מה זה CRO - גרף המרות באתר

מה זה CRO – איך שיפור יחסי ההמרה (שיפור פניות) באתר משפיע עלינו!?

בניתם אתר אינטרנט עם השקעה כספית לא קטנה? אתם משקיעים כסף בקידום אורגני או בקידום ממומן באינטרנט? אתם כותבים תוכן רב לבלוג של האתר? עשיתם זאת כדי לקבל פניות ולקוחות חדשים דרך האתר! אבל באופן מוזר, מספר הפניות שאתם מקבלים מזערי או אינו קיים – למה זה קורה? איך ניתן לשפר את זה? על כך במאמר זה.

מה זה CRO?

CRO הנו ראשי תיבות באנגלית: Conversion Rate Optimization. בתרגום לעברית המשמעות של הביטוי הנו "שיפור יחסי המרה" כאשר יחסי המרה הנו ערך המתאר את אחוז הפונים מתוך סך הנכנסים לאתר באמצעות מנועי החיפוש, הפניות או תנועה מרשתות חברתיות.


    :צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה


    לדוגמה:

    אם נכנסו אלינו לאתר 1,000 איש בחודש ומתוכם פנו אלינו 4, יחסי ההמרה שלנו עומדים על 0.004%.
    שיפור יחסי המרה משמעו שהאחוז גדל ל- 0.005% ומעלה..

    למה שיפור יחסי המרה כה משמעותי לנו?

    במידה ומשקללים את התנועה האורגנית לאתר לצד התנועה הממומנת לאתר, מגלים שיש תג מחיר על כל גולש שנכנס לאתר. כלומר, אם הוצאנו 500 ש"ח על שיווק לאתר ונכנסו 1,000 איש, הרי שכל גולש עלה לנו בפועל 0.5 ש"ח. במידה ונכפיל את ההשקעה, ייכנסו לאתר 2,000 איש במחיר של 1,000 ש"ח וכן הלאה…

    הבעיה שלנו הנה שכל כניסה עולה כסף ולנו יש בסופו של דבר תקציב מוגבל.

    לכן, במקום שנשקיע את מלוא המאמצים בהכנסה של גולשים נוספים לאתר, מוטב יהיה לשפר את הניצול של אותם גולשים קיימים ובכך בעצם להגדיל את התמורה על ההשקעה. בצורה זו יהיה לנו הצדקה להגדיל תקציבי שיווק ופרסום בעתיד ולהגדיל את העוגה עוד ועוד.

    אבל איך משפרים יחסי המרה?

    על שיפור יחסי המרה ניתן לקרוא בהרחבה תחת השירות שלנו "שיפור פניות מהאתר". אך נסביר על כך גם כאן בקצרה:

    כאשר אתם נכנסים לחנות מותג אופנה, בוודאי שמתם לב לכך שמיד פונים אליכם עם חיוך ושואלים אם נדרש לכם עזרה. ובכן הם עושים זאת לא מנחמדות אלא בכדי לוודא שאתם תכנסו, תמדדו ותרכשו מוצר בסופו של דבר. בעצם, הם מנסים להפוך אתכם מלקוח פסיבי ללקוח אקטיבי על ידי שיווק אגרסיבי עם כניסה לחנות.

    הדבר דומה מאוד גם באינטרנט, אם גולש כבר נכנס לאתר שלנו, עלינו להיות אגרסיביים יותר ולשאול אותו איך ניתן לעזור? לסייע לו למצוא את המוצר או השירות הרצוי לו וכמובן לעשות זאת בסבר פנים יפות. ככל שנצליח להפוך גולשים מפסיביים (באתי להסתכל..) לגולשים אקטיביים (באתי לרכוש..) כך יחסי ההמרה שלנו מזנקים בהתאמה..

    לסיכום,

    אם הגעתם עד לכאן, כנראה שברורה לכם ההשפעה של שיפור יחסי המרה על הביצועים של האתר וכמובן של העסק כולו. במידה ואתם רוצים שנעזור לכם להשיג את היעדים הללו ולהביא לגידול במספר הפניות מידי חודש באתר, אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעצות בחינם וללא כל עלות ונשמח לעזור לכם!

       
      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:
      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *