fbpx

אנחנו כל הזמן שומעים מלקוחות חדשים שהם שמעו שהפרופילים העסקיים זוכים לחשיפה נמוכה מזו של הפרופילים הפרטיים. נושא זה כמובן עולה עם בקשתנו להפוך את החשבון אינסטגרם הפרטי לחשבון עסקי. במאמר זה נדון בשאלה זו ונסביר גם איך והאם כדאי לכם לעשות זאת בעצמכם?

אינסטגרם פרטי VS אינסטגרם עסקי

יש לכם חשבון אינסטגרם שמתחיל לתפוס גובה? מרגישים שהגיע הזמן להתחיל להרוויח מהפעילות שלכם באינסטגרם? ייתכן ותרצו לשכור שירותי ניהול אינסטגרם מקצועיים ואו להמשיך לנהל את החשבון שלכם עצמאית אך מתוך רצון להתחיל למכור מוצרים שקהל העוקבים שלכם ישמח לרכוש מכם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לא מעט מלקוחות החברה שלנו נעזרים בשיווק באינסטגרם בכדי להביא לקוחות חדשים לאתר האינטרנט שלהם ובכדי להגדיל את המכירות בצורה משמעותית. (כן, כל הצעירים כבר שם!) ויש נקודה בה הם מבקשים את עזרתנו בקבלת החלטות בדבר הניהול הנכון של החשבון הפרטי באינסטגרם.

    חשבנו שמן הראוי שנכתוב על כך מעט ונשתף גם אתכם, הקוראים בבלוג שלנו בתשובתנו.

    נתחיל בשאלת השאלות,

    האם חשבון אינסטגרם עסקי זוכה לפחות חשיפה מאינסטגרם פרטי?!

    יש הגיון בחשיבה זו. הרי, עסקים מרוויחים הרבה יותר מהחשיפה באינסטגרם ולכן הם יסכימו לשלם לאינסטגרם (פייסבוק) כסף שמשתמשים פרטיים לא יראו לנכון. כלומר, בעיני רבים יש ציפייה שמרגע שהם יעברו מחשבון אינסטגרם פרטי לחשבון אינסטגרם עסקי הם ישר יראו ביצועים מופחתים שיעודדו אותם להשקיע כסף בקידום פוסטים ממומנים באינסטגרם.

    יתרה מזאת, רבים מאלו שעברו מחשבון אינסטגרם פרטי לחשבון אינסטגרם עסקי אומרים בפה מלא, הרגשנו שינוי כמעט מידי בגובה החשיפה והמעורבות. אז, האם זה נכון?

    לא. על אף לא מעט טענות בנושא, אין כל שינוי בחשיפה של אינסטגרם פרטי ועסקי. מה כן השתנה? ובכן יש שינויים לטובה ולרעה:

    שנויים לטובה במעבר לאינסטגרם עסקי:

    • ניתן לראות סטטיסטיקה אודות העוקבים.
    • ניתן לתזמן פרסומיים לשעות פעילות העוקבים.
    • נתן לקדם פוסטים וסטוריז באגרסיביות.

    שנויים לרעה במעבר לאינסטגרם עסקי:

    • אנו לא נראים טבעיים כלפני השינוי.
    • אנו נוטים להתחיל לדחוף מוצרים/שירותים.
    • אנו מתנהגים אגרסיבית יותר מבעבר.

    כן, לצד היתרונות במעבר לאינסטגרם עסקי, אנחנו אכן עסק עם יעדים כלכליים. עוקבים רבים לא אוהבים לקבל הצעות מכירה ואו פרסומים שאינם 100% טבעיים ולכן המעורבות והחשיפה עלולים לרדת וזה בסדר!!!!

    כן, המספר אינו המייצג היחיד. אם אנו עסק ויש לנו מטה לפעילות ברשת החברתית, עדיף שיהיה פחות פעילות וחשיפה אך אלו שייחשפו אכן יבצעו רכישה ואו ישכרו את שירותינו. הרי לשם כך אנו משקיעים זמן או כסף לחברת ניהול..

    האם לעבור מחשבון אינסטגרם פרטי לחשבון אינסטגרם עסקי?

    בהמשך לתשובה לשאלה מעלה, תלוי מאוד מי אתם ומה אתם מצפים לקבל מהרשת החברתית..?

    אם אתם אנשים פרטיים ואין לכם מוצר למכירה ואו שהמוצר שאתם מוכרים הנו אתם (האדם מאחורי האינסטגרם) הרי שעדיף לא לעבור לאינסטגרם עסקי למרות כל היתרונות שבדבר.

    מצד שני, אם אתם בעלי עסק, אם אתם רוצים לקבל תמורה מהפעילות באינסטגרם, אתם חייבים את הנתונים הסטטיסטיים בכדי לכוון את המסרים וללמוד מה עובד ומביא עסקאות ומה לא עובד ויש לשפר או לא לשתף יותר. כלומר, אתם אילו שקובעים האם להישאר שחקנים פרטיים ועיוורים או שחקנים עסקיים ומתוחכמים.

    מניסיוננו, במרבית המקרים, כדאי להפוך את החשבון הפרטי לעסקי וזאת כי אין באמת נזק במהלך והיתרונות מובהקים.

    איך עוברים לחשבון אינסטגרם עסקי?

    טוב, זה פשוט ואינטואטיבי למדי. כנסו לאינסטגרם שלכם ופעלו כך:

    1. עברו לטאב הפרופיל האישי שלכם.
    2. בראש המסך בצד ימין לחצו על שלושת הקווים.
    3. במסך התפריט לחצו על גלגל השיניים למטה.
    4. לחצו על האפשרות "חשבון" בתפריט.
    5. לחצו על "מעבר לחשבון עסק".

    זהו. אשרו את השינוי. זהו אתם במקום חדש עם תכונות חדשות ויכולת לממשק את החשבון אינסטגרם לחשבון עסקי בפייסבוק ולהגיע לקהלים חדשים בקלות ובמהירות מאי פעם.

    לסיכום,

    כדאי ורצוי לעבור מחשבון אינסטגרם פרטי לחשבון אינסטגרם עסקי. אם תמשיכו להשתמש בחשבון האינסטגרם העסקי כפי שהשתמשתם בחשבון האינסטגרם הפרטי, לא תראו כל שינוי במידת החשיפהאו המעורבות!! כמובן שאם תדחפו בצורה לא נכונה מוצרים ושירותים, תראו שינוי מוחשי בהתנהגות הגולשים והאלגוריתם של אינסטגרם מזהה זאת אף הוא ומגיב בהתאם.

    מפחדים לעשות מהלך זה לבד? פנו לחברת ניהול אתרים ורשתות חברתיות כדוגמתינו ונשמח לנהל גם עבורכם את הפעילות המקוונת על כל היבטיה. אך, יש עלות בצד שירותי אנשי מקצוע ויש לקחת זאת בחשבון. בהצלחה!

    2 thoughts on “מעבר מאינסטגרם פרטי לאינסטגרם עסקי – האם יש השלכות למעבר לעסקי?!

    1. פיני שגיא says:

      הי ישראל, אודה האם תיצור קשר לגבי מעבר מאינסטגרם פרטי לחשבון עסקי, אני מעוניין להפריד לגמרי

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן