שירותי ניהול אתרים

אנו בחברת wemanage מעניקים שלל שירותי ניהול אתרים. אנו מציעים שירותי ניהול אתרים לעסקים קטנים ולחברות גדולות. לאתרי תדמית ולאתרי מכירות והכל נעשה בהתאמה אישית לצרכים של הלקוחות שלנו. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולשאול אותנו איזה שירות ניהול אתרים הוא הנכון ביותר עבורכם!


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    השירותים שאנו מציעים:


    ניהול אתרי תדמית

    בעידן המודרני, לכל עסק יש אתר אינטרנט. אך, גם אתרים קטנים שמשמשים לצורכי תדמית בלבד מחייבים בניהול שוטף וזאת כדי להבטיח שהם מעודכנים וממשיכים לספק את הסחורה. שירותי ניהול לאתרי תדמית אינם יקרים מידי ומבטיחים לכם שהאתר שלכם זוכה לטיפול מסור אחת לתקופה ובכך התדמית שלכם נשארת אף היא מעודכנת ורלוונטית.


    ניהול אתרי מכירות

    אתרי מכירות או בשם המקצועי "אתרי Ecommerce" הופכים לנפוצים יותר ויותר. בדיוק כפי שבעולם האמיתי התחרות קשה וחנויות נפתחות ונסגרות מידי יום, כך גם בעולם המקוון ללא ניהול מקצועי, חנות יכולה להיעלם ולגרור הפסדים לבעלים. שירות לניהול אתרי מכירות יכול להתאים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים ומבטיח שידיים מקצועיות מנהלות את האתר שלכם.


    ניהול אתרי קהילה

    אמנם בשנים האחרונות פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות בולעות עוד ועוד אתרים חברתיים, אך עדיין ישנם מספר רב של אתרים חברתיים וקהילתיים הפועלי בהצלחה רבה. אתרים קהילתיים מחייבים פיקוח הדוק וניהול מקצועי בכדי להבטיח שהן ישמרו על רלוונטיות לגולשים אך לא פחות חשוב מכך כדי שהן ישמרו על בטיחות ורגשות הגולשים.


    ניהול אתרים לגופים גדולים

    גופים גדולים כדוגמת חברות ענק, גופים מוסדיים, רשויות מקומיות ומשרדים ממשלתיים נדרשים לניהול אתר עם דגש על פניות מהאתר כך שהפונים יקבלו את השירות הנדרש להם. אנו מציעים שירותים מותאמים אישית לגופים גדולים כך שהם יוכלו להעניק שירות מקצועי והולם לכלל הפונים אליהם באמצעות רשת האינטרנט.


    מה נכלל בשירותים אלו? איך תהליך העבודה נראה? להלן פירמידה המציגה את עבודתנו:

    ניהול אתרים - פירמידת ניהול אתר
    ניהול אתרים – פירמידת ניהול אתר

     

    כלל השירותים מוצעים בהתאם להסכם מחייב אך ללא התחייבות מצד הלקוח. כלומר, אנו מתחייבים לעמוד בזמנים ולהציע את השירותים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר אך הלקוח יכול לעזוב בכל רגע נתון במידה ולא יחווה שירות העונה על דרישותיו. מניסיוננו, השירות שלנו טוב ולקוחות בוחרים להמשיך עמנו כל חודש מחדש!


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה: