fbpx

מחזיקים בקבוצת פייסבוק גדולה? יש לכם גישה למועדון לקוחות רחב? רוצים להקים חנות מקוונת לחנות הפיזית שלכם? הדרך הטובה ביותר לנצל את הכוח שלכם הנו לבנות אתר מכירות הולם להצעת המוצרים שלכם. תכנון אתר מכירות דורש היכרות עם עולם המכירות ועם עולם הדיגיטל בכדי להשיג תוצאות ראויות.

תכנון אתר מכירות

האינטרנט מאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להתחיל להתרחב תוך נטילת סיכונים מופחתים. האינטרנט מאפשר למחוסרי עסק ולבעלי עסק להרים פעילות מקוונת ולמכור מוצרים מבלי להחזיק בחנות ואו בכל מבנה אחר לצורך כך. משמעות הדבר הנו שכעת כולם יכולים להחזיק בעסקים ולהצליח!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, על אף הסף הנמוך לכניסה לעולם העסקים המקוון, לא מעט אתרי מכירות קורסים בשנה הראשונה לפעילותן ובעליהם נתקעים עם סחורות ועם חובות לא קטנים. הסיבה לכך, חוסר תכנון מסודר להקמת החנות המקוונת. כפי שנרחיב בהמשך מאמר זה, הקמת חנות מקוונת חייבת תכנון בדיוק כפי שהקמת חנות פיזית דורשת תכנון מוקפד.

    איך מתכננים ומאפיינים אתר Ecommerce מוכר?

    יש מגוון סוגי אתרי מכירות, ישנם אתרים המשרתים חנות פיזית, ישנם אתרים המשרתים ספקים ונותני שירות אחרים (Drop Shipping), ישנם אתרים המציעים מוצרים בודדים ואחרים המציעים מגוון רחב של מוצרים. חלק מהאתרים מחזיקים במחסן ייעודי לפעילות האתר, אתרים אחרים משלבים את האתר בפעילות הקיימת ומסנכרנים מלאים יחד ועוד ועוד..

    התחלתם להתבלבל? ובכן זהו רק קצה הקרחון בהקמה וניהול של אתרי מכירות. בדיוק מסיבה זו, אנו הכנו מאמר זה שעוזר לכם להבין איזה סוג אתר להקים ואיך עושים זאת בחכמה!

    בואו נתחיל,

    קבלת החלטה על הקמת חנות און ליין:

    כאשר מקבלים החלטה על הקמת אתר מכירות, יש צורך באפיון מסודר של קהלי היעד לצד סוגי המוצרים שנרצה למכור! זאת משום שאנו לא נרצה להשקיע ולו שקל אחד בבניית אתר מכירות טרם אנו יודעים שאכן יש לנו מוצר וקהל שמעוניין במוצר.

    לשם כך, עלינו לאפיין שני רכיבים:

    1. מה המוצר/ים שאנו מוכרים?
    2. למי אנו מוכרים את המוצר/ים?

    אפיון שני רכיבים אלו נראים אולי כפשוטים. אך בפועל מדובר במשימה לא פשוטה. עלינו להבין האם אנו מוכרים מוצרים רבים או מעטים? האם אנו מוכרים מוצרים אלו לקהלים רחבים או מצומצמים? על אילו שיתופי פעולה אנו נשענים ועוד ועוד..

    קראו עוד אודות:

    בחירת סוג החנות שאנו מקימים און ליין:

    קיבלנו החלטה על בניית אתר, הרי שכעת עלינו להבין מה אנו רוצים להציע ללקוחות ואיך הם מצפים לקבל מאיתנו את השירות. בשלב זה, עלינו להבין איך אנו מציגים את המוצרים בחנות? איך אנו משלחים את המוצרים הנרכשים? איך אנו משווקים את המוצרים בחנות? האם יש הנחות? האם יש שילוח לחו"ל? כמה עולה שילוח? אילו מסים להחיל על מוצרים ועוד ועוד..

    לשם הצלחת החנות, עלינו לאפיין שני רכיבים:

    1. המערכת בה נשתמש ומאפייניה.
    2. כל ההיררכיה והסדר של העסק.

    רק כאשר אנו נדע איך ננהל את העסק בשוטף, רק אחרי שנדע עם איזו מערכת אנו נשתמש כבסיס לאתר, רק אז נוכל להתחיל בתכנון העיצוב והבניה של החנות ולהתייחס למאפיינים טכניים נוספים ואפילו אלגוריתמים מורכבים שמסייעים ללקוחות לבצע רכישות באתר.

    קראו עוד אודות:

    אופן ניהול החנות און ליין:

    לבסוף, עלינו לאפיין את הדרך בה אנו ננהל את האתר. כלומר, למי יהיו גישות לאתר? מה גישות אלו יכילו? איך בדיוק ננהל ואו נסנכרן מלאי? האם ואיך ננפיק חשבוניות מס ללקוחות? ועוד. אלו שאלות חיוניות שדרושות תשובות עוד טרם עליית האתר לאוויר. יתרה מזאת, מומלץ לקבוע לו"ז ואו גורם אחראי להעלאה / הסרה של מוצרים באתר מאחר ובאינטרנט עלינו להישאר מעודכנים בכל עת ויש לכך צורך בהשקעה רבה של זמן יקר.

    לסיכום,

    רוצים סיוע בתכנון אתר מכירות? מעוניינים שנעזור לכם להבין איך להקים אתר מכירות ואו איך לנהל אתר מכירות? ובכן, זו ההתמחות שלנו ואנו מזמינים אתכם לפנות אלינו להתייעצות בחינם וללא כל התחייבות ואנו מבטיחים לנסות לעזור ככל האפשר!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן