ניהול פניות באתרי קהילה

אתרי קהילה מבוססים על תקשורת טובה בין החברים בקהילות השונות בה. אך, לא פחות חשוב מהתקשורת בין החברים בקהילה, יש משמעות גדולה מאוד לתקשורת בין הקהילה ומנהליה. ניהול קשר רציף ומידי מול החברים בקהילה מבטיח הצלחה.

פניות באתר קהילה יכולות לכלול הודעות על ספאם, הטרדה, שימוש במילים בוטות או גזענות מצד חברי קהילה ועוד. על מנהל הקהילה להתמודד עם שלל פניות אלו, לבחון אותן ולטפל בהם כמה שיותר מהר בכדי לשמור על קהילה בטוחה ושמחה.

ניהול פניות מאתר קהילה על ידי אנשי מקצוע המחוברים בכל שעות היום לדוא”ל ומספקים מענה טלפוני מבטיח תוצאות טובות יותר לעסק שלכם! השירות שלנו מציע את המכלול הרצוי ובהתאמה אישית לצורכי העסק שלכם!

יתרונות בשירות ניהול פניות באתרי קהילה

לשירות ניהול פניות מאתר קהילה יש יתרונות רבים אך היתרון המשמעותי ביותר הנו מהירות התגובה ודיוק התגובה לפניה. כל פניה זוכה למענה מידי על ידי איש מקצוע בתוך פרק זמן קצר בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים.

השירות מבטיח שגם כאשר אתם עסוקים בניהול הקהילה ואו הפעילות השוטפת מסביב לה, ביכולתכם לטפל בפניות בצורה מקצועית ואחראית ולשמור על חווית שירות טובה לכלל החברים בקהילה ולמצטרפים חדשים. מענה לפניות במהירות שיא וסינון הפניות האיכותיות בלבד לטיפולכם מבטיח עיסוק בעיקר ולא בטפל.

מה נכלל בשירות ניהול פניות באתרי קהילה

  • ניהול פניות כתובות

    ניהול פניות כתובות דרך האתר

  • ניהול פניות טלפוניות מהאתר

    ניהול פניות טלפוניות המתקבלות באתר

  • ניהול פניות ממדיות אחרות

    ניהול וסינון הפניות ממקורות נוספים

עלויות וסיכום

עלויות ניהול פניות באתר קהילה ישתנו מאתר לאתר בהתאם לגודל הקהילה ולמספר הפניות המתקבלות דרכו ולשעות העבודה הנדרשות מידי חודש. ישנם אתרים אשר עלות ניהול הפניות בשוטף נאמד בסכומי כסף קטנים ואילו אחרים שעלות ניהול הפניות בהם יקרה למדי אך משתלמת בהתאמה.

מחיר ניהול פניות באתר קהילה  יקבע לאחר שיחה עם הלקוח והבנת צרכיו כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרש להשקיע בשיחות ובמענה שוטף מידי חודש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 

שם פרטי ושם משפחה:

מספר הטלפון שלך:

דואר אלקטרוני שלך:

שירות רצוי