fbpx

אחת השאלות הנפוצות ביותר שכל מאפיין או בונה אתרים מקבל הנו: "כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?" שאלה זו כמובן איננה זוכה למענה מדויק מאחר ועלינו לדעת בדיוק מה הם דרישותיו של הלקוח טרם הגשת הצעת מחיר. אבל, אם היינו שואלים "איך ניתן להוזיל עלות בניית אתר?" הרי שהיינו מקבלים תשובה חד משמעית – על ידי אפיון מקצועי.

הוזלת עלויות בניית אתר ע"י אפיון

ישראלים מטבעם אוהבים הכל ומהר. ובאמת, דברים עובדים לא רע באתרי תדמית פשוטים לעסקים קטנים שאינם רוצים להשקיע כסף רב. כאשר מגיעים לפיתוחים מורכבים יותר כדוגמת אתרי תדמית ממותגים ואו אתרי חנות וקהילה, הרי שהבלגן חוגג והלקוח אינו מרוצה מהתוצאות מאחר ויש פער בין השאיפה של הלקוח ובין הבנתו של המתכנת המבצע.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    והנה עובדה מפתיעה:

    ניתן לחסוך כסף גם באתרי תדמית פשוטים!!

    איך עושים זאת? ובכן, על ידי השקעה מינימלית באפיון מקצועי לאתר.

    כעת נסביר איך זה הגיוני ולמה זה תמיד עובד!

    איך אפיון אתר חוסך לנו כסף רב בטווח הארוך?

    אפיון אתר הנו תהליך בו אנו נדרשים לתרגם את החלום ואו השאיפה של הלקוח למסמך נייר ברור ומובן על ידי בונה האתר. בעצם, מאפיין אתרים משמש כמתורגמן בין הלקוח ובין איש המקצוע. כפי שאנו לא מזמינים בית מפועל הבניין הזוטר, כך אנו לא מזמינים אתר מבונה אתרים ממוצע. למה? מאחר ובונה האתר אינו באמת יכול להיכנס לראש של הלקוח ולהבין את רצונותיו כהלכה.

    אם הבנו את החשיבות של אפיון אתר, ניתן כעת לצלול מעט פנימה ולהבין מהו האפיון ואיך הוא מביא לידי חיסכון בעלויות:

    אפיון אתר אינטרנט דומה במאפייניו לשרטוט של אדריכל ותכניות של מהנדס. האפיון מתייחס לארבעה סוגי רכיבים באתר ומבהיר למפתח האתר איך עליו לעבוד בכדי להשיג את התוצאות הראויות עבור הלקוח. החלק הראשון באפיון מתייחס לקהלי היעד שאליהם הלקוח רוצה להגיע, החלק השני באפיון מתייחס לנראות האתר על עמודיו השונים, החלק השלישי באפיון מתייחס למבנה ולהיררכיה של מבנה האתר ופעולות בו, החלק הרביעי באפיון אתר מתייחס כבר למערכת האתר ולמרכיבי אלגוריתם שמחייבים אפיון מדוקדק למדי.

    אבל עוד לא הבנו איך חוסכים כסף?!

    החיסכון הכספי באפיון אתר נחלק לשניים:

    1. עם היכולת לבצע השוואת מחירים בין בוני אתרים שונים.
    2. עם קבלת מוצר מוגמר שאיננו צריך שיפורים ותוספות בהמשך.
    3. עם קבלת תוצאות לשמם הקמנו את האתר בפועל.

    1. בניית אתר יכולה להיעשות במגוון שיטות שונות. לכן, הצעות המחיר יהיו שונים בתכלית והיכולת שלנו לבצע השוואת מחירים אפסית ולכן ייתכן שנשלם יותר מידי או נקבל אתר באיכות ירודה. במידה ויש לנו אפיון המגדיר בדיוק מה אנו צריכים, הרי שהדרך והתוצאה ידועים מראש ולכן ניתן לבצע השוואת מחירים ולבחור בהצעה הטובה ביותר.

    2. כאשר אין לנו אפיון, אנו מסיימים אתר אך רק אז עולים מגוון בקשות ושנויים. כל שינוי עולה לא מעט כסף ועלות זו חייבת להתווסף לעלות האתר. אך, אם יש לנו אפיון מדויק, הרי שאנו נקבל אתר מושלם לצרכים שלנו מלכתחילה ולכן אנו נחסוך כסף רב בטווח הארוך.

    3. עם הרצת האתר וכניסתם של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים חשוב שהם יקבלו את המענה המדויק ביותר לצרכים שלהם. כאשר אנו לא יודעים מי הם ומה הם רוצים, הרי שאי אפשר להעניק להם שירות טוב ולכן הסיכוי שהם יפנו אלינו ואו יחזרו לביקור נוסף קטן משמעותית. דבר זה מוביל לפגיעה כלכלית ומתמשכת..

    לסיכום,

    רוב רוכשי האתרים מדלגים על שלב האפיון מתוך רצון לחסוך מעט כסף. בפועל, מחיר הוויתור על אפיון אתר משמעותי הרבה מעבר למה שנהוג לחשוב. מתלבטים האם זה נכון עבורכם? שוקלים לעשות אפיון אך רוצים להיות בטוחים שזה נכון עבורכם? השאירו פרטים והתייעצו איתנו – מבטיחים שתצאו מרוצים!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן