fbpx

האינסטגרם נחשב לזירה החמה ביותר כיום ברשת. כן, בזמן שהפייסבוק הפך למשעמם וחסר חיים, אינסטגרם הצליחה לתפוס נתח שוק גדל והולך מהפעילות החברתית ונראה שהיא רק הולכת ומתחזקת לאורך זמן. מסיבה זו, רבים מעוניינים לפרסם בזירה זו. במאמר זה ננסה להסביר למי הפרסום באינסטגרם משתלם וכמה זה עולה?!

למי מתאים לפרסם באינטסגרם?

רשת האינסטגרם מאופיינת במה שמכונה "החיים הטובים". כלומר, לרוב נראה ברשת תמונות של כיף, יופי ושמחה. במקביל, באינסטגרם משתמשים בעיקר ילדים, בני נוער ומבוגרים צעירים. כלומר, לא נראה שם פעילות רצינית ואו עצובה אלא רק חופש ושמחה. מסיבה זו, הפרסום דרך האינסטגרם מתאים לעסקים אשר מייצרים ואו עוסקים בשירותים ויזואליים. ככל שהשירות/המוצר מצטלם טוב יותר בתמונה/וידאו/סטורי כך הצפי להצלחת הפרסום צפויה לגדול.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מצד שני, עסקי ביטוח, פיננסים ועוד שלל רחב של נותני שירותים שאינם יכולים לצלם את עבודתכם לא יתאימו לפרסום ברשת האינסטגרם. כך גם לעסקים אשר פונים לקהלים מבוגרים יותר (35+) יעדיפו לוותר על פרסום באינסטגרם מאחר וקהל היעד שלהם כלל אינו נמצא בזירה זו.

    טיפ קטן אודות אינסטגרם:

    האינסטגרם נחלק לשני סוגי משתמשים, המשתמשים הרגילים והמשתמשים המפורסמים. הבנת חלוקה זו נדרשת לחלק הבא של מאמר זה.


    קראו עוד אודות:

    שירותי ניהול אינסטגרם עסקי

    כעת, שהבנו למי הפרסום מתאים, בואו נעבור קצת על הנתונים,

    כמה עולה לפרסם באינסטגרם?

    כאשר מדברים על עלויות פרסום ברשת האינסטגרם צריך להבדיל בין סוגים שונים של פרסומים:

    • פרסום של עמוד אינסטגרם עסקי.
    • פרסום של מוצר דרך האינסטגרם.
    • פרסום של פוסק מקודם באינסטגרם.

    הבידול בין שלושת סוגי הפרסומים הללו הנו מאחר ובכל אחת מהם יש צורך בשיטת פעילות אחרת ובעלויות אחרות לגמרי. אנו ננסה לעשות מעט סדר ולהציג לכם את הפרטים בקצרה ככל האפשר:

    כמה עולה פרסום של עמוד באינטסטגרם?

    יש שני שיטות לפרסום של עמוד אינסטגרם:

    1. קידום אורגני של עמוד אינסטגרם עסקי: החל מ-1,000 ש"ח בחודש.
    2. קידום ממומן של עמוד אינסטגרם עסקי: החלמ-1,000 ש"ח בחודש.

    מומלץ לשלב בין השיטות הללו וזאת כדי להשיג תוצאות אופטימליות.

    כמה עולה פרסום של מוצר באינסטגרם?

    פרסום מוצרים באינסטגרם שונה במעט מיתר סוגי הפרסום. זאת משום ואנו ניעזר ברשת הפייסבוק כדי להעלות פיד נתונים שיאפשר משיכה אוטומטית של מוצרים מהחנות האינטרנטית הישר לעמוד האינסטגרם העסקי שלנו וכך להציע מוצרים ויזואליים למשתמשי הרשת החברתית.

    בעזרת כלי הפרסום של פייסבוק, ניתן להציע מגוון סוגי מוצרים שנראית טוב הישר בפיד של המשתמשים. אך העלות של פרסום מוצרים אינה זולה והיא תלויה בין היתר במידת התחרות על הפיד וברלוונטיות של המוצר שלכם לגולשים באינסטגרם. מאחר והעלות נקבעת לפי צפיות וקליקים, אתם שולטים על החשיפה ויכולים לפרסם גם החל משקלים בודדים ליום.

    כמה עולה פרסום של פוסט באינסטגרם?

    פרסום פוסטים וסטוריז באינטסטגרם הנו לב הביזנס בפועל. כלומר, הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל רוכשים פוטנציאלי הנו דרך פרסומים משני סוגים:

    • קידום ממומן של פוסטים באינסטגרם – הופעה בפיד של המשתמשים עם פוסט לפי בחירה.
    • קידום על ידי מובילי דעת קהל באינסטגרם – פרסום ידני ואנושי של מובילי דעת קהל ולא דרך הרשת עצמה.

    הדרך הנפוצה הנה לקדם פוסטים על ידי תשלום לרשת האם פייסבוק ופרסומם בפיד של המשתמשים. אך, הדרך הטובה יותר הנה לשלם ישירות למובילי דעת קהל בתחום הרצוי שיפרסמו תמונה שלהם עושים שימוש במוצר אותו אתם רוצים למכור ואו מקבלים שירות שאתם מעוניינים להציע.

    העלות של פרסום פוסט על ידי מובילי דעת קהל נקבעת על פי מספר פרמטרים:

    • קהל העוקבים של מוביל דעת הקהל (גילאים, מין ועוד).
    • מספר העוקבים – ככל שמספר העוקבים גדל, כך העלות לפרסום גבוהה יותר.
    • כמות הפרסומים הממומנים שמפרסם מוביל דעת הקהל מידי חודש.

    לרוב, מובילי דעת קהל מקושרים עם משרדי יח"צ ואו עם גורם מייצג אחר שדואג לתמחור ולגביה. במקרים רבים, יש צורך ברכישת בנק פרסומים על פני עונה ואו שנה בסכומים שיכולים להגיע גם למאות אלפי שקלים. אמנם מדובר במחירים שונים לגמרי בין מוביל דעת קהל אחד למשנהו אך טווח המחירים יכול לנוע בין 1,000-5,000 ש"ח לפוסט ממומן בטווח הסביר ובסכומים גבוהים הרבה יותר  (גם 35,000 ש"ח) במפורסמים בעלי כוח השפעה משמעותי (A list).

    לסיכום,

    ניהול פרסום באינסטגרם דורש הרבה עבודה ויצירתיות. כדאי להצטייד באיש מקצוע שיודע לנהל עבורכם את המשימות השונות ובהצלחה רבה. אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו בנושא זה ואו בכל נושא אחר ונשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן