ניהול פניות באתרי תדמית

אתרי אינטרנט נועדו בין היתר לאסוף פניות מלקוחות פוטנציאליים ואו לשרת לקוחות קיימים של בית העסק. אך, ללקוחות שלנו יש ציפיות מהעסק והם מצפים לקבל מענה מהיר לפנייתם. למרבית העסקים, אין את הזמן ואו את היכולת לחזור לפניות בזמן.

אורח חיי פניה המגיעה דרך האינטרנט נעמדת בכ-24 שעות. לאחר יממה, איכות הפניה יורדת והסיכוי להביא לידי עסקה כתוצאה מהפניה צונח בחדות. לכן, יש משמעות לחזרה מהירה ככל האפשר לכל פניה ופניה..

ניהול פניות מאתר תדמית על ידי אנשי מקצוע המחוברים בכל שעות היום לדוא”ל ומספקים מענה טלפוני מבטיח תוצאות טובות יותר לעסק שלכם! השירות שלנו מציע את המכלול הרצוי ובהתאמה אישית לצורכי העסק שלכם!

יתרונות בשירות ניהול פניות באתרי תדמית

לשירות ניהול פניות מאתר תדמית יש יתרונות רבים אך היתרון המשמעותי ביותר הנו מהירות התגובה ודיוק התגובה לפניה. כל פניה זוכה למענה מידי על ידי איש מקצוע בתוך פרק זמן קצר בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים.

השירות מבטיח שגם כאשר אתם עסוקים בניהול העסק ואו הפעילות השוטפת, ביכולתכם לטפל בפניות בצורה מקצועית ואחראית ולשמור על חווית שירות טובה לכלל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים. מענה לפניות במהירות שיא וסינון הפניות האיכותיות בלבד לטיפולכם מבטיח עיסוק בעיקר ולא בטפל.

מה נכלל בשירות ניהול פניות באתרי תדמית

  • ניהול פניות כתובות

    ניהול פניות כתובות דרך האתר

  • ניהול פניות טלפוניות מהאתר

    ניהול פניות טלפוניות המתקבלות באתר

  • ניהול פניות ממדיות אחרות

    ניהול וסינון הפניות ממקורות נוספים

עלויות וסיכום

עלויות ניהול פניות באתר תדמיתי ישתנו מאתר לאתר בהתאם למספר הפניות המתקבלות דרכו ולשעות העבודה הנדרשות מידי חודש. ישנם אתרים אשר עלות ניהול הפניות בשוטף נאמד בסכומי כסף קטנים ואילו אחרים שעלות ניהול הפניות בהם יקרה למדי אך משתלמת בהתאמה.

מחיר ניהול פניות באתר תדמית יקבע לאחר שיחה עם הלקוח והבנת צרכיו כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרש להשקיע בשיחות ובמענה שוטף מידי חודש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!

 
צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור!