fbpx

בעידן שלנו, לכל עסק חייב להיות אתר אינטרנט. לחלק מהעסקים יש אתר אינטרנט המעניק שירותים ואו מוכר מוצרים ולחלק מהעסקים יש צורך באתר תדמיתי בלבד. השאלה הגדולה היא איך מאפיינים אתר תדמית?

אפיון אתר תדמית

אתרי תדמית הן אתרים קטנים ומעוצבים אשר מטרתן לשמש כלי עזר תדמיתי עבור בית העסק. אתרי תדמית בנויים לרוב על בסיס מספר מצומצם של עמודים שכוללים בין היתר:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • עמוד בית.
    • עמוד אודות.
    • עמוד שירותים.
    • עמוד גלריה / עבודות.
    • עמוד יצירת קשר.

    מאחר ומדובר באתר קטן למדי, נשאלת השאלה האם בכלל צריך לעשות אפיון אתר ובמידה ובוחרים שכן, איך עושים זאת?

    איך מאפיינים אתר תדמית?

    דווקא בגלל שמדובר באתר כה קטן, יש משמעות גדולה אף יותר לאפיון אתר. העובדה שיש רק מעט דרכים להעביר מסר ללקוחות שלנו, מחייבת אותנו להשקיע מאמצים ניכרים בכדי להשיג תוצאה אופטימלית.

    אפיון אתר תדמית כולל שני שלבים עיקריים:

    1. אפיון קהל יעד לאתר
    2. אפיון עיצוב לאתר

    אז בואו נתחיל,

    אפיון קהל יעד לאתר:

    כאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר תדמיתי, ביכולתו לקרוא אודות העסק ובמידה ושוכנע להרים טלפון ואו להשאיר פרטים. אנו כמובן רוצים בכך שהלקוח ירגיש מספיק בטוח ומשוכנע בכדי להשאיר פרטים ולהפוך ללקוח שלנו. כדי להשיג יעד זה, עלינו להעביר לגולש הממוצע את חווית השימוש הטובה ביותר ודרכה להעביר את המסרים שהופכים סתם גולש ללקוח.

    זאת ניתן לעשות כהלכה רק כאשר יש אפיון מדויק לקהל הלקוחות וכאשר אנו מדברים בשפה הנכונה עבורם. לכן נשאל שאלות רבות ונלמד אודות העסק. כך נוכל לתכנן את האתר ומסריו בדיוק רב להצלחה מרובה!

    אפיון עיצוב לאתר:

    כאשר יש לנו אפיון קהל יעד ביד. נוכל להתקדם בכתיבת תוכן מתאים ובעיצוב נראות האתר. כפי שנכנסים לחנות כלי בית ואו חנות בגדים – אין דמיון בין השניים. לא חלון הראווה, ולא תוכן החנות, כך גם כאשר אנו בונים אתר לעסק, על האתר לשקף את מהות העסק כהלכה.

    באפיון אתר תדמית, ניכנס לנעליים של הלקוחות וננסה לדמיין מה הם היו מצפים לראות באתר, אנו ננסה להגשים כמה שיותר רצונות של בעל העסק אך הדגש יהיה תמיד על קהל הלקוחות הפוטנציאלי שבסוף מקבל את השירות.

    לסיכום,

    אפיון אתר תדמית קטן ככל שיהיה יכול לקבוע האם תראו הצלחה או כישלון מהאתר. בעולם בו לכל עסק יש אתר אינטרנט משל עצמו, עלינו לשאול את עצמנו איך אנו מבליטים את האתר והופכים אותו לכזה שזוכרים ומשכנע עבור הלקוחות! במידה ואתם רוצים אתר אינטרנט תדמיתי שאכן יעשה את העבודה, אין מנוס מהכנת אפיון אתר על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך.

    מעוניינים לקבל עזרה ואו שנאפיין עבורכם את האתר? הרגישו חופשי להשאיר פרטים בתחתית העמוד. אנו נעשה כל מאמץ לחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן