fbpx

לעסקים רבים יש כדוגמת יבואנים ויצרנים יש מלאי מוצרים ייחודי אך אין ביכולתם לנהל מכירות מקוונות מסיבות שונות (הסכמים מול סוחרים ובעלי חנויות ועוד). מצד שני, ברצונם להציג את המוצרים ברשת ולהעניק לרוכשים הפוטנציאליים מידע רב יותר ויכולת הזמנה נוחה. לשם כך, עליהם להקים אתר קטלוג למוצרים או השירותים שהם מעניקים ובמאמר זה אנו סוקרים את הצרכים והעלויות השונות בתהליך בניית אתר קטלוג לעסק.

אתר קטלוג

עסקים שמציעים יותר ממספר מוצרים ואו שירותים מחזיקים בידם קטלוג עשוי נייר לשימוש לקוחותיהם. כך, בעלי חנויות ועסקים יכולים לבצע הזמנות תדירות ולנסות מוצרים חדשים תוך ציון המספר הקטלוגי של המוצר והיכרות מוקדמת עם המחירים השונים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הקמת אתר קטלוג עבור העסק צפוי להפוך את החיים של מנהלי השיווק לפשוטים יותר וזאת משום וניתן לעדכן את האתר באופן חד צדדי וכלל הלקוחות נחשפים למידע העדכני והמדויק ביותר בכל זמן. ניתן לעדכן מחיר, מלאי, צבעים, דגמים ואף להציע מחירים מיוחדים לתקופות קצובות בכדי לעודד מכירות של מוצרים/שירותים הזוכים לביקוש נמוך..

    בניית אתר קטלוג

    כאשר מחליטים לבנות אתר קטלוג, ניתן לבחון שני אפשרויות:

    1. בניית אתר מכירות ללא הוספה לסל וסליקה.
    2. בניית אתר קטלוג ייחודי ומותאם לצורכי העסק.

    ההבדלים בין אתר מכירות לאתר קטלוג:

    • באתר מכירות, הכל מאורגן ומתוכנן בכדי למכור וכמה שיותר.
    • באתר קטלוג, הכל מאורגן להרשים ולהדגים את המוצרים.

    כאשר יש מספר רב של מוצרים (למעלה מ-100) עלינו לגשת לאפשרות של עיצוב הדומה לאתר מכירות אך ללא היכולת לרכוש את המוצרים בפועל וזאת כדי שניתן יהיה להציג את המוצרים בצורה ראויה ונוחה עבור כלל המתעניינים. כאשר יש מספר מצומצם של מוצרים (פחות מ-100) ביכולתנו לבנות אתר שבו כל עמוד ועמוד מקבל התייחסות נפרדת ונבנית בהתאמה מלאה למוצר שאנו רוצים להציג כך שניתן להרשים עם תמונות גדולות יותר ועם פירוט מדויק יותר למוצר.

    מה יוצג באתר קטלוגי?

    אתר קטלוג חייב להיות נוח מאוד לשימוש עם חלוקה ברורה בין הקטגוריות השונות של המוצרים וזאת כדי לפשט את תהליך איתור המוצרים שמעניינים כל לקוח ולקוח.

    מוצר קטלוגי יכיל:

    • שם המוצר.
    • מזהה יחודי (מק"ט).
    • תמונה/תמונות המוצר.
    • תיאור המוצר.
    • מידות/משקל/צבע המוצר.
    • נתונים טכניים/טכנולוגיים למוצר.
    • מחיר – במידה ורצוי.

    אתר קטלוגי שתוכנן בצורה נכונה, יכול לאפשר לרוכש פוטנציאלי להרים טלפון לאחר מעבר על הקטלוג ולבקש מספר מוצרים על פי שם או מק"ט וביכולת העסק יהיה להבין מה הוא מבקש ולבצע את ההזמנה בקלות ובמהירות הראויה. ישנם אתרי קטלוג שמאפשרים לבצע הזמנה בכתב תוך בחירת שם המוצר, כמויות וכ"ו אך ההזמנה בפועל תתבצע בטלפון או במעמד האיסוף.

    כמה עולה לבנות אתר קטלוג?

    כאשר מחליטים על בניית אתר קטלוג, חשוב מאוד לחשוב מעט קדימה ולבחון איזה מבין האפשרויות עדיפה עליכם:

    • בניית אתר קטלוג לשם הצגת מוצרים בלבד כיום ובעתיד.
    • בניית אתר קטלוג עם כוונה עתידית לבצע מכירות ברשת.

    במידה ואתם מעוניינים לאפשר מכירות עתידיות ברשת, חשוב ליידע בכך עם הזמנת האתר וזאת כדי שחברת הפיתוח תבנה עבורכם אתר מכירות ותבצע פעולות הסתרה לרכיבי המכירה כך שתוכלו לאפשר יכולות אלו בקלות ובעלויות זניחות בעתיד. עלויות הקמה של אתר מסוג זה יהיו דומים לעלויות הקמת אתרי מכירות. במידה ואתם מעוניינים להציג מוצרים בלבד גם בעתיד, הרי שהעלויות הקמה שלכם צפויים להיות נמוכים משמעותית.

    *אנו ממליצים על אתר קטלוגי בוורדפרס וזאת משום והעלויות פיתוח ותחזוקה זולות יותר.

    עלויות בניית אתר קטלוג:

    • עלות בניית אתר קטלוג עם אפשרויות מכירה בעתיד – 6,000-12,000 ש"ח.
    • עלות בניית אתר קטלוג ללא אפשרויות מכירה בעתיד – 6,000-10,000 ש"ח.

    עלויות ניהול ותחזוקת אתר קטלוג:

    • עלות ניהול ותחזוקת אתר קטלוג עם אפשרויות מכירה בעתיד – כ-1,500 ש"ח לחודש.
    • עלות ניהול ותחזוקת אתר קטלוג ללא אפשרויות מכירה בעתיד – 500-1,500 ש"ח לחודש.

    טווחי המחירים בבניה ובניהול לאחר מכן משתנים בהתאם לסוג העיצוב של האתר, רמת שירות הניהול והתחזוקה של האתר, גודל האחסון ורמת האבטחה על האתר ועוד שלל פרמטרים נוספים. אך, ככלל עליכם להיערך למחיר העומד בטווחים המוצגים מעלה.

    לסיכום,

    אם קראתם עד כאן והבנתם מהו אתר אינטרנט קטלוגי והבנתם שיש לאתר מסוג זה חשיבות לעסק שלכם, הרי שאנו נשמח לעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ולהביא אתכם אל היעד הרצוי. השאירו פרטים והתייעצו איתנו ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן