האתר אך גם שלל יכולות טכניות נוספות ככל שיידרשו.

    יתר בעלי האתרים נחלקים בין סוגי התמיכה הנוספים, כאשר נותן השירותים נדרש להעניק תמיכה שוטפת לכל שאלה/עזרה שעולה במסגרת ניהול האתר ואו לבצע עבור בעל האתר את מטלותיו כאשר אין ביכולתו לבצע זאת עצמאית. כמו כן, נותן השירותים מעניק תמיכה וסיוע בהקמת קמפיינים פרסומיים, במדידה ובאופטימיזציה שלהן ועוד.

    חברות ניהול אתרים נותנות את המכלול המלא של שירותי התמיכה. כלומר, את כל שלושת השירותים הללו יחד.

    איך בעצם בוחרים חברה לתמיכה באתר?

    יש כמה שיטות לקבלת שירותי תמיכה,

    1. שירותי תמיכה מבוססים בנק שעות.
    2. שירותי תמיכה מבוססים הסכם שירות.

    בשיטה הראשונה משלמים רק על מה שדורשים. לא ביקשתם שירות, לא שילמתם. אך, חישוב שעתי הנו לפי "שעה או חלק ממנה", כלומר כל בקשה תחושב כשעה ומעלה ומהר מאוד מגיעים לניצול של בנק השעות שעומד לרשותכם.

    בשיטה השניה משלמים מחיר פיקס עבור שירותים חודשיים. אין מעקב אחר שעות עבודה אלא נותן השירותים מחויב להעמיד תמיכה ללא הגבלה ולפי צורכי העסק והאתר.

    אנו עובדים בשיטה השניה. זאת מאחר וניתן להפיק הרבה יותר תועלת עבור הלקוח מצד אחד ולהשיג יציבות פיננסית גבוהה יותר עבורנו כחברה המעניקה שירותים אלו לאורך זמן.

    הבחירה בין סוגי התמיכה תיעשה לרוב על בסיס הצורך הקיים (כמה שעות עבודה נדרשים מידי חודש). התייעצו עמנו בנושא זה ונשמח לעזור!

    כמה עולים שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט?

    עלויות שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט מושפעים מכמה גורמים:

    • סוג מערכת ניהול התוכן של האתר.
    • רמת המקצועיות של נותן התמיכה.
    • היקף השירות שנדרש ללקוח.

    ישנם מערכות ניהול תוכן שקל למדי לתחזק (וורדפרס, ג'ומלה) וישנם מערכות ניהול תוכן שקשה מאוד לתחזק (מג'נטו, נופקומרס) ככל שקשה יותר לתחזק, כך המחיר יעלה.

    אך, ישנם טווחי עלויות סבירים לשירותי תמיכה. ואילו הן:

    • תמיכה בסיסית (טכנית) – כ-150 ש"ח לשעה או 1,500 ש"ח לחודש.
    • תמיכה מתקדמת (מלאה) – כ-250 ש"ח לשעה או 3,000 ש"ח לחודש.

    העלויות הן נגזרת של מידת המקצועיות והיקף הידע של נותן השירותים וגם של הערכת שעות העבודה הממוצעות שיידרשו לאתרי אינטרנט סבירים.

    לסיכום,

    אם אתם חושבים שהגיע הזמן להפיק תועלת רבה יותר מהאתר אינטרנט שלכם, עליכם לשכור שירותי תמיכה לאתר או שירותי ניהול לאתר. שירותים אלו דומים במאפיינים רבים ויש לבחון מי מבין השירותים עונה נכון יותר על הצרכים של העסק שלכם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן