fbpx

יש לא מעט דיונים בכל הקשור לתקציבי הפרסום בפייסבוק. חלק מהדיונים עקרים מטבען אך אחרים נוגעים בלא מעט נקודות רגישות. במאמר זה ננסה לענות על השאלה המאוד פשוטה, כמה כסף יש להשקיע בפייסבוק בכדי לראות תוצאות? יאללה יצאנו לדרך!

תקציב שיווק לפרסום בפייסבוק

בכל הקשור לפרסום ממוקד, פייסבוק נחשב כמנוע הפרסום הטוב ביותר בעולם. אין באמת תחרות ליכולת המיקוד של הפרסום בפייסבוק וזאת כמובן כאשר בונים את הקהלים בצורה נכונה ומוכוונת מטרה. אבל, ישנם מקרים שהתוצאות איך לומר זאת בעדינות, מאכזבות למרות הכל..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אחת הסיבות לאכזבת מפרסמים משיווק בפייסבוק נובעת מכך שהם לא הקצו תקציב נכון ועל כך בדיוק נרחיב כעת,

    מה התקציב הנכון לפרסום בפייסבוק?

    פייסבוק פועל על בסיס אלגוריתם מתקדם שלומד כל הזמן. כאשר אנו מקימים קמפיין חדש, לפחות בימים הראשונים יהיה כתוב שהקמפיין בתהליך למידה וזה בעצם השלב בו האלגוריתם אוסף מידע אודות מגוון פרמטרים:

    • זמן התגובה של הגולשים לפרסום.
    • מידת האינטראקציה של הגולשים עם הפרסום.
    • מידת הרלוונטיות של הפרסום לגולשים.
    • ועוד..

    במקרים רבים, דרוש לפייסבוק בין שבוע לחודש להגיע למיצוי יכולות הניתוח והדיוק ורק אז רואים את התוצאות בפועל.

    וכאן בדיוק נכנס הפאקטור של התקציב:

    • תקציב קטן מידי – האלגוריתם לא מצליח ללמוד.
    • תקציב גדול מידי – הפייסבוק שורף את התקציב.

    וכך, רבים מוותרים מהר מידי על הקמפיין ובעצם מפספסים את הכוח הטמון באלגוריתם.

    כלומר, יש לשלב את התקציב הנכון (שלא יכאב מידי בכיס) עם משך זמן ההמתנה הנכון (שלא נאבד סבלנות) בכדי להשיג את התוצאה האופטימלית.

    מאחר ואנו לא יודעים כמה כסף יש לכם לשיווק, אנו יכולים להתייחס רק לנתוני המינימום שיעזרו לכם לעשות קצת סדר.

    תקציב מינימלי לפרסום מוצלח בפייסבוק

    במידה ואתם רוצים לראות תוצאות בהשקעה מינימלית ובזמן סביר, עליכם להשקיע סכום של כ-200 ש"ח ליום ומעלה למשך 7 ימים לפחות!

    כלומר, אם תשקיעו 1,400 ש"ח תוכלו להגיע לנקודת האיזון שבה האלגוריתם יכול לרוץ בצורה אופטימלית. לאחר מכן, תוכלו להעלות תקציבים ואו להוריד תקציבים בהתאם לרצונכם והאלגוריתם ימשיך לספק את הסחורה.

    מפחדים לבד?

    אם ניהול התקציב שיווק שלכם בפייסבוק מלחיץ אתכם, אם אתם מרגישים שאין לכם את הסבלנות הרצויה בכדי לחכות לתוצאות, הרי שאתם צריכים לפנות לחברת ניהול מקצועית (כמונו..) שתעשה זאת עבורכם כך שלא תתעסקו בהוצאה היומית אלא בקמפיין כולו ובתוצאותיו.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן