fbpx

רוצים לבנות אתר אינטרנט בזול? הדרך הטובה ביותר להוזיל עלויות בבניית אתר הנה באמצעות השוואת מחירי פיתוח בין החברות השונות! אבל איך עושים זאת? איך ניתן לבצע השוואה בין המקצועיות של חברות פיתוח שונות והתוצאה שתתקבל ביניהם? התשובה על שאלה זו במאמר זה..

השוואת מחירים לבניית אתר או אפליקציה

בניית אתר או אפליקציה שדורשת מורכבות מעטה אינה עולה כסף רב והצורך בהשוואת מחירים קטנה למדי. לעומת זאת, בניית אתר או בניית אפליקציה הכוללת מורכבויות גדולות יותר תדרוש מאתנו בהשוואת מחירים שערכה יכול להשתוות ולחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במאמר זה נסקור את הנקודות הבאות:

    • האם ניתן לבצע השוואת מחירים בפיתוח אתר או אפליקציה?
    • כמה ניתן לחסוך על ידי השוואת מחירי פיתוח אתר או אפליקציה?
    • כמה עולה להכין את הקרקע לביצוע השוואת מחירים בשוק?

    בואו נתחיל,

    איך משווים מחירי פיתוח לאתרים ואפליקציות?

    כל חברה מציעה חבילה שונה של פיתוח. חלק מפתחים על בסיס קוד פתוח, אחרים על בסיס קוד סגור. חלק מציעים בניה בלבד, אחרים מציעים בניה והטמעת ערכי קידום אתרים וכן הלאה.. קשה עד בלתי אפשרי לבצע השוואת מחירים בכל הקשור לפיתוח אתרים ופיתוח אפליקציות מאחר ורב השונה על הדומה.

    ובכל זאת כדי לבצע השוואת מחירים, עלינו לייצר בסיס כלשהו שנכון עבור כלל החברות והמפתחים בשוק. בסיס זה הנו מסמך אפיון טכני הכולל את מלוא הדרישות שאתם מעוניינים לקבל מחברת הפיתוח, במסמך זה עלינו לרשום את כלל הדרישות והרצונות שלנו בשפה המובנת וברורה עבור המפתחים.

    בצורה זו, אנו מגדירים בדיוק מה אנו צופים לקבל מראש וללא כל קשר למי שיפתח בפועל. כך, כלל המציעים חייבים לעמוד בדרישות שלנו ולעמוד בהם בכדי לקבל את התשלום המגיע להם בסוף התהליך. ניתן אם כך לסכם שבהחלט ניתן ורצוי לבצע השוואת מחירי פיתוח לאתרים ואפליקציות במידה והדבר מתאפשר.

    מה גובה החיסכון על ידי השוואת מחירי פיתוח לאתרים ואפליקציות?

    ברגע שיש לנו אפיון אתר ואו אפיון אפליקציה שעונים על כלל דרישותינו, הפכנו את הרעיון הייחודי שלנו למוצר מדף הדומה למכשיר סלולרי או מסך טלוויזיה הכולל מפרט מדויק שמאפשר לבצע השוואות בין דגמים, יכולות ומחירים. כעת אנו נכנסים למתחם חדש שכולל יכולות השוואת מחירים ומכך שגם להוזלה בעלויות.

    החיסכון בהשוואת מחירים הנו כפול:

    1. ביכולתנו להעביר מסר שאנו יודעים בדיוק מה אנו צריכים.
    2. ביכולתנו להעביר את ההשוואה לקנה מידה גלובלי.

    כאשר האפיון שלנו מוכן, ניתן להשוואת מחירים לא רק בין חברות פיתוח בישראל אלא גם לבצע השוואת מחירים עם קבוצות מפתחים בארצות נחשלות בהם עלויות הפיתוח זולות בעד 80% מאלו המוכרים בישראל. כלומר, גובה החיסכון שניתן להשיג בעזרת השוואת מחירים מבוסס אפיון עומד על כ-80% הוזלה!

    כמה יעלה לבצע השוואת מחירים לפיתוח אתר או אפליקציה?

    תהליך השוואת המחירים יחולק לשניים:

    1. הכנת האפיון לדרישות שלנו – יתומחר בהתאם לשעות העבודה הנדרשות.
    2. ניהול מכרז/השוואת מחירים – בין 500 ש"ח ל-2,000 ש"ח להשוואה בודדת.

    עלות אפיון אתר תנוע לרוב בין 2,000-10,000 ש"ח לאתר קטן עד בינוני. אתרים מורכבים יותר יידרשו לסכומים גדולים יותר וזאת בהתאמה לרמת הפירוט והאלגוריתם שנדרש להפעלת האתר. כך שיש להיערך להוצאה שנעה בין 5,000-15,000 ש"ח לאפיון והשוואת מחירים. אך, החיסכון על בסיס עבודה זו יכול להגיע גם לכדי מאות אלפי שקלים והתוצאות בסוף התהליך צפויות להיות טובות בהרבה ולכן מדובר בעסקה משתלמת במיוחד.

    לסיכום,

    אנו מנהלים מכרזי פיתוח אתרים ואפליקציות עבור לקוחות רבים. כלל המכרזים הללו מבוססים על מסמך אפיון מפורט שהמפתחים מקבלים לאחר חתימה על הסכם סודיות מתאים. במידה ואתם רוצים שננהל גם עבורכם את תהליך השוואת המחירים ונשיג לכם את התוצאה הטובה ביותר, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן