אפיון אתר שירותים - נשות מכירות

אפיון אתר שירותים: הדגשים באפיון אתר המעניק שירות ללקוחות!

אתרי אינטרנט נחלקים לסוגים שונים. אתרי שירותים אלו אתרים אשר יעודן להעניק שירותים שונים ללקוחות בית העסק. כך לדוגמה, אתרים ממשלתיים, אתרי בנקים, אתרי חברות ביטוח, אתרי קופות חולים ובתי חולים ועוד שלל אתרים נוספים. אפיון אתר שירותים נחשב כמורכב ביותר מבין סוגי האתרים וזאת בגלל שאין אתר שירות הדומה למשנהו.

אפיון אתר שירותים

אתרי שירות ייחודיים בכך שהם מעניקים שירותים שונים לקהל לקוחות קיים. קהל הלקוחות של גוף ממשלתי ואו חברה פרטית זכאי לקבל את השירות הטוב והנוח ביותר ולכן מלאכת האפיון תכלול בין היתר דגש רב על חווית המשתמש (UX) וממשק המשתמש (UI). כאשר עוסקים באפיון אתרי שירותים עלינו לחלק את הדגשים לשניים:


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    1. אפיון אתרי שירות בסיסיים – אתרים המציעים מידע ופעולות פשוטות.
    2. אפיון אתרי שירות מורחבים – אתרים המציעים פעולות מתקדמות.

    בואו נעבור על סוגי האפיון בנפרד,

    אפיון אתרי שירות בסיסיים:

    תחת קטגוריה זו אנו יכולים לכלול בין היתר אתרים ממשלתיים המציעים מידע ואו שירותי פניה בלבד. אפיון אתרי שירות בסיסיים כולל בין היתר את הדגשים הבאים:

    • ניווט קל ומהיר לכלל הגילאים.
    • שימוש בשפה פשוטה וברורה.
    • הנגשת השימוש לכלל המשתמשים.
    • מתן מגוון סוגי מענה לפניות.
    • ועוד..

    אפיון אתרי שירות מורחבים:

    תחת קטגוריה זו אנו יכולים לכלול בין היתר אתרים המציעים שירותי השוואת מחירים, התחברות לחשבונות ושינויי סטטוס (בנקים, קופות חולים, גופי ביטוח) לצד תשלום חשבונות ופעולות המחייבות תקשורת מאובטחת ומוצפנת. אפיון אתרי שירות מורחבים כולל בין היתר את הדגשים הבאים:

    • אבטחת מידע ברף העליון!.
    • סליקת כלל סוגי האשראי.
    • פשטות השימוש בכלים המורכבים.
    • פשטות הביצוע של מטלות קבועות.
    • שמירה על קשר רציף עם הלקוחות.
    • ועוד..

    מהו תהליך אפיון אתר שירותים?

    תהליך אפיון מערכות אתרי שירותים הנו זהיר ואיטי למדי. תהליך זה חייב לכלול מספר שלבים הכרחיים:

    1. שלב ראשוןאפיון קהל יעד לאתר.
    2. שלב שניאפיון עיצוב לאתר.
    3. שלב שלישיאפיון טכני לאתר.
    4. שלב רביעיאפיון אלגוריתם לאתר.

    לסדר השלבים יש משמעות רבה. זאת משום שלא ניתן לעצב טרם אנו יודעים מי הם קהל היעד שלנו ולא ניתן לאפיין תהליכים טכניים לפני שאנו יודעים איך צפויה להיראות המערכת של האתר. אך, במידה ומאפיינים אתר כנדרש, התוצאות טובות בהרבה ומבטיחות לכם הצלחה יתרה לאורך זמן וחיסכון אדיר בכסף!

    לסיכום,

    לא כולם פונים למאפיין אתרים. רבים מדלגים על שלב אפיון אתרים ופונים הישר לשלב הפיתוח. המשמעות היא שהמפתח בעצמו נדרש לאפיין את המערכת כנראות עיניו (99% מהפעמים לא כמו שאתם דמיינתם) והתוצאה תהיה שונה למדי מזו שצפיתם. יתרה מזאת, מאפיין אתרים שעובד בחברה בה אתם מפתחים את המערכת יאפיין את המערכת ליכולותיו האישיים ולא לצרכים שלכם כלקוחות. לכן, מומלץ לפנות לחברת אפיון נפרדת בטרם יוצאים לדרך בתהליך בניית אתר חדש.

    רוצים שאנו נסייע לכם לעבור את התהליך כולו בהצלחה? תנו לנו לאפיין לכם את האתר בדיוק כפי שחלמתם ולהשיג עבורכם תוצאות אופטימליות!! השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר באתר ואו בתחתית עמוד זה ואנו נחזור אליכם בהקדם!

       
      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:
      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *