fbpx

אתם רוצים להתחיל לשווק את העסק בפייסבוק? מעוניינים לדעת כמה זה יעלה לכם? מאמר זה יעשה לכם מעט סדר כדי שתוכלו לתכנן מראש את ההוצאות שלכם ולבנות ג'אנט הוצאות מפורט מראש.

כמה עולה ניהול קמפיינים בפייסבוק?

כאשר מדברים על עלויות ניהול קמפיינים בפייסבוק יש להתייחס למספר פרמטרים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. עלות איש מקצוע שמנהל את הקמפיין.
    2. עלות הפרסום בפועל (מדיה) ברשת החברתית.
    3. עלות מינוף הקמפיין ברשת המדיה של גוגל.

    להלן פירוט העלויות,

    הפרמטר הראשון: איש המקצוע

    אמנם אתם לא חייבים איש מקצוע, גם אתם יכולים לנהל את הקמפיין שלכם בפייסבוק באופן עצמאי. אבל, וזה אבל גדול! סיכוי סביר שחלק ניכר מתקציב השיווק שלכם ירד לטמיון מאחר ותגיעו לקהלי יעד לא נכונים ובעצם תסבלו מ"רעש" שאינו תורם מאומה לעסק.

    איש מקצוע מנוסה ידע לנצל את הכסף שעומד לרשותו בכדי להפיק עבורכם את המירב. מאחר וזמנו של איש מקצוע עולה כסף יש להיערך להוצאה הבאה:

    • בין 1,600-3,200 ש"ח לחשבון עסקי.

    מדובר בעלויות לא נמוכות, אבל אנו רואים זאת החובה!

    הפרמטר השני: מדיה ברשת חברתית

    בשונה מעלות קבועה של איש מקצוע, את המדיה (זמן המסך) שאנו רוכשים מהרשת החברתית נרכוש על בסיס הצלחה בלבד. כלומר, אנו נשקיע עוד ועוד כסף על פרסום וזאת כל עוד יש תמורה ראויה לכסף. אנו נשאף למכפילי רווח של 3 ומעלה בכדי שנוכל להגדיל תקציבים ולהגיע לקהלי יעד נוספים.

    ובכל זאת, אנו לרוב נשאף להשקיע תקציב מינימלי על בסיס יומי בכדי לאפשר לאלגוריתם של פייסבוק לעבוד כמו שצריך. יש להיערך להוצאה הבאה:

    • 200 ש"ח ליום על בסיס 20 יום בחודש.

    הפרמטר השלישי: מינוף הקמפיין ברשת

    השקעתם כל כך הרבה על איש מקצוע ומדיה ברשת החברתית, חשוב מאוד למנף את הקהל שכבר צבעתם ולפנות אליו גם באתרי אינטרנט בהם הוא מבקר מחוץ לרשת החברתית. לכן אנו נשקיע בקמפיין נוסף ברשת המדיה של גוגל ונמשיך את השיווק כך שהלקוח הפוטנציאלי לא יחמוק מאיתנו.

    עלות ניהול קמפיינים בגוגל הנו לרוב נמוך יותר מהעלות של קמפיינים בפייסבוק. מדובר בערך ב-50% מהעלות המצוינת מעלה. אך כמובן שזו אופציה בלבד ולא כולם אכן עושים זאת.

    מה ההבדל בין עסק קטן, בינוני וגדול?

    אין הרבה. ההבדל המשמעותי ביותר יהיה היקף המדיה שאנו נרכוש. ככל שהתוצאות טובות יותר אנו נשקיע יותר בתקציב השיווק בהתאמה. בשנת 2021 אין סיבה לקבוע עלות לפי לקוח אלא לפי שעות עבודה ומאחר ובפייסבוק הקהל אותו קהל, הקופים אותו קופי ורק התקציב משתנה, אין סיבה להוציא יותר על איש המקצוע – כמובן שלפעמים צריך יותר שעות עבודה על יותר קמפיינים אך ככלל אפשר בהחלט להסתפק בסכומים שהוצגו מעלה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן