fbpx

בכל שיחה שאנו מקיימים עם מנהלי שיווק של חברות וארגונים אנו שומעים את אותן הדרישות ואת אותן החששות. לאחר השיחה הראשונה, אנו תמיד מקבלים את התשובה: איך לא ידענו על שירותי ניהול אתרים קודם?!

במאמר זה, אנו נציג את עיקרי השיחה שאנו מקיימים עם מתעניינים בשירותי,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול אתרי אינטרנט לחברות

    כאשר מתעניין חדש פונה אלינו לשמוע עוד על שירותי ניהול אתרים עבור החברה/ארגון בו הנו עובד, השיחה נשמעת בערך כך:

    שלום, אני עובד בחברת _____ ואשמח לדעת האם השירות שלכם כולל עריכה של עמודים, הקמה של עמודי נחיתה, עדכונים שוטפים ועוד פעולות שוטפות באתר?

    התשובה שלנו כמובן היא כן רבתי. יתרה מזאת, אנו מסבירים להם שאנו נוטלים את מלוא האחריות על האתר משלב האחסון ועד שלב השיווק כאשר בסופו של תהליך אנו מצפים שהלקוח כלל לא ייכנס לאתר האינטרנט שלו אלא יעביר הכל דרכנו לשם הבטחת תוצאות טובות יותר!

    בשלב זה, הפונה עושה את החישובים שלו ויכול להסיק מסקנות ברורות באשר לכדאיות הכלכלית של השירות עבורו (פינוי זמן יקר לעיסוקים חשובים יותר) וביעילות גבוהה יותר עבור העסק (תצוגת העסק טוב יותר ברשת, קבלת תוצאות משופרות בקידום אורגני וממומן)

    אבל, פרטי השירות אינם עדיין מציגים את מלוא התועלת אשר גלומה בשירותי ניהול אתרים,

    למה כדאי לשכור מנהל אתר מקצועי?

    בחברות וארגונים גדולים יש עומס רב על מנהל השיווק. מנהל זה, נדרש לעסוק בשלל משימות חיצוניות אך לא פחות חשוב מכך גם פנימיות. שלל פעולות אלו דורשות אישורי תקציב כל פעם מחדש על ידי ההנהלה והתהליכים מתקדמים בעצלתיים.

    הבעיה היא, שהאתר משמש כפנים של החברה כולה. זה הערך הראשון שרואים לקוחות פוטנציאליים. אתר אינטרנט מוזנח יכול לגרום לאיבוד לקוחות מבלי שמנהל השיווק ואו בעלי החברה יודעים על כך.

    ככלל, לא ניתן לנהל אתר כבדרך אגב. יש צורך בתכנון אסטרטגי מסודר ובניהול שוטף של תכני האתר. יתרה מזאת, לא ניתן לעכב כל שינוי באישורי תקציב ואו באישורי הנהלה.

    בעזרת שירותי ניהול אתרי אינטרנט חיצוניים, ניתן לאשר את כלל הפעולות של מנהל האתר באישור גורף אחד לעלות השירות ולאחר מכן תהליכים רצים קדימה מבלי שיידרשו משאבים נוספים. בנוסף, מרגע שהאתר מנוהל כהלכה על ידי מנהל אתרים מקצועי, מידע בעל ערך זורם הישר לידיו של איש המקצוע והוא דואג שהחברה תיראה טוב יותר ולאורך זמן.

    לסיכום,

    מרגישים שהחברה שלכם פשוט לא עוברת מסך? מתקשים לקבל אישורי תקציב מההנהלה על כל שינוי/פיתוח באתר? שירותי ניהול לאתר פותרים אתכם מכל בעיות אלו. השירות כולל בתוכו את כל מה שאתם צריכים כדי להיראות נפלא ובמקביל לפתח/לשנות/להטמיע ולשפר את מערכת האתר ויתר פעולות השיווק שאתם מתפעלים.

    אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים ולהתייעץ איתנו ללא עלות וללא כל התחייבות. בהצלחה!

    [av_heading tag='h2' padding='10' heading='ניהול אתרים לחברות גדולות' color=" style='blockquote modern-quote' custom_font=" size=" subheading_active=" subheading_size='15' custom_class=" admin_preview_bg=" av-desktop-hide=" av-medium-hide=" av-small-hide=" av-mini-hide=" av-medium-font-size-title=" av-small-font-size-title=" av-mini-font-size-title=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size="][/av_heading] [av_textblock size=" font_color=" color=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" admin_preview_bg="] ניהול אתרים לחברות בינוניות וגדולות לצד תאגידים מחייב זהירות יתרה ושימת לב לדגשים הקטנים ביותר. ניהול אתרים לחברות מחייב היכרות עם שלל מערכות הניהול וידע טכני מקצועי בכדי שניתן יהיה להגשים לכל חברה וחברה את מלוא בקשותיה לשביעות רצונה.

    במידה ואתם מעוניינים לקדם את האתר ואת נראות החברה ברחבי הרשת, במידה ואתם מעוניינים להגיע לכמה שיותר אנשים עם התוכן הנכון בזמן הנכון, במידה ואתם מעוניינים לשפר את איכות השירות לקהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי, שירות זה נועד עבורכם.

    יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!


        צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


        [/av_textblock] [av_one_half first min_height=" vertical_alignment=" space=" custom_margin=" margin='0px' padding='0px' border=" border_color=" radius='0px' background_color=" src=" background_position='top left' background_repeat='no-repeat' animation=" mobile_breaking=" mobile_display="] [av_heading heading='יתרונות בשירות ניהול אתרים לחברות' tag='h3' style=" size=" subheading_active=" subheading_size='15' padding='10' color=" custom_font=" av-medium-font-size-title=" av-small-font-size-title=" av-mini-font-size-title=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" admin_preview_bg="][/av_heading] [av_textblock size=" font_color=" color=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" admin_preview_bg="] ניהול אתרים עבור חברות גדולות חייב להיעשות בזהירות שיא בכדי להבטיח שמירה על המותג וערך החברה אל מול הלקוחות. חברות המעוניינות בשירות לקוחות איכותי ומהיר וללא פשרות יעדיפו לשכור שירותים של אנשי מקצוע ולחסוך זמן וכסף רב.

        בעזרת חברת ניהול אתרים המעריכה את ערך החברה והנראות שלה בציבור, ניתן להשיג תוצאות ראויות מבלי להחזיק עובד נוסף ומבלי להשקיע משאבים מיותרים בניהול התוכן, הפניות והשיווק השוטף לאתר האינטרנט של החברה.
        [/av_textblock] [/av_one_half] [av_one_half min_height=" vertical_alignment=" space=" custom_margin=" margin='0px' padding='0px' border=" border_color=" radius='0px' background_color=" src=" background_position='top left' background_repeat='no-repeat' animation=" mobile_breaking=" mobile_display="] [av_heading heading='מה נכלל בשירות ניהול אתרים לחברות ' tag='h3' style=" size=" subheading_active=" subheading_size='15' padding='10' color=" custom_font=" av-medium-font-size-title=" av-small-font-size-title=" av-mini-font-size-title=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" admin_preview_bg="][/av_heading] [av_iconlist position='right' iconlist_styling=" custom_title_size=" custom_content_size=" font_color=" custom_title=" custom_content=" color='custom' custom_bg='#2a5eb3' custom_font=" custom_border=" av-medium-font-size-title=" av-small-font-size-title=" av-mini-font-size-title=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" admin_preview_bg="] [av_iconlist_item title='ניהול תוכן באתר' link=" linktarget=" linkelement=" icon='ue837' font='entypo-fontello'] ניהול תוכן האתר באופן שוטף
        [/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title='ניהול שיווק לאתר' link=" linktarget=" linkelement=" icon='ue82a' font='entypo-fontello'] ניהול מכלול השיווק הקבוע לאתר
        [/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title='ניהול וסינון פניות מהאתר' link=" linktarget=" linkelement=" icon='ue83c' font='entypo-fontello'] ניהול וסינון הפניות המתקבלות באתר
        [/av_iconlist_item] [/av_iconlist] [/av_one_half] [av_heading tag='h3' padding='10' heading='עלויות וסיכום' color=" style='blockquote modern-quote' custom_font=" size=" subheading_active=" subheading_size='15' custom_class=" admin_preview_bg=" av-desktop-hide=" av-medium-hide=" av-small-hide=" av-mini-hide=" av-medium-font-size-title=" av-small-font-size-title=" av-mini-font-size-title=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size="][/av_heading] [av_textblock size=" font_color=" color=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" admin_preview_bg="] עלויות ניהול אתרים לחברות גדולות ישתנו מאתר לאתר בהתאם למורכבות שבו ולשעות העבודה הנדרשות מידי חודש. ישנם אתרים אשר עלות ניהולם השוטף נאמד בסכומי כסף קטנים ואילו אחרים שעלות ניהולם יקרה למדי אך משתלמת בהתאמה.

        מחיר ניהול אתר משמעותי עבור חברה יקבע לאחר שיחה עם הלקוח והבנת צרכיו כך שניתן יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרש להשקיע בקידום ובניהול שוטף מידי חודש.

        אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!


          צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:



          [/av_textblock]
          This entry was posted in . Bookmark the permalink.
          התייעץ איתנו חינם!
          1
          צריך עזרה?
          שלום,
          איך אפשר לעזור לך היום?
          לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן