fbpx

יש המון שיטות להעלאה של מספר העוקבים באינסטגרם. רבים מתפתים לפנות לדרך הקלה והמהירה של רכישת עוקבים בכסף דרך תכנות ואו חברות שונות, אך, במידה ויש לעמוד האינסטגרם העסקי שלכם יעדים למלא, כלומר להביא לגידול במכירות ואו במספר הלקוחות אותם אתם משרתים, קניית עוקבים באינסטגרם לא רק שלא תעזור לעסק שלכם אלא אף תפגע בו וזאת מאחר ויחס החשיפה/מעורבות ייקטן משמעותית. במקום זאת, רצוי להבין איך להעלות עוקבים באינסטגרם העסקי בצורה אורגנית וטבעית ועל כך במאמר זה.

העלאת עוקבים באינסטגרם

כדי להביא לגידול במספר העוקבים בעמוד העסקי, עלינו להגדיר בראש ובראשונה את קהלי היעד שלנו (אילו עוקבים נרצה לעמוד שלנו?!) ובהתאמה לכך לעצב את העמוד כך שיהיה מושך ומכירתי ויגרום לכך שהלקוחות הפוטנציאליים ימצאו בעמוד העסקי שלנו ערך רב ככל האפשר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי להזניק את העמוד העסקי שלנו באינסטגרם קדימה, ביכולתנו לבחור מבין 3 שיטות ואו לשלב ביניהם:

    1. שימוש נכון בכלים האורגניים של אינסטגרם.
    2. שימוש נכון באלגוריתם של אינטסטגם.
    3. שימוש נכון במובילי דעת קהל באינסטגרם.

    נציג כעת את השיטות הללו בקצרה:

    הגדלת מספר עוקבים באינסטגרם בצורה אורגנית:

    הדרך הבטוחה והטבעית ביותר להגדלת מספר עוקבים באינסטגרם הנה על ידי משחק נכון ולפי הכללים. כלומר, על ידי עמידה במספר רב של תנאים בכל פרסום ופרסום ברשת החברתית:

    • מיתוג העמוד העסקי כך שתמונת הפרופיל והעמוד עצמו יהיו מושכים ומשכנעים.
    • יצירת תוכן שבאמת מעניין את הלקוחות שלנו ויגרום להם להביע מעורבות בפוסט.
    • תזמון פרסום הפוסטים לשעות בהם הלקוחות שלנו פעילים באינסטגרם (מותאם לעסק).
    • הוספת תיאור משכנע אך גם מסקרן הגורם לגולשים להיכנס ללמוד עוד בפוסט.
    • הוספת האשטאגים (30 בדיוק) בנישה המדויקת בה אנו פועלים (בעברית ובאנגלית).
    • שיתוף פוסטים במקורות חיצוניים (פייסבוק לדוגמה) וקידום פוסטים דרך סטוריז.

    שימוש נכון בכל הכללים הללו יחד (יש להתמקצע בכך) יביא לגידול מהיר במעורבות שתהיה בכל פוסט ופוסט שאתם מעלים לאינסטגרם, המשתנה העיקרי שימדד בפועל הנו מידת המעורבות בתוך זמן קצר מרגע העלאת הפוסט ומספר דקות לאחריו. כך, שיש משמעות רבה לניצול נכון של הכללים הללו כדי לוודא שהמעורבות אכן מתרחשת.

    הגדלת מספר עוקבים באינסטגרם על ידי מניפולציית אלגוריתם:

    כמו כל אלגוריתם, ניתן "לעבוד" גם על האלגוריתם של האינסטגרם, זאת על ידי יצירת מצג שווא של עניין רב מצד קהלי יעד מדויקים שרוצים לעקוב אחריהם. איך עושים זאת? ובכן זה די פשוט, מדובר בתהליך שמונה מספר שלבים פשוטים למדי להבנה:

    1. זיהוי קהלי היעד שלנו, מי אנחנו? מה אנחנו מציעים? מי המתחרים שלנו?
    2. כניסה לעמודי מתחרים ואו פוסטים של מתחרים ומעבר לטאב העוקבים.
    3. מעקב אחר משתמשים אשר עוקבים בעמוד ואו עשו לייק לפוסט של המתחרה.
    4. משתמשים אלו יקבלו התראה, ייכנסו לעמוד העסקי שלכם ויעקבו אחריכם.
    5. לאחר תקופה (יום/יומיים) ניתן להפסיק לעקוב אחר המשתמש שהוספנו.
    6. המשתמש יישאר עוקב אחר העמוד שלנו ויתחיל להיחשף לתכנים שלנו.

    מה שבעצם קורה בתהליך זה, אנו מבודדים קהלי יעד שאכן צפויים להתעניין בעמוד האינסטגרם העסקי שלנו על ידי כך שאנו יודעים שהם עוקבים אחרי עמודים עסקיים של מתחרים ואו עושים לייקים למוצרים שדומים לאלו שאתם מציעים. לאחר מכן, אנו עוקבים אחריהם ובעצם על ידי כך מיידעים אותם על קיומנו ומזמינים אותם לעקוב גם אחרינו. לבסוף, לאחר תקופה קצרה, אנו יכולים להסיר את העוקב שלנו מהמשתמשים (הם לא יקבלו התראה על כך) וליהנות מעוקבים נוספים (ישראלים, אמיתיים, רלוונטיים לעסק) בצורה אורגנית ובחינם.

    אך, מאחר וזה התנהגות שלא אהובה על אינסטגרם, יש לעשות זאת בחכמה ובתדירות נכונה. כמות העוקבים שאתם תבצעו, כמות הסרת העוקבים שתבצעו וכן מידת הזמן בין עוקב להסרת עוקב אף היא משמעותית ויש מגוון תאוריות ושיטות עבודה בתחום זה. שימוש לא נכון בשיטה זו עלולה לגרום לחסימה זמנית של אפשרויות המעורבות אך לא מחיקה/הקפאה של החשבון.

    טיפ: מומלץ לבודד משתמשים עם שמות ישראליים כדי להבטיח חשיפה ומעורבות מקסימלית.

    הגדלת מספר עוקבים באינסטגרם על ידי מובילי דעת קהל:

    זו שיטה שעולה כסף. בין אם תציעו למובילי דעת קהל מוצר או כסף בעבור פרסום פוסט או סטורי הממליץ על העמוד העסקי שלכם ואו מוצרים שאתם מציעים, יש לכך השלכות כלכליות. אך, למובילי דעת קהל יש מספר עוקבים גבוהה מצד קהלים מאוד לויאליים שבאמת מעוניינים לשמוע מה יש למובילי דעת הקהל להגיד ולכן כל פרסום על ידם מביא למכירות מידיות ולזינוק במספר העוקבים האורגניים בעמוד העסקי שלכם באינסטגרם.

    אנו לא נרחיב על כך במאמר זה מאחר וזה שייך יותר לעולם הקידום הממומן באינסטגרם ופחות לפעילות אורגנית אך חשוב שתדעו שגם זו שיטה מעולה להזנקת העמוד העסקי שלכם קדימה.

    מה אנו מרוויחים משיטות אלו להגדלת מספר העוקבים באינסטגרם?

    נתונים סטטיסטיים מראים שמידת המעורבות בפוסטים נעה בין 6%-9% מתוך סך העוקבים אחרי העמוד העסקי באינסטגרם. כלומר, אחד היעדים הראשוניים שלנו כמנהלי עמודים עסקיים באינסטגרם הנו הנו להגדיל את מספר העוקבים הטבעיים של העסק כך שכל פוסט עתידי שלנו יזכה אוטומטית במידת מעורבות גדולה יותר ולכן יופיע גבוהה יותר בפיד של הפוסטים האחרונים אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

    ככל שנשכיל לנצל את השיטות שהוצגו מעלה בצורה מדויקת יותר (חשוב! לאפיין את קהל היעד כמו שצריך), כך מידת המעורבות תגדל והעמוד העסקי שלנו יזכה לגידול אורגני ומתמשך במספר העוקבים ובמידת המעורבות ומכך שאנו ניהנה יותר מפרות ההשקעה שלנו.

    לסיכום,

    העלאת עוקבים באינסטגרם מתאפשרת בבצורה אורגנית ובתשלום, הדרך המהירה שרבים בוחרים בה היא קניית עוקבים וזה שיטה גרועה שלא באמת נותנת ערך לעסק כי התפוצה שלכם לא רלוונטית ויחס המעורבות נמוך מידי בכדי להצדיק המשך גידול טבעי של העמוד. מצד שני, הדרך האיטית יותר אך הנכונה שאינה עולה כסף מבטיחה מיקוד גבוהה יותר הן של קהלי היעד והן לתוצאות הפעילות באינטסגרם ולכן בהחלט שווה להשקיע דווקא בשיטה זו.

    במידה ואתם רוצים לראות תוצאות אמת מהפעילות באינסטגרם, הרגישו חופשי לקרוא אודות ניהול אינסטגרם עסקי ואו לפנות אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה!

    1 thoughts on “העלאת עוקבים באינסטגרם: איך להעלות עוקבים אמיתיים אורגנית באינסטגרם העסקי?

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן