fbpx

אחד הקשיים בקידום עסקים באינטרנט הנו בעיקר תודעתי. גם כאשר מניעים תנועה איכותית לאתר העסק, חלק ניכר מהתנועה לא ישאיר פרטים מהיעדר היכרות מוקדמת עם המותג. אך, איך יוצרים תודעת מותג ברשת? איך גורמים לעסק חדש ואנונימי להפוך למוכר ואמין?

קידום עסקים באינטרנט

טרום עידן האינטרנט, הדרך הטובה ביותר לקדם עסק היה להופיע בלוחות/ספרי טלפונים במיקומים טובים. כאשר הדגש היה בבחירת שם שהחל באותיות א.א כדי להופיע בעמודים הראשונים של בקטגוריה הרצויה. (א.א אופניים, א.א מראות וכן הלאה..). כיום, קידום עסקים מורכב הרבה יותר ותלוי במידה רבה על נוכחות מספקת ברחבי האינטרנט.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום עסקים באינטרנט קשה במיוחד מאחר ויש אינספור מתחרים עם כיסים עמוקים יותר ועם וותק רב משלכם. לכן כדי לקדם עסק באינטרנט וליצר תוצאות מהר, יש צורך ביצירתיות ובתכנון אסטרטגיה ארוכת טווח ועל כך בדיוק ננסה להסביר במאמר זה.

    יצירת תודעה לעסק באינטרנט:

    כאשר אתם שוקלים רכישת מוצר ואו קבלת שירות מקצועי, ישנם מספר שמות שעולים בראשכם, נסו זאת לרגע, אילו שמות עולים לכם ברגע שאתם חושבים על חנות רהיטים? עלו ככל הנראה מספר שמות מותגים אך אחת מהן הייתה "איקאה".

    שמות אלו שעולים באופן אוטומטי לראשכם הנם שמות שהוחדרו בצורה מסודרת לראשכם על ידי מיתוג אגרסיבי ולאורך זמן בקמפיין טלויזיה ואו בחשיפה קבועה בעיתונות. אתם גם צפויים בסבירות רבה לבצע את הרכישה שלכם מאחת מהשמות הללו. השאלה הגדולה היא, איך יוצרים תודעה דומה עם סכומים נמוכים בהרבה ורק על קהל היעד של העסק?

    התשובה לשאלה זו הנה כמובן, יצירת תודעת רשת סמוכה לרכישה בעזרת רכש מדיה ופרסום מיטבי לקהלי יעד ממוקדים ומדויקים שהוגדרו באסטרטגיה נכונה מראש.

    רכש מדיה לקידום עסקים:

    אסטרטגיית קידום עסקים ברשת על ידי רכש מדיה מורכב מכמה חלקים:

    1. יצירת אתר תדמית עם מסר מדויק לקהל היעד שאליו אנו פונים.
    2. רכישת מאמרים באתרי מיינסטרים המדברים על העסק/המותג.
    3. קידום מאמרים אלו ברשתות קידום תוכן (טאבולה/אווטבריין).
    4. הפניית הגולשים לאתר העסקי דרך מאמרים אלו עם המלצה חמה.
    5. רדיפה אחרי קהל היעד לכל מקום ברשת עם לוגו/ערכי המותג.

    בעזרת זיהוי ואפיון נכון של קהל היעד, יש לנו יכולת לעשות את מה שעושים החברות הגדולות אך רק על פלח האוכלוסייה שמעניינת אותנו. ביכולתנו לנהל עמם שיח פורה (וחד צדדי) למשך זמן מסוים עד שהם מקבלים את ההחלטה לחפש, לרכוש ולהמליץ דווקא על העסק שלכם.

    כלומר, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים תהליך אישי עם המותג ובטוחים שעל יתר הציבור עובר תהליך דומה אך לא כך הדבר. יתרה מכך, ייתכן שבזמן שקהל היעד של העסק הולך ומתפתח היכרות עם העסק, יתר הציבור כלל אינו מודע לקיומו. זהו כמובן הקסם של שילוב נכון בין רכש מדיה ושיווק מחדש ומדובר בתהליך שדורש זמן ובעיקר סבלנות לזמן מה..

    לסיכום,

    האינטרנט יוצא לא מעט קשיים בעבור עסקים קטנים וחדשים אך באותה מידה מקנה לעסקים חכמים לגדול ולהתפתח מבלי לקחת סיכונים מיותרים. הכל תלוי במידת המקצועיות של אנשי המקצוע ובמידת האמון שיש ללקוח ביכולת שלהם לבצע עבודתם נאמנה. בחברה שלנו יש אנשי מקצוע מעולים שיישמחו לבנות יחד אתכם אסטרטגיה מותאמת אישית לקידום העסק שלכם לפי מפת תהליכים ידועה מראש עד להשגת התוצאות הרצויות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן