fbpx

בעידן בו האינטרנט משמש כחוצות העיר, יש משמעות לכל נכס ונכס שאנו מחזיקים בעולם המקוון. כאשר נכסים דיגיטליים כוללים בין היתר את אתר האינטרנט שלנו, את העמודים ברשתות החברתיות, את העמודים העסקיים באינדקסים ובלוחות השונים וכמובן גם המיקומים שלנו על גבי המפה בגוגל ובוויז.. במאמר זה, אנו סוקרים את החשיבות בבניית נכסים דיגיטליים ובתחזוקה השוטפת שהם דורשים.

הקמה וניהול נכסים דיגיטליים

דמיינו מצב בו מרבית הלקוחות שלכם עוברים ברחוב הראשי ונחשפים לכל המתחרים שלכם אך אותכם הם פשוט לא רואים וזאת למרות שהשירות והמחיר שלכם טוב משל האחרים. מדיינו מצב בו הלקוחות שלכם כבר הגיעו אליכם ושוקלים לשכור את שירותיכם ואו לרכוש מוצרים מכם אך מוותרים ועוברים הלאה לחברה מתחרה. עכשיו שימו לב, זה המציאות ולא דמיון!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעולם הדיגיטלי, אנו מעוניינים להחזיק כמה שיותר נכסים דיגיטליים ולשמור עליהם מתוחזקים ועדכניים. אנו רוצים להיות בכל צומת שאליו יפנה הלקוח הפוטנציאלי ולהזכיר לו שאנו קיימים ומעניקים שירות מעולה עם מחירים תחרותיים. ואין מנוס מהשקעה של זמן ואנרגיה להקים ולנהל נכסים דיגיטליים.

    אבל איך עושים זאת, איך יוצרים נכסים דיגיטליים? על כך כעת:

    איך בונים ומנהלים נכסים דיגיטליים ברשת בהצלחה?

    לנוחיותכם, חילקנו סקירה זו לשניים:

    1. בניית נכסים דיגיטליים.
    2. ניהול נכסים דיגיטליים.

    עברו לחלק שמעניין אתכם,

    בניית נכסים דיגיטליים:

    כל עסק, גם כזה שעובד מהבית מחויב בהחזקה של נכסים דיגיטליים. זאת משום שמחקרים מראים שכ-80% מהלקוחות שלנו מחפשים את שם העסק במנוע החיפוש ולומדים עלינו עוד בטרם התקדמו להשלמת עסקה/שירות. מאחר ואנו לא נרצה להשאיר חלל ריק שיעביר מסר של חדש או לא עדכני, מאחר ואנו לא רוצים שתוצאות שליליות יצופו ויתפסו מקום של כבוד, עלינו לקחת את המושכות ולהקים עוד ועוד נכסים דיגיטליים עבור העסק שלנו.

    להלן דוגמאות:

    • הקמת אתר אינטרנט – כל עסק חייב אתר אינטרנט עדכני ורלוונטי.
    • הקמת עמוד פייסבוק – הקמה של עמוד עם כמה מאות עוקבים.
    • הקמת עמוד לינקדאין – נדרש לעסקים הפועלים בעולם הדיגיטל.
    • הקמת עמודי פינטרסט/אינסטגרם – לעוסקים במכירות ואופנה.
    • הוספת ערוץ וידאו – לעסקים העוסקים באירועים/מדיה/גרפיקה.
    • הוספת העסק לניווט ולמפה – לעסקים בעלי סניף פיזי/ משרד.
    • הוספת עמודי עסק – פרטי קשר בלוחות עסקים ובאינדקסים.
    • ועוד..

    כלל העסקים נדרשים לנוכחות רבה ככל האפשר ברשת. במידה ואנו מקימים נכסים דיגיטליים, הלקוח שלנו מבין שאנו פעילים וזוכים לאמון לקוחות אחרים ולכן בוחרים לבצע עסקה/לקבל שירות דווקא מאיתנו.

    ניהול נכסים דיגיטליים:

    בניית נכסים דיגיטליים הנו שלב ראשון וחשוב בתהליך הצגת העסק. אך להקים נכס דיגיטלי אינו בהכרח טוב בכל מצב. אין דבר חמור וגרוע יותר מהחזקת נכסים דיגיטליים שלא מתוחזקים כנדרש ואשר גורמים ללקוחות לחשוש שאתם לא מקצועיים ואו לא עדכניים ולוותר על השירות שאתם מעניקים.

    ניהול נכס דיגיטלי אינו דורש עבודה רבה בהכרח. לעתים כל שנדרש זה לחבר את העמודים לאתר ולבצע פעולות באוטומציה. במקרים אחרים, נדרש עדכון אחת למספר שבועות וזה לא לוקח יותר מידי זמן ואו אנרגיה. למרות האמור, רבים לא מוצאים את הזמן ואו את המוזה לבצע את הפעולות הנדרשות..

    לסיכום,

    כדאי לדעת שישנם חברות ניהול אתרים כדוגמתנו אשר מציעות בין היתר שירותי ניהול נכסים דיגיטליים. המשמעות היא, שאנו לוקחים מכם את העול הניהולי ודואגים שתראו כמו שצריך בכל זמן נתון ובמחיר קבוע מראש. רוצים לדעת עוד על השירות? מעוניינים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן