fbpx

אם יש לכם חנות אינטרנטית ואתם מוכרים לקהל פרטי (B2C) מוצרים חזותיים כדוגמת אופנה, תכשיטים, עיצוב ובעצם כל מוצר אחר שפשוט נראה טוב, הרי שהמקום הנכון ביותר עבורכם לפרסם הנו אינסטגרם. כמובן שהדרך האפקטיבית ביותר הנה לפרסם דרך תיוג מוצרים באינסטגרם. איך עושים זאת? על כך במאמר זה.

ניהול חנות באינסטגרם

כדי למכור דרך אינסטגרם, יש כמה חסמים שיש לעבור. להלן התשתית הנדרשת בכדי להציע מוצרים למכירה דרך אינסטגרם:

  1. חנות אינטרנטית עצמאית.
  2. חשבון ביזנס מנג'ר בפייסבוק.
  3. דף עסקי באינסטגרם.

כאשר יש לנו את שלושת הרכיבים הראשונים של התשתית, אנו צריכים לחבר בין כולם בכדי שהם יעבדו יחד.

בשלב ראשון אנו ניצור פיד נתונים מהאתר אל הביזנס מנג'ר (דרך מנהל הקטלוגים). פיד זה יכלול את כל הפרטים על המוצרים שאנו מציעים. כדוגמת שם, מחיר, מלאי, תמונה, תיאור ועוד פרמטרים רבים נוספים ככל שנדרש.

בשלב השני אנו נחבר את החשבון אינסטגרם שלנו (אם פרטי, יש להפוך אותו לעסקי) לחשבון הביזנס מנג'ר שלנו בכדי שנוכל לשייך את הפיד מוצרים לדף העסקי שלנו באינסטגרם.

בשלב השלישי אנו נקים את החנות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם תוך סנכרון הפיד שיצרנו ומתעדכן כל הזמן עם האינסטגרם אחת לכמה שעות. ברגע שחיבור זה מתבצע בהצלחה, ניתן להתחיל לתייג מוצרים על גבי התמונות שנפרסם וכמובן שנוכל להתחיל לשווק את החנות שלנו באינסטגרם לכלל העוקבים ואו קהלי יעד שנגדיר.

כאב ראש לא קטן, האם זה שווה את זה?

בהחלט. נתונים סטטיסטיים מראים שחנויות אינסטגרם אחראיות להיקף מכירות משמעותי באתרי מכירות. השילוב בין תמונות מנצחות יחד עם קהלי יעד מדויקים עם כפתור לרכישה מהירה עושה טוב לכל הצדדים והתוצאות בהתאם.

חנות האינסטגרם שלכם יכולה להיות אחראית לעד 50% מהמכירות של החנות האינטרנטית. או במילים אחרות, זהו זירה שבה אתם חייבים להיות.

אם זה מורכב לכם מידי, אתם לא לבד. זה באמת מעט מורכב למרבית בעלי אתרי המכירות, בדיוק בשבילכם אנו קיימים. אנו לוקחים פיקוד על השיווק שלכם בפייסבוק ואם תרצו גם של האתר אינטרנט עצמו ועושים הכל עבורכם.

רוצים לשמוע עוד? פשוט השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התייעץ איתנו חינם!
1
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן