fbpx

רשתות חברתיות הן מנוע צמיחה נהדר לבעלי עמודים עסקיים פעילים עם מספר רב של עוקבים נאמנים. אך, כדי להשיג תוצאות מהפייסבוק ויתר הרשתות החברתיות, יש צורך בתפעול שוטף של העמודים ויש לכך עלויות משמעותיות שלא לכל בעל עסק יש רצון לשלם. במצבים אלו, עלינו להפעיל מעט יצירתיות ועל כך במאמר זה.

מינוף תוכן באתר לרשתות החברתיות

כאשר לעסק קטן יש תקציב שיווק מוגבל, עליו לעשות בו שימוש נכון ואחראי. בעוד עיקר הפעילות של עסקי קמעונאות הנם ברשתות חברתיות, נותני שירותים חייבים להשקיע את מירב המאמצים דווקא במנועי החיפוש ובדגש על קידום אורגני בגוגל. לאחר השקעה זו, לרוב לא נותר תקציב למנהל עמוד פייסבוק ולכן עסקי שירותים רבים פשוט מוותרים על הרשתות החברתיות ומכך שהם מוותרים גם על לקוחות פוטנציאליים..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ומצב זה אינו נכון עבור אף עסק. ניתן לנסות לחשוב על פתרונות שונים שתכליתם לשקף את הנעשה באתר האינטרנט גם ברשתות החברתיות באופן אוטומטי וללא עלויות משמעותיות של ניהול מקצועי לעמוד. כעת נסביר למה זה כל כך חשוב ואיך עושים זאת גם באתר שלכם!.

    חיבור האתר עם פייסבוק

    מאחר ועסקי שירותים (אתרי תדמית/מידע) אינם מוכרים מוצר נחשק אלא שירות שאנו רוכשים בלית ברירה ומתוך צורך אמיתי, המיקום הטבעי להשקעת משאבי הזמן הנה באתר ובקידום אורגני. באתרים המנוהלים נכון, מנהל האתר כל הזמן יעלה תכנים חדשים (מאמרים/סיפורים/מדיה/חוות דעת ועוד..) אך כל המידע הרב אינו מגיע לרשתות החברתיות ולכן אף אחד לא נחשף לתוכן למעט מנועי החיפוש וחבל.

    במקום לוותר על חצי מהאינטרנט, ניתן להרכיב על האתר רכיבי אוטומציה אשר יפרסמו עבורכם את כל התכנים החדשים עם הקדמה וסיומת באופן אוטומטי הישר לנכסי הדיגיטל הנוספים שלכם. לדוגמה, היעלתם מאמר חדש לבלוג העסקי, מאמא זה עולה באופן אוטומטי עם פרסום הערך באתר גם לרשתות החברתיות וכך כל העוקבים רואים שאתם פעילים ומקצועיים.

    איך עושים זאת?

    בשלב ראשון יש לפתוח חשבון פיתוח ברשתות החברתיות וליצור אפליקציה המאפשרת תקשורת עם האתר אינטרנט שאומת על ידכם. לאחר מכן, יש להתקין תוסף ממשוק מתאים למערכת שלכם (יש בחינם ויש בתשלום..) ולבסוף, יש להגדיר אילו תכנים יעלו אוטומטית ובאיזה תדירות ככה שהכל יתפקד לבד וכהלכה.

    לאחר שהתכנים נקלטים בצורה נכונה בעמודים החברתיים, זה הזמן לקדם את העמודים הללו בתקציב קטן אך אפקטיבי כדי לרכוש עוד ועוד עוקבים שיתחילו להיחשף פסיבית לכל התכנים שאתם כותבים ומעלים לאתר האינטרנט. כך אתם זוכים לקוראים נוספים ולאורך זמן קוראים אלו עוד עלולים להפוך ללקוחות מרוצים.

    איך אנחנו עוזרים לכם?

    לקוחות שלנו זוכים לכתיבת תוכן באופן שבועי כחלק מחבילת שירותי ניהול לאתר. מעבר לכך, אנו גם דואגים לשמור על האתר עדכני ורלוונטי על בסיס כמעט יומיומי ולכן תמיד יש שינויים ותוספות לאתר. ככזה, לאחר שאנו ממשקים בין האתר לפייסבוק, עוד ועוד עוקבים מזהים שמדובר בעסק פעיל עם ידע מקצועי ורלוונטי והם מתחילים לפתח היכרות עם המותג שלהם.

    בחלק מהאתרים הותקנו רכיבים המסנכרנים את התכנים הכתובים עם העמודים העסקיים ובחלק מהאתרים הותקנו רכיבים המסנכרנים בין המוצרים באתר ובין כלי המכירות הרשתות החברתיות. אך התוצאה היא אחת – תוצאות טובות יותר און ליין.

    לסיכום,

    אם אתם מחפשים שירות מקיף ומקצועי שיאפשר לכם להראות נוכחות וחיים בתוצאות החיפוש אך גם ברשתות החברתיות, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ואו להשאיר הודעה ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק גם לכם שירות מקצועי ואדיב. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן