fbpx

יש לכם עסק בעולם האמיתי? רואים איך כולם סביבכם עוברים לאינטרנט ושואלים את עצמכם מה לעזאזל הם מצאו שם?! אתם לא לבד. עסקים רבים מגלים לחרדתם שהם בסכנת הכחדה ללא נוכחות משמעותית באינטרנט. במאמר זה נעסוק ביתרונות הרבים של קיום נוכחות במרחב המקוון. מדריך יתרונות באתר אינטרנט!

יתרונות באתר אינטרנט

אתם בוודאי זוכרים את הימים בהם היה לכולנו ספר "דפי זהב" ואו ספר טלפונים מכל סוג אחר.. אלו היו ימים נפלאים. ימים בהם עסקים ברחובות הראשיים פרחו, ימים בהם עסקים קיבלו לקוחות בתצורה כמעט רנדומלית אך בו זמנית בצורה קבועה למדי. הבעיה היא, שימים אלו כבר מאחורינו וכיום האינטרנט משמש כ-"דפי זהב" והאינטרנט מתפקד כרחוב הראשי בעיר. כיום, לפי הערכות, כ-80% מהלקוחות של כל עסק מבקרים בפועל רק לאחר שהם בדקו את שעות הפעילות, את חוות הדעת וההמלצות וכמובן כל מידע נוסף שניתן למצוא בנכסיו הדיגיטליים של בית העסק.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעידן שלנו, מי שלא מתקדם, נובל. מי שלא מעז, קורס. מסיבה זו אנו מאמינים שהמועד הנכון לבניית אתר אינטרנט היה אתמול, אך גם היום יותר טוב ממחר. כדי להבין מה המשמעויות הרבות של אתר אינטרנט בעידן המודרני, אנו נעבור כעת על מספר יתרונות באתרי אינטרנט לעסקים:

    יתרונות בולטים בהחזקת אתר אינטרנט:

    1. נוכחות בעולם של הלקוחות שלנו!
    2. תחרות על לבם של לקוחות חדשים!
    3. שליטה בתדמית של בית העסק!
    4. הקטנת הסיכונים הקיימים בעסק!
    5. מתן מענה שירותי ללקוחות שלנו!

    בואו נעבור כעת יתרון יתרון כדי שנבין את היתרונות כלכה,

    1. נוכחות בעולם של הלקוחות שלנו!

    האם הייתם מוותרים על נוכחות בדפי זהב בשנות ה-90 היפות? האם הייתם מוותרים על חלון ראווה לרחוב בו אלפי לקוחות פוטנציאליים עוברים? וודאי שלא! הרי איך יעלה על הדעת שנוותר כך במחי יד על פלח שוק שלכם שיכול לרכוש מאתנו מוצרים או שירותים ולהכניס לנו פרנסה בשפע?! ובכן, הלקוחות שלנו נמצאים במרחב האינטרנטי. וכלל שהזמן עובר, מגמה זו רק הופכת ליותר ויותר משמעותית לכל עסק ועסק.

    אנו כבעלי עסקים איננו יכולים לברור את קהל הלקוחות שלנו, אנו לא יכולים לשלול סביבה בה יש לנו דרך נוספת להכניס פרוטה לכיסנו, משום כך, עלינו להצטרף למגמה ואו להרים ידיים. מאחר ואתם אינכם מתכננים להרים ידיים, אנו מאמינים שזהו הזמן הטוב ביותר עבורכם לקבל החלטה ולבנות אתר שיחזיר אתכם למשחק!

    2. תחרות על לבם של לקוחות חדשים!

    זוכרים את הימים בהם מצאנו בכל שכונה מכולת שכונתית? זוכרים את הימים בהם קנינו בגדים בחנויות קטנות ואזוריות? ימים אלו מאחורינו! כיום, אין סיבה להידבק דווקא לבעל עסק אחד. במקום זאת, הלקוחות יפנו לבעל העסק שיעניק להם את השירות הטוב ביותר ואו את השירות הזול ביותר. השירות הטוב ביותר איננו רק בהספקת השירות עצמו אלא גם בחוויית הרכישה של הלקוח והדרך שהוא עבר עד שהגיע אלינו.

    בעולם מודרני, הלקוח עושה את דרכו אלינו באמצעות האינטרנט. בעידן האינטרנט, הלקוח שלנו מעוניין להגיע אלינו במהירות ובקלות ולהשלים את יעדיו מהבית ובשעות שנוחות לו. כאשר אנו מעמידים אתר אינטרנט נוח לשימוש, אנו בפועל מציעים חווית רכישה ושירות מצוינים וקרובים לבית. יתרה מזאת, העסק שלנו אף פתוח 24/7 ומשום כך יש בידינו להרוויח יותר מאי פעם!

    3. שליטה בתדמית של בית העסק!

    באינטרנט יש מקום להצלחה ולכישלון. במידה ואנו משתתפים בזירה המקוונת, יש לאל ידינו את האפשרות לשלוט בנראות של העסק, יש ביכולתנו לנהל את התדמית של העסק ולהבטיח שאנו נשארים אטרקטיביים בעולם תחרותי מאין כמותו. לכן, אי נוכחות באינטרנט גרועה אף יותר מנוכחות מינימלית ואו נוכחות גרועה. אי קבלת החלטה על קידום העסק באינטרנט הנו החלטה לכל דבר ויש לה משמעות רבה וארוכת טווח על הצלחת העסק.

    העולם המקוון דומה במאפייניו לתחרות ריצה. אילו שעובדים ומשקיעים יצליחו לצבור תאוצה ולעקוף את האחרים שעושים עבודה חלקית או גרועה. אך ככל שעובר הזמן, המרחק בין הרצים הולך וגדל ומשום כך במידה ואנו מצטרפים מאוחר מידי לתחרות, גם אם אנו נשקיע את מלוא המאמצים, סיכויינו לנצח בתחרות קלושים מאחר ויש לנו דרך ארוכה להשלים..

    4. הקטנת הסיכונים הקיימים בעסק!

    בניגוד למה שנהוג לחשוב, האינטרנט איננו מכשול בפני העסק. אלא אף הזדמנות יוצאת דופן. לראשונה בהיסטוריה, ניתן להקים עסק עם סיכונים מופחתים במיוחד. בעל עסק מודרני יכול לוותר על חנות פיזית, על מוצרים פיזיים, על עובדים ומגוון רחב של עלויות נוספות בקלות רבה על ידי האינטרנט. במקרים רבים, אתר אינטרנט נבנה כל כך טוב ומדויק עד לכדי הבנת בעלי העסק שאין טעם עוד להחזיק נכסים יקרים ומיותרים שערכן לעסק נמוך..

    במידה והעסק שלכם מציע שירותים ואו מוצרי מדף, הרי שככל הנראה ביכולתכם לחסוך הרבה מאוד כסף במידה ותשכילו לנצל את הכוח האדיר שטמון במרחב המקוון ולהפוך אותו לשלכם. כל שעליכם לעשות, להשקיע מעט כסף בבניית אתר שמתאים לצרכים וליכולות שלכם ולמנף אותו בהתאם לאסטרטגיית קידום מסודרת וקבועה מראש.

    5. מתן מענה שירותי ללקוחות שלנו!

    אחד היתרונות הבולטים בהחזקת אתר אינטרנט הנו כמובן חיסכון אדיר בזמן! כאשר יש לנו אתר אינטרנט שמעניק שירות יעיל ומדויק ללקוחות שלנו, אנו יכולים להתמקד במה שחשוב לנו באמת. אתר אינטרנט חוסך לנו טלפונים לבירור שעות פתיחה, הכוונה של נהגים לסניף ואפילו במקרים מסוימים מאפשר חיסכון דרמטי אף יותר וזאת בעזרת מתן אזור אישי מתעדכן ללקוחות.

    אם תסתכלו מסביב, תגלו שקופת החולים, הבנק, רשת המרכולים והמוסדות לימוד כולם מחזיקים באתרי אינטרנט מתוחזקים היטב שנותנים שירות מדויק בכל שעה ובכל מקום ללקוחות. עסק אשר מציע שירות ללמעלה מכמה מאות לקוחות בחודש יגלה שאתר אינטרנט פשוט עושה את העבודה בצורה טובה יותר ושומר על שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות.


    מאמר זה נכתב בשיתוף עם חברת GB WEB:

    GB WEB


    רוצה להצטרף להצלחה באינטרנט? מעוניין להתחיל לנצל את הכוח האדיר באינטרנט לתועלת העסק שלך? התקשר אלינו והתייעץ בנושא, אנו נשמח להדריך אותך צעד צעד ולבנות עבורך אתר המותאם למידות שלך כך שתגיע לתוצאות האופטימליות. פנו אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן