fbpx

אנו מאפיינים לא מעט אתרים ואפליקציות בשנים האחרונות. כחלק מהעיסוק שלנו באפיון, אנו נחשפים ללב לבם של הרעיונות היפים והייחודיים ביותר של סטארט-אפים ויזמים. לצורך אפיון מערכת אתר או אפליקציה אנו צריכים לדעת הכל אבל ממש הכל ולכן רבים מבקשים לחתום על הסכם סודיות ואי תחרות (NDA) בטרם יעבדו עמנו. כדי להקל במעט על הלקוחות, אנו מצרפים בזאת הסכם סודיות מתאים להורדה ישירה.

הסכם סודיות לאפיון ופיתוח

להלן קישור להורדת הטופס:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    *אנו ממליצים לקרוא מעט דגשים בהמשך טרם שימוש במסמך המצורף

    הסבר אודות הסכם סודיות לאפיון ופיתוח:

    להסכם סודיות ואי תחרות יש 2 יעדים עיקריים:

    1. שמירה על הרעיון בפיתוח בסודיות מלאה.
    2. שמירה על הזכות לרישום פטנט (עד הגשתו ואישורו).

    מובן למה אנו רוצים לשמור את הרעיון שלנו בסודיות. בנוסף, לא ניתן לרשום פטנט על מידע הידוע לציבור ולכן בזה שאנו מחתימים את מאפיין והמפתח על הסכם מתאים, הם בעצם מודים שאנו בעלי הרעיון המקורי ואין הם יכולים לבוא בכל טענה לזכויות בתוצר הסופי ובזכויות הקנייניות.

    מתי מחתימים על הסכם סודיות?

    חשוב להחתים על ההסכם סודיות עוד בטרם הפגישה הראשונה עם מאפיין האתרים או לפחות בטרם הרחבתם על פרטי הרעיון מלבד הרעיון המופשט שנדרש בהיכרות הראשונית. ככל שהתהליך מתקדם ומידע עובר בין הצדדים, כך הערך של המסמך הולך ויורד במידה והצדדים לא חתמו מראש.

    מי חותם על הסכם סודיות?

    כאשר עובדים מול חברה, על בעל החברה לחתום על ההסכם וזאת מתוקף העובדה שהוא המקור ועליו גם להחתים את עובדיו הנוגעים לרעיון. במידה ועובד כלשהו לא חתם על המסמך, הרי שהתוקף של המסמך נפגע מאחר ואותו עובד יכול לטעון טענות בעתיד ואו להדליף את המידע.

    לסיכום,

    זהו הסכם סודיות המתאים לשימוש בפיתוח אפליקציות ופיתוח אתרים. במידה והרעיון שלכם ייחודי מאוד והתקציב המושקע גדול (סטארט-אפ) אנו ממליצים לכם לפנות לעורך דין המתמחה בהסכמים מסוגים אלו שיכין עבורכם הסכם סודיות מותאם לרעיון שלכם ושיכלול דגשים שיבטיחו את זכויותיכם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן