ניהול פניות באתרי מכירות

אתרי מכירות נלחמים על כל לקוח ולקוח בעולם תחרותי המתקיים באינטרנט. לכן, כאשר לקוח מבצע הזמנה ואו פונה לקבל תמיכה וייעוץ לקראת ביצוע הזמנה, אנו נעשה כל מאמץ לסייע לו ולוודא שהוא אכן משלים את הרכישה באתר שלנו ולא אצל מתחרים.

אחד הגורמים החשובים ביותר לכך שלקוח הופך ללקוח חוזר (קבוע) באתר הנו רמת השירות לקוחות לו הוא זוכה לפני ואחרי ביצוע רכישה, אתרים שמציעים שירות לקוחות טוב ועונים על פניות בזמן זוכים לרכישות חוזרות ונשנות והתחזקות המותג והעסק עם זמן.

אורח חיי פניה או רכישה המגיעה דרך האינטרנט נעמדת בכ-24 שעות. לאחר יממה, איכות הפניה/רכישה יורדת והסיכוי להביא לידי עסקה כתוצאה מהפניה צונח בחדות. לכן, יש משמעות לחזרה מהירה ככל האפשר לכל פניה ופניה..

ניהול פניות מאתר ורכישות מאתר מכירות על ידי אנשי מקצוע המחוברים בכל שעות היום לדוא”ל ומספקים מענה טלפוני מבטיח תוצאות טובות יותר לעסק שלכם! השירות שלנו מציע את המכלול הרצוי ובהתאמה אישית לצורכי העסק שלכם!

יתרונות בשירות ניהול פניות באתרי מכירות

לשירות ניהול פניות ועסקאות מאתר מכירות  יש יתרונות רבים אך היתרון המשמעותי ביותר הנו מהירות התגובה ודיוק התגובה לפניה. כל פניה זוכה למענה מידי על ידי איש מקצוע בתוך פרק זמן קצר בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים.

השירות מבטיח שגם כאשר אתם עסוקים בניהול העסק ואו הפעילות השוטפת, ביכולתכם לטפל בפניות וברכישות בצורה מקצועית ואחראית ולשמור על חווית שירות טובה לכלל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים. מענה לפניות ועסקאות במהירות שיא וסינון הפניות האיכותיות בלבד לטיפולכם מבטיח עיסוק בעיקר ולא בטפל.

בסוף, אנו נמדדים אצל הלקוחות ביכולת שלנו להגיב בזמן אמת ולשדרג את החוויה כפי שנותנים אתרים שונים בחו”ל וכפי שאנו היינו מצפים לקבל במידה ואנו הלקוחות של העסק.

מה נכלל בשירות ניהול פניות באתרי מכירות

  • ניהול פניות כתובות

    ניהול פניות כתובות דרך האתר

  • ניהול פניות טלפוניות מהאתר

    ניהול פניות טלפוניות המתקבלות באתר

  • ניהול הזמנות באתר

    ניהול הרכישות של הלקוחות באתר

  • ניהול פניות ממדיות אחרות

    ניהול וסינון הפניות ממקורות נוספים

עלויות וסיכום

עלויות ניהול פניות ועסקאות באתר מכירות ישתנו מאתר לאתר בהתאם למספר הפניות והרכישות המתקבלות דרכו ולשעות העבודה הנדרשות מידי חודש. ישנם אתרים אשר עלות ניהול הפניות והרכישות בשוטף נאמד בסכומי כסף קטנים ואילו אחרים שעלות ניהול הפניות בהם יקרה למדי אך משתלמת בהתאמה.

מחיר ניהול פניות ורכישות באתר מכירות יקבע לאחר שיחה עם הלקוח והבנת צרכיו כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרש להשקיע בשיחות ובמענה שוטף מידי חודש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 

שם פרטי ושם משפחה:

מספר הטלפון שלך:

דואר אלקטרוני שלך:

שירות רצוי