fbpx

העולם מתקדם לו במהירות רבה ועמם הצרכים השונים של הלקוחות שלכם. עסקים קטנים ובינוניים קפצו על העגלה והקימו לעצמם אתרי סחר מקוונים ובחלק מהמקרים אף נוגסים מהעוגה של החברות הגדולות במשק. אך, במוקדם או במאוחר, כלל העסקים יחזיקו לצד החנות הפיזית גם אתר מסחר מקוון שישרת את כל הלקוחות בפריסה ארצית.

מהו אתר סחר?

אתר סחר או בשמו העממי יותר "אתר מכירות" הנו אתר המאפשר לבעל עסק לסחור עם לקוחותיו. כלומר, לנהל יחסי תקשורת עם הלקוחות שכוללים בין היתר, הצגת מוצרים, הוספתם לסל קניות, ביצוע סליקה של כרטיסי אשראי לתשלום על המוצרים ושילוחם בהתאם למדיניות המשלוחים ללקוחות דרך חברות השילוח והדואר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעלי אתרי סחר מקוון נוטים להתחיל בקטן ולבסס את הקשר עם הלקוחות וככל שחולף הזמן להשקיע עוד ועוד מאמצים בהרחבת אתר הסחר ובשיווקו בכדי לתפוס נתחי שוק גדולים ככל האפשר במרחב המקוון. אתרי סחר מאפשרים לנו לגדול בצורה משמעותית תוך נטילת סיכונים קטנים למדי ביחס לעולם האמיתי.

    איך מתכננים אתרי סחר?

    תכנון אתרי סחר הנו נושא מורכב. זאת משום ואי אפשר להשוואת אתרי סחר של קבוצות גדולות לבין אתרי סחר של עסקים קטנים. תכנון אתר סחר לעסק קטן יכלול לרוב שימוש בפלטפורמות חינמיות (קוד פתוח) אשר עליהם אנו מלבישים עיצוב ומערכות סליקה ואילו תכנון אתר סחר לחברה גדולה מחייב שימוש בפלטפורמות בקוד סגור ואו בפלטפורמות בקוד פתוח תוך שינויים מבניים בהם לצורכי אבטחה.

    מה ההבדל בין סוגי האתרים?

    אתרי סחר של עסקים קטנים כוללים לרוב מחסן בודד ומלאי מוגבל. אתרי סחר של עסקים גדולים כוללים לעתים קרובות מחסנים רבים ואו מחסנים ייעודיים לאתר המכילים מלאי מוצרים גדול במיוחד. יתרה מזאת, אתרי סחר גדולים כוללים במקרים רבים סנכרון עם מערכת CRM, ERP ושלל מערכות POS המחייבים תקשורת מורכבת ומאובטחת.

    מהו תהליך הקמת אתר סחר?

    הקמת אתר סחר כרוכה בעמל רב. יש להגדיר מגוון רחב של פרמטרים ולפעול מול גורמים רבים:

    • סליקת אשראי – יש לחתום הסכמים ייעודיים מול חברות האשראי.
    • סליקה מאובטחת – יש לרכוש מסוף סליקה ורישיון לתעודת SSL לאתר.
    • שילוח מוצרים – יש לחתום מול חברות שילוח על הסכמי שילוח לאתר.
    • הנחות ומבצעים – יש להגדיר יכולות להצגת קופונים ומבצעים באתר.
    • סנכרון מחירים – סנכרון עלויות עם מערכות ניהול המחירים בחנויות.
    • סנכרון מלאים – סנכרון מלאים עם המחסנים של החנויות הפיזיות.
    • איסוף מחנויות – מתן אפשרות לאיסוף מוצרים מסניפים פיזיים.
    • ועוד..

    במקרים לא מעטים, אתרי סחר יתקשרו עם כמה נותני שירותי סליקה ואו שילוח ויש לחבר את כולן למערכת האתר.

    התהליך נחלק לשלבים:

    1. הגדרת יעדים – מה אנו רוצים להשיג מאתר הסחר המקוון?
    2. הגדרת רכיבים – אילו רכיבים אנו רוצים להציג באתר הסחר המקוון?
    3. הגדרת התקשרויות – עם אילו גופים אנו רוצים לעבוד באתר הסחר המקוון?
    4. תכנון האתראפיון קהל היעד באתר | אפיון עיצוב האתר | אפיון טכני לאתר | אפיון אלגוריתם לאתר.
    5. חתימה על הסכמים – סגירת הסכמי סליקה, שילוח, התקשרות למפתחי אתר במכרז ועוד..
    6. יציאה לדרך.

    כדי שאתר סחר יעבוד כמו שצריך ויענה על הציפיות שלכם, חשוב מאוד לצאת לדרך בפיתוח האתר כאשר ברור לנו מה נדרש ומה רצוי באתר הצפוי.

    כמה עולה להקים אתר סחר?

    עלות הקמת אתר סחר מקוון הנה נגזרת מדויקת של טיב האתר שאופיין על ידכם בתהליך. ככל שמדובר באתר מורכב יותר, כך עלויות הפיתוח מתייקרות בהתאמה. אך ניתן לתחם עלויות פיתוח אתר סחר מקוון ברמות הנמוכות יותר בטווח המחירים הבא:

    • בניית אתר סחר קטן – החל מ-6,000 ש"ח.
    • בניית אתר סחר בינוני – החל מ-12,000 ש"ח.
    • בניית אתר סחר גדול – החל מ-20,000 ש"ח.

    במידה ואתם שוקלים בניית אתר סחר, פנו אלינו ונעריך עבורכם עלויות בחינם וללא התחייבות מצדכם.

    לסיכום,

    אתם נדרשים להקים אתר סחר משמעותי עבור החברה בה אתם עובדים? העסק שלכם נדרש להתרחבות לאינטרנט? תכנון אפיון והקמה של אתרי סחר זה בדיוק מה שאנחנו עושים. פנו אלינו להתייעצות בחינם ונשמח לעזור לכם. במידה ותשוכנעו שאנו עומדים בציפיות שלכם, הרי שנוכל להמשיך לשלב הבא ולאפיין עבורכם את אתר הסחר הטוב ביותר עבורכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן