fbpx

בישראל פועלים כמה עשרות אלפי עמותות (רישמיות ולא רישמיות) ולכולן מטרה אחת ברורה, להעניק ערך לקהל נתמכים. אבל, למרבית העמותות גם בעיות דומות, קושי מהותי בגיוס תרומות ודאגה מתמשכת להמשך קיום העמותה. לכן, השאלה שמנהלי עמותות שואלים עצמם, האם אנו צריכים להשקיע בתפעול מקצועי לדף הפייסבוק של העמותה?!

ניהול דף פייסבוק לעמותות

יש בישראל עמותות מדהימות! עמותות שמסייעות לאנשים במקומות הנמוכים והקשים ביותר כמו גם לקהל הרחב על ידי מתן מגוון ענק של שירותים משלימים לאלו שהמערכת הממסדית איננה מצליחה לעמוד בהם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    עמותות אלו משקיעות את מירב האנרגיה והמשאבים בעשיית טוב אך גם משאירות תקציב קטן מידי חודש להוצאות מנהלתיות והוצאות שיווקיות לשם גיוס תרומות.

    בשנים האחרונות בכלל ובשנת הקורונה בפרט, יש שינוי מהותי באופן בו עמותות מתקשרות ומעניקות שירותים לנתמכים וזאת על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים רבים כאשר הרשתות החברתיות מובילות בפער ניכר.

    היתרונות בניהול דף פייסבוק לעמותה:

    • תקשורת ישירה לקהל הנתמכים.
    • תקשורת וסיוע לקהלים רחבים יותר.
    • כניסה לתודעה של קהלים נרחבים.
    • ניהול קהילה והפעלת פעילים.
    • הגעה לתורמים רבים יותר.

    במהלך השנים האחרונות, לא מעט עמותות צמחו מלכתחילה מהרשתות החברתיות. כלומר, מדובר בנכס מאוד משמעותי עבור כל עמותה חפצת חיים.

    אבל האם עמותות צריכות ניהול פייסבוק מקצועי? על זה באנו לענות כעת,

    ניהול מקצועי לפייסבוק של עמותה

    בגדול, רוב העמותות לא צריכות ניהול פייסבוק מקצועי. זאת בעיקר שהמעשים שלהם אומרים הכל ולא צריך בהכרח עיצוב גרפי ואו ניהול קמפיינים אגרסיביים בכדי להגיע לקהל עוקבים חדשים.

    ולמרות זאת, יש מגוון סיבות כן להחזיק מנהל לדף הפייסבוק של העמותה, להלן חלק מהם:

    • אין מי שיקח אחריות לנהל את הפעילות.
    • אין את הידע לפתח את הפעילות בפייסבוק.
    • תעדוף כח אדם ואנרגיה לשטח על פני הרשת.
    • צורך בפיתוח מהלכים רחבים יותר.
    • רצון להיראות כמו שצריך.

    אם אין מי שיקח אחריות בארגון (כל אחד מפיל על השני, אף אחד לא מנהל את הדף כנדרש לאורך זמן. בכל זאת, יש להם עיסוקים אחרים בנוסף..) או אם אין אף אחד שרוצה/יש לו זמן לכך, הרי ששווה לשלם מעט כסף למנהל דף פייסבוק מקצועי שגם יעשה פעולות מקצועיות יותר, מעוצבות יותר על הדרך..

    איך ניהול דף פייסבוק לעמותה בא לידי ביטוי?

    כאשר דף פייסבוק של עמותה מנוהל נכון, כולם רואים זאת. זה מתחיל בנראות של העמוד – מעוצב, מוקפד, מנוהל נכון לאורך זמן. וזה בעצם הפנים של העמותה.

    כאשר דף פייסבוק של עמותה מנוהל נכון, החשיפה מדויקת יותר, המענה מהיר ומדויק יותר וכמובן שניתן למנף זאת לגיוס יותר תרומות בהמשך הדרך.

    כאשר דף פייסבוק של עמותה מנוהל נכון, כח האדם פנוי להתעסק בדרכים החשובים באמת מבלי לוותר על שמירה על תדמית נקיה ומרשימה.

    לסיכום,

    אנחנו לא אומרים שאתם חייבים ניהול מקצועי לדף העמותה, אבל אם אתם מרגישים שהעמותה לא באה לידי ביטוי ברשת כפי שהייתם רוצים, אם אתם מאמינים שהעשיה שלכם לא משתקפת כנדרש, כדאי לכם לבחון ולו לתקופה קצרה ניהול מקצועי. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן