fbpx

גם אתם מרגישים שהדף העסקי שלכם בפייסבוק לא מביא ביזנס? כן, אם לא משקיעים כסף על פרסום ממומן בפייסבוק פשוט לא רואים תוצאות. אבל, למרות האמור, יש חשיבות בניהול הדף העסקי בפייסבוק מאחר וזה חלק מהנראות שלכם ברשת. הרי מה יחשבו אם יראו שיש לכם דף עסקי נטוש בפייסבוק?

כמו כן, החזקת מנהל מדיה חברתית יכול להיות עסק יקר למדי כאשר כל מה שחשוב לנו הנו התדמית..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז מה עושים? ובכן פונים לאוטומציות שיווקיות. כלומר, לכלים שמבצעים את העבודה בשבילנו במינימום מגע יד אדם. אחד מהכלים הללו הם אפשרויות הסנכרון בין האתר והדף העסקי בפייסבוק ועל כך במאמר זה.

    סנכרון האתר עם פייסבוק

    כאשר מדברים על סנכרון האתר עם פייסבוק (ואינסטגרם) לרוב מתייחסים ל-2 סוגים שונים של שליחת דאטה מהאתר הישר לרשת החברתית:

    1. סנכרון מוצרים לאזור החנות בדף העסקי.
    2. סנכרון תוכן אינפורמטיבי כפוסטים בעמוד.

    הסוג הראשון פופולרי למדי ומספר רב של חנויות אינטרנטיות עושות בו שימוש על בסיס קבוע וזאת בכדי להפיק את המירב בפרסומים הממומנים לקהלי לקוחות מאופיינים היטב.

    על כך ניתן לקרוא במאמרים אחרים בקטגוריית ניהול מדיה חברתית בבלוג שלנו. במאמר זה אנו רוצים להתמקד דווקא בסוג השני וזהו כמובן הסנכרון שמשמפיע על התוכן שיופיע עבור הגולשים בדף העסקי שלנו.

    סנכרון תכנים מהאתר לדף העסקי בפייסבוק

    כאשר אנו מנהלים את האתר אינטרנט שלנו כנדרש ואו כאשר אנו משלמים לחברת ניהול אתרים בכדי שתנהל לנו את האתר. לרוב נדאג לכך שיעלה לבלוג האתר מאמר אינפורמטיבי שמעניין את קהל הלקוחות שלנו מידי שבוע.

    מאמר זה נועד בכדי להראות לקהל הגולשים שאנו יודעים מה אנחנו עושים ובכדי לשכנע אותם שאנו הכתובת לדרישות שלהם. אך לא פחות חשוב מכך, בכדי לקדם את האתר אורגנית במנועי החיפוש.

    אנחנו נמנף תוכן איכותי זה בכדי להחיות את הדף העסקי שלנו וזאת על ידי שימוש בתוספי מערכת שמתווכות בין האתר והפייסבוק. יש לא מעט תוספים כאלו וניתן למצוא את חלקם תחת החיפוש: auto post ותפקידן לייצר כותרת, תיאור וקישור לפוסט החדש בדף העסקי בפייסבוק כל פעם שאנו מפרסמים מאמר חדש בבלוג האתר.

    בתצורה זו, אנו חוסכים עלויות של איש מקצוע נוסף לניהול דף עסקי בפייסבוק ועדיין שומרים על תדמית של עסק פעיל, מקצועי ורלוונטי וזו בהחלט יעד שאנו רוצים להשיג.

    איך עושים זאת בפועל?

    פונים למנהל האתר שלכם בחברתנו ואו משאירים פניה באתר בבקשה שמנהל אתרים מקצועי יחזור אליכם. מנהל האתרים יבדוק את האתר שלכם וישלח לכם ואו יתקין לכם את התוסף הרלוונטי ולאחר מכן יידרש בדיקה לתקינות הפרסומים.

    מאחר וכללי המשחק משתנים כל הזמן (כללי השימוש באפליקציות פייסבוק), חשוב מאוד לנטר אחת לתקופה ולבדוק שאכן האתר ממשיך להדפיס בהצלחה פוסטים לפייסבוק בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן