fbpx

מה אתם חושבים על אתר אינטרנט? האם יש לכם הבנה איך זה עובד? אם התשובות לשאלות אלו אינם ברורות לכם, הרי שמאמר זה יעזור לכם לעשות מעט סדר בדברים ומכך גם לתכנן נכון יותר את אתר האינטרנט שלכם לתוצאות אופטימליות הן בפניות והן בשביעות רצונם של הלקוחות.

תכנון אתר אינטרנט

נסביר בקצרה על האינטרנט ומיד לאחר מכן נעבור להסביר אודות תכנון אתר אינטרנט.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    האינטרנט מורכב מרשת מסואבת של מחשבים בכלל העולם. מחשבים אלו מדברים זה עם זה ומשמשים גשר בין נקודות שונות בעולם. אבל זה סינית נכון!? אז נסביר את זה בצורה מעט יותר קלילה: האינטרנט הנו שכפול כמעט מדויק של העולם האמיתי בו אנו חיים,

    • יש לנו קרקע (שרתים / מחשבים)
    • יש לנו כתובות לבתים (כתובת אתר אינטרנט)
    • יש לנו כבישים וסמטאות (מילות מפתח)
    • יש לנו תחבורה ציבורית מעולה (מנועי החיפוש) 
    • יש לנו חלונות ראווה לחנויות (תיאור אתר)
    • יש לנו חנויות בפועל (אתר אינטרנט)

    כלקוחות, במידה ואנו צריכים מוצר מסוים, ביכולתנו לבצע חיפוש ולנוע על גבי הרשת ולסקור את התיאורים השונים כדי לבחור את התוצאה הראויה ביותר עבורנו. עם הימצאה, ניתן להיכנס לחנות ולבדוק האם הפריטים אכן מוצעים למכירה והאם מחירם נכון עבורנו. – אנו כמובן צריכים לחשוב על הלקוחות בתכנון אתר

    במאמר זה אנו איננו מתייחסים לכלל המרכיבים של האינטרנט, אלא אך ורק לחלון ראווה ולחנות שאנו מתכננים לבנות:

    תכנון אתר אינטרנט ליצירת כמות גדולה של פניות ויצירות קשר

    כאשר מתכננים אתר אינטרנט, צריך לחשוב על האתר כאל חנות פיזית ולבדוק שכל הפרמטרים שחשובים בעולם האמיתי מתקיימים גם בעולם הוירטואלי. לכן, נתכנן את האתר בשלבים:

    1. אפיון קהל היעד – נבין מי הם הלקוחות שלנו, לאלו חנויות הם נוטים להיכנס ועוד..
    2. אפיון עיצוב האתר – נעצב את החנות בהתאם ללקוחות ונביא מוצרים שמבוקשים על ידם.
    3. אפיון טכני לאתר – נוודא שנוח באתר, נציב אנשי מכירות אקטיביים, נוודא שאנו נגישים.

    תהליך תכנון אתר אינטרנט הנו חיוני להצלחת העסק בעולם המקוון. עלינו לאפיין את הלקוחות שלנו ולהבין מה חשוב להם ואיך אנו יכולים להעניק את המענה האולטימטיבי על הצרכים שלהם. רק כאשר נבין מי הם הלקוחות שלנו שנוכל להתחיל לאפיין את נראות האתר בהתאמה. כך לדוגמה, אם אנו מוכרים שירותים ומוצרים לגיל השלישי, נרצה להציג את האתר בפשטות רבה יותר ובפונט גדול ובולט שיקל עליהם את ההתמצאות באתר וזאת כמובן במקביל לכך שהעיצוב יעשה בצבעים לא מרצדים וצבעוניים אלא רגועים ונעימים לעין וכן הלאה..

    אם עשינו את שני השלבים הראשונים כהלכה, זה אומר שהלקוחות שלנו ירצו להיכנס לחנות ויאהבו את מה שימצאו בו וזה נפלא אך לא מספיק! עלינו להשלים את מלאכת תכנון האתר על ידי הטמעת רכיבים מסוגים שונים שמסייעים ללקוחות שלנו לבצע את העסקה / טלפון / פניה לשמה אנו בנינו את האתר והם נכנסו אליה לראשונה..

    על כך נסביר על קצה המזלג כעת,

    איך משפרים את כמות הפניות / רכישות באתר?

    יש מספר כלים שניתן להטמיע כדי לקבל שיפור יחסי המרה באתר, אנו נציג רק כמה מהם בכדי לא לבלבל אתכם יותר מידי:

    • הטמעת טלפון גדול, בולט ולחיץ לחיוג מהמחשב השולחני.
    • הטמעת טלפון קטן נוח ולחיץ לחיוג מהמכשיר הסלולרי.
    • הוספת פופ-אפ גדול וצבעוני להשארת פרטים במחשב השולחני.
    • הוספת פופ-אפ קטן ונעים להשארת פרטים במכשיר הסלולרי.
    • ועוד..

    בתפיסתנו, עלינו להתייחס לכל גולש כאילו גילו היה לא יותר מ-5 שנים. כלומר, במידה והגולש שלנו צריך לעבוד קשה מידי ואו להפעיל את המוח בכדי להשיג אותנו, הרי שנתקשה מאוד לקבל פניות ואו רכישות מהאתר. לעומת זאת, אם אנו הופכים את התהליך לכה פשוט שאפילו בן 5 יוכל להתמצא באתר ולבצע את המטלה לשמה נכנס, הרי שאנו נראה עסקאות רבות והצלחה גדולה מהאתר.

    לסיכום,

    מעוניינים לבנות אתר? רוצים שהאתר באמת יעבוד ולא סתם ישמש ככרטיס ביקור מודרני? כנסו לקרוא אודות אפיון אתרים ותבינו שכדי להצליח, תכנון אתר אינטרנט הנו חובה! רוצים לשוחח עמנו על כך? לא הבנתם את תוכן הכתבה? זה גם בסדר, הרימו אלינו טלפון ואנו נשמח להסביר לכם על תכנון אתר ועל השירותים שאנו מציעים. השאירו פרטים, אנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן