fbpx

אינסטגרם. הזירה הרותחת ביותר כיום הנה זירה מושלמת לפרסום בעבור לא מעט עסקים. עוד ועוד חברות משקיעות בניהול קמפיינים ייעודיים לרשת האינסטגרם מתוך הבנה שזו הדרך הטובה ביותר לדבר עם קהלים רבים שפשוט לא מסתובבים בזירות מיינסטרים ברשת. אבל, לא בהכרח פשוט לנהל קמפיין אינסטגרם, יש מקרים בהם צריך להפעיל מידה רבה של יצירתיות כדי להתבלט מבין אלפי פרסומים שונים שאליהם כל משתמש נחשף ביום.

ניהול קמפיינים באינסטגרם

כאשר פייסבוק רכשו את אינסטגרם הם ידעו בדיוק מה הם עושים. עם דאטה מבוססת על ניתוח התנהגות גולשים, באמזון ידעו שקהלים שלמים נעזרים באמצעי מדיה כתחליף מלא לטקסט. טרום עידן האינסטגרם כל מסר דרש הסבר מפורט כדי להגיע ללקוחות. עם כניסתה של אינסטגרם, התגלה שפת תקשורת חדשה אשר מאפשרת לעסקים "לדבר" עם קהלי היעד מבלי לכתוב ולו מילה אחת!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז, אם אתם מוכרים מוצר חזותי כדוגמת גלידה, לייפסטייל, תכשיטים, אופנה, חופשות או בעצם כל מוצר אחר שנראה פגז באינסטגרם, אתם בטח שואלים את עצמכם איך מקימים ומנהלים קמפיין פרסומי באינסטגרם ומגיעים לצרכים אימפולסיביים שרק מחכים לקנות את מה שיש לכם להציע? הרי שאנחנו נענה על כל כעת:

    סוגי קמפיינים באינסטגרם

    כאשר מדברים על קמפיין אינסטגרם, ניתן להתייחס לכמה סוגי קמפיין:

    • קמפיין קידום לפוסט/סטורי.
    • קמפיין לידים בפיד האינסטגרם.
    • קמפיין קטלוג מוצרים בלשונית מכירה.
    • קמפיין אינסטגרם בשיתוף מובילי דעת קהל.

    אנו יכולים לבחור לשלב מספר קמפיינים משלימים עם או בלי פייסבוק ואו לעשות שימוש בשיטת קמפיין אינסטגרם אחת שעובדת הכי טוב עבור העסק שלנו.

    ניהול קמפיינים באינסטגרם דורש שילוב יכולות בין היכרות וניסיון של איש המקצוע בקמפיינים קודמים יחד עם יכולת ניתוח ואנליזה (A/B testing) לאיתור קמפיינים מובילים ושיפור ביצועים מתמיד הן בעלויות והן בתוצאות.

    נעבור כעת בקצרה על סוגי בקמפיינים:

    להלן פירוט קצר אודות סוגי הקמפיינים והשימוש בהם,

    קמפיין קידום פוסטים וסטוריז:

    קמפיין לקידום פוסטים וסטוריז נועד בעיקר כדי לייצר תודעה. ככל שיותר אנשים נחשפים למותג ומוצרי החברה, כך הם צפויים לבצע רכישות מכם בשלבים מתקדמים יותר. קמפיין קידום פוסטים וסטוריז דומה במאפייניו לקמפיין טלוויזיה בה יורים לכל הכיוונים כדי להגיע לחשיפה מקסימלית ומחשיפה זו לייצר עסקים.

    קמפיין לידים באינסטגרם:

    קמפיין לידים הנו קמפיין תכלס. זה לעסקים קטנים ובינוניים שצריכים לייצר כמה שיותר עבודה ומהר. בשונה מקמפיינים אחרים, קמפיין לידים נועד לייצר אינטראקציה מידית ומהירה עם לקוחות פוטנציאליים שרוצים במוצר שלכם. בפועל, דווקא קמפיינים מסוג זה דורשים את המיומנויות הגבוהות ביותר!

    קמפיין קטלוג מוצרים באינסטגרם:

    קמפיין קטלוג מוצרים הנו קמפיין מעט יותר מתקדם הדורש אתר אינטרנט, יכולת ממשוק בין האתר לפייסבוק, והבנה טובה של קהל הלקוחות של המותג. במסגרת קמפיין זה, אנו יוצרים סנכרון בין מוצרי האתר והאינסטגרם כך שכל המוצרים מוצגים למכירה מידית הישר מתוך האינסטגרם בצורה טבעית – נועד לבעלי עסקים שרוצים למכור והרבה!

    קמפיין מובילי דעת קהל באינסטגרם:

    הקמפיין היקר והמורכב ביותר מכולם. במסגרת קמפיין זה, אנו מקיימים שיתופי פעולה עם ידוענים אשר זוכים למספר עוקבים גבוהה במיוחד כדי שהם יקדמו עבורנו את המותג ויגרמו לנו להיראות נחשקים ומבוקשים ולגרום לגל רכישות מיד לאחר כל פרסום הכולל את המוצר שלנו. קמפיין זה מתאים בעיקר לעסקים גדולים עם כיסים עמוקים לשילוב האופטימלי בין מובילי דעת קהל ומינוף הפרסומים שלהם.

    כמה עולים שירותי ניהול קמפיינים באינסטגרם?

    ניהול קמפיין באינסטגרם לרוב מגיע יחד עם ניהול העמוד העסקי ולא בנפרד. לכן, מומלץ לקרוא אודות עלויות ניהול אינסטגרם במאמר הבא:

    לסיכום,

    אם אתם רוצים לפרסם לקהלי יעד צעירים מגיל 30, אם אתם רוצים למכור מוצר שלא באמת צריך אבל ממש ממש רוצים, אם אתם רוצים לגרום למותג שלכם לזנק קדימה, אינסטגרם הנה זירה שחובה להיות בה וזה אומר להשקיע גם כסף בקידום ממומן בתוך הפלטפורמה. השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף בנושא זה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן