fbpx

פרסום באינסטגרם הנו כאב ראש לא קטן. יש להעלות פוסטים דרך הנייד, לקדם בממומן דרך הפייסבוק ולבסוף לצפות שוב דרך הנייד. אך, נראה שפייסבוק עושים כעת את הצעדים הראשונים לקראת מתן יכולות ניהול ופרסום בתצורה טובה יותר עבור מנהלי עמודי אינסטגרם עסקיים וזאת בעזרת כלי חדש בשם Creator Studio.

Creator Studio – ניהול אינסטגרם עסקי בכיף

בעלי עסקים סובלים כיום מלא מעט קשיים בשיווק העסק שלהם. לא רק שהתחרות גדלה משמעותית עם היכולת של כל עסק לשרת לקוחות גם באזורים חדשים על חשבונם של נותני שירותים/מוכרים מקומיים (ראו מה קורה לרשתות האופנה בישראל..) אך על בעלי עסקים להחזיק נוכחות ואמצעי שיווק במגוון רחב של זירות שונות. אם בעבר עסק הסתפק בקידום ממומן ברדיו/טלוויזיה/עיתון, כיום עסקים נדרשים לקדם עצמם גם בחיפוש ובמספר רשתות חברתיות נפרדות זו מזו..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כך יצא שעסקים רבים מחזיקים מספר רב של אנשי מקצוע שינהלו עבורם את האתר אינטרנט, העמוד פייסבוק, העמוד אינסטגרם ואפילו את הוואטסאפ העסקי. מעבר לעובדה שמדובר בעלויות גבוהות עבור שירותים על זמנם של אנשי מקצוע שונים, מדובר בעיקר בכאב ראש רציני עבור העסקים.

    בפייסבוק הבינו זאת ומבצעים בשנת 2019 צעדים שונים כדי לאחד אט אט את הניהול של כלל הרשתות החברתיות שנמצאות בבעלותן תחת קורת גג אחת. בשלבים ראשונים, כלל המותגים יקבלו שם חדש שמכיל את פייסבוק בשמן (דוגמה: whatsapp by facebook) כך שהציבור אף הוא ידע שפייסבוק היא הבעלים האמיתי של מגוון כלים אלו. במקביל, פייסבוק תתחיל לאפשר ניהול אפקטיבי של פוסטים למגוון פלטפורמות ועמודים (גם לסוכנויות) דרך Creator Studio. כך, הקרקע תהיה בשלה לאיחוד תהליכי ניהול במקום אחד בשנת 2020.

    איך זה בעצם הולך להיראות?

    להלן צילום מסך:

    Creator Studio
    Creator Studio

    ניתן לראות באיור 5 נקודות עניין:

    1. בחירת החשבון אותו נרצה לנהל.
    2. בחירה בניהול עמוד פייסבוק עסקי.
    3. בחירה בניהול עמוד אינסטגרם עסקי.
    4. בחירה ביצירת פוסט חדש לזירה הנבחרת.
    5. הכנה לקידום ממומן של פוסטים שפורסמו.

    בעזרת Creator Studio פייסבוק תוכל סוף סוף לאפשר כלי אמין ובטוח לשימוש אשר יחליף מגוון רחב של כלים שונים בהם משתמשים סוכנויות פרסום בכדי לנהל ולתזמן את מועדי פרסום הפוסטים של הלקוחות שלהם. לכן, הנהנים העיקריים מכלי זה צפויים להיות בעיקר סוכנויות דיגיטל ומנהלי עמודים עסקיים. אך, גם משתמשים רגילים שעושים שימוש מסיבי עם תכנים ערוכים ימצאו בה מקום חם ויעשו בה שימוש רב.

    פרסום באינסטגרם דרך Creator Studio:

    בעוד נכון ל-אוג' 2019 לא ניתן לפרסם בממומן דרך Creator Studio אלא רק דרך רשת הפייסבוק. אבל, פייסבוק זה פייסבוק ואם הם משלבים אזור לנתונים אודות פעילות ממומנת מיותר להניח שבטווח זמן קצר למדי נראה אפשרויות פרסום ממומן (גם אם מוגבלות) גם בזירה זו.

    לסיכום,

    ניהול אינסטגרם עסקי נהיה קל יותר. כך גם למנהלי עמודי פייסבוק ואינסטגרם רבים, החיים הפכו לפשוטים מעט יותר. אך, כלי זה אינו משנה את הצורך בקריאייטיב מנצח ובניהול אינטנסיבי של קמפיינים ממומנים המבוססים על קהלים מתקדמים. לכן, מלבד נוחות למשתמשים רבים, כלי זה אינו משנה את כללי המשחק. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן