fbpx

על הנייר, אתרי וורדפרס אינם מורכבים במיוחד לפיתוח. כיום יש שלל כלים שמסייעים לבנות אתר וורדפרס (תדמית או מכירות) בצורה מהירה ונוחה למדי. מסיבה זו, ניתן לבנות אתר בידי עצמאים קטנים ואו בידי חברות גדולות במחירים שונים לגמרי, אז במי לבחור?!

אצל מי לבנות אתר וורדפרס?

כל מי שמעוניין לבנות אתר אינטרנט, בוודאי כאשר מדובר במערכת על בסיס קוד פתוח בכלל וורדפרס בפרט יודע שיש פערים משמעותיים בין הצעות המחיר שיתקבלו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אתר אינטרנט יכול לעלות אצל פרילנסר כמה אלפי שקלים בודדים ואילו אצל חברת פיתוח מוכרת ומבוססת עשרות אלפי שקלים. יש לכך מגוון סיבות אבל לא עליהם אנו רוצים להתמקד, אלא על היעד שנרצה להשיג – את האתר הטוב ביותר!

    אז מה הקאטצ'? ובכן לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות:

    יתרונות וחסרונות בפיתוח בידי פרילנסר

    טוב, נתחיל מהמובן מאליו, פרילנסר כמעט תמיד יהיה רעב יותר לעבודה במקביל לביטחון עצמי ירוד שיחד מביא לכדי הצעות מחיר נמוכות מידי ביחס לערך שהוא מייצר עבור לקוחותיו.

    אבל, פרילנסרים במקרים רבים חייבים עבודה והם יגידו כן לכל בקשה שלכם מבלי להבין במדויק מה המשמעויות לכך. במילים אחרות, שמענו לא מעט סיפורים על אתרים שאף פעם לא הסתיימו ואו שנבנו בצורה כה גרועה שהלקוחות פשוט נדרשו לבנות את האתר מחדש.

    אם לסכם:

    • יתרונות: מחיר, יחס אישי.
    • חסרונות: חוסר מקצועיות, אי עמידה בזמנים.

    האמור מתייחס לנתונים גורפים ולא לנתוני גורם זה או אחר. כמו כן, במקרים שבהם מדובר באתר בסיסי במיוחד, הפערים המצוינים מעלה יצטמצמו משמעותית.

    יתרונות וחסרונות בפיתוח בידי חברה

    חברות, בוודאי הגדולות שבהם, לא באמת רוצות כל לקוח. הן מעדיפות לקוחות שישלמו יותר ושיציקו פחות. מצד שני, החברות הללו לרוב מחזיקות בניסיון רב בפיתוח מאות אתרים וככאלו הם יודעים להעריך זמנים נכונה כמו גם ביכולתם להעניק אחריות על העבודה (אבא ואמא לאתר..)

    אבל, עצם העובדה שמדובר בחברה גדולה ומוכרת לא מבטיח שהתוצאות יהיו לשביעות רצונכם. גם חברות גדולות נוטות לאחר במסירת פרויקטים בדיוק כמו הפרילנסרים וזאת כי לא לקחו אחריות על ניהול הפרויקט כפי שמצופה מהם.

    אם לסכם:

    • יתרונות: עמידה בזמנים, רמה מקצועית גבוהה.
    • חסרונות: יקר יותר, אין יחס אישי.

    סיבכנו אתכם? תנו לנו לעזור לכם!

    בגדול, אם אתם צריכים לבנות אתר וורדפרס פשוט, אין הבדל משמעותי בין פרילנסר לחברה גדולה. אבל אם רוצים לפתח אתר מורכב ואו אתר מעוצב בכפוף למיתוג מושקע, לחברות הגדולות יש יתרון משמעותי על הפרילנסרים על אף העלות הגבוהה יותר.

    אם אתם רוצים ראש שקט לחלוטין, אתם רוצים לחפש חברת פיתוח שאיננה קטנה מידי (אדם או שניים) ואינה גדולה מידי (עשרות עובדים), אלא לחפש חברה צומחת שכוללת את היתרונות הבאים:

    1. צמיחה – עדות לרמת שביעות רצון הלקוחות.
    2. גודל – מקצועי, אך עדיין עם יחס אישי חם.
    3. אחריות – עמידה בזמנים ואחריות על התוצר
    4. מחיר – עלות שאינה זולה אך גם לא יקרה מידי.
    5. איכות – האתר יראה ברמה מעולה.

    עם מסקנות אלו, אתם יכולים כעת לחפש חברה מתאימה ואו לפנות אלינו שנחבר אתכם לחברת פיתוח שתעמוד בכל הדרישות שלכם לשביעות רצונכם. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן