fbpx

כאשר מקימים עסק פיזי, אנו מכינים תכנית עסקית, משיגים מימון ומשקיעים לא מעט כסף וזמן יקר על תכנון וניהול שוטף לעסק. לעומת זאת, כאשר מדובר בעסקים און ליין, רבים חושבים שקל יותר ושאין צורך להשקיע את הזמן והכסף הנדרשים מעסק רגיל ולכן מדלגים על שלבים רבים בדרך. ובכן, זו טעות ועל כך במאמר זה.

הקמת עסק באינטרנט

הקמת עסק און ליין דומה מאוד במאפייניה להקמת עסק פיזי. זה נכון שאין לנו חנות ואו משרד, זה נכון שאין לנו תקשורת פנים מול פנים עם הלקוחות, אך מעבר לכך – הכל אותו הדבר. עלינו להחזיק במלאי מוצרים / שירותים, עלינו להעניק שירותים או לשלוח מוצרים, עלינו לגבות כסף ולוודא שכלל הלקוחות מרוצים ולבסוף, שאנחנו באמת מרוויחים כסף מידי חודש!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לכן, אספנו עבורכם חמישה כללים שחובה לעשות וחמישה כללים שאסור לעשות:

    עשה – בהקמת עסק באינטרנט:

    1. עשו תכנית עסקית לפעילות בעסק החדש!
    2. עשו מחקר שוק טרם הקמת העסק החדש!
    3. הכינו תקציב מסודר לכל שלב בהקמת העסק!
    4. וודאו שאתם יודעים מי המתחרים שלכם ברשת!
    5. השקיעו בלימוד התחום ובניהול השוטף בעסק!

    חשוב מאוד למפות את השוק ולהבין היכן אתם פועלים. על בסיס המידע שאספתם והיכרות עם קהל היעד לצד המתחרים שלכם, ביכולתכם להכין תכנית עסקית הכוללת תקציבים לאבני דרך שונים בהקמת העסק און ליין וזכרו תמיד: העבודה רק תלך ותדרוש מכם יותר ויותר. יותר לימוד ויותר השקעה בניהול!

    לא תעשה – בהקמת עסק באיטנרנט:

    1. אל תזלזלו במתחרים המקוונים שלכם!
    2. אל תבחרו בחברת הפיתוח הראשונה שאתם פוגשים!
    3. אל תוותרו על אף מדיה (אורגני, חברתי, ממומן, שת"פ)!
    4. אל תרכשו מלאי גדול טרם הוכחת היתכנות כלכלית!
    5. אל תוותרו גם עם ההתחלה קשה ויקרה ואין תוצאות!

    העולם המקוון אינו פשוט יותר מהעולם הפיזי, ישנם עלויות פיתוח שיכולות להיות גבוהות אך חשוב לבחור בחברת פיתוח מוכרת וטובה. יהיו לכם מתחרים קשים וצורך בשיווק אגרסיבי בשלל מדיות שונות. לעתים קרובות לוקחים חודשים מספר לפני שהעסק המקוון מתרומם. לכן, לא מומלץ לרכוש מלאי מוצרים גדול על ההתחלה, אלא עדיף לחכות ככל האפשר עד שהדרישות של השוק יתבהרו לכם כהווייתם.

    לסיכום,

    אחת הדרכים הטובות ביותר לצאת לדרך עם עסק באינטרנט הנו על ידי הכנת אפיון אתר מקצועי שמתייחס לקהלי היעד שלכם, שמתייחס להערכות עלויות פיתוח וכן יעניק לכם את הליווי המתאים בצעדים הראשונים שלכם בעולם העסקים ברשת. במידה ואתם שוקלים הקמת עסק באינטרנט, אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעצות ללא התחייבות וללא עלות ואף להיעזר בשירותינו באם ותחפצו בכך. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן