fbpx

לא קל לנהל דף עסקי באינסטגרם כאשר יש עסק שלם על הראש לנהל. יתרה מזאת, באינסטגרם חייבים לחשוב כל הזמן מה לפרסם? מה יגרום לאנשים להתעניין? איך ניתן לתפוס את העין של הגולשים? וזה פשוט מורכב! אז איך מנהלים דף עסקי באינסטגרם? ובכן על ידי הכנת לו"ז תוכן מראש!

ניהול תוכן אינסטגרם

כאשר רוצים להצליח להביא עוקבים ולקוחות דרך האינסטגרם, חייבים לתת "ערך" אמיתי לעוקבים. ערך יכול לבוא לידי ביטוי בשלל דרכים:
  • תוכן מעניין.
  • תוכן מסקרן.
  • תוכן יפה.
רוב השיווק ברשת חברתית כמו אינסטגרם הנו על בסיס מדיה. כלומר, תמונות וסרטונים. דווקא מסיבה זו, מדובר במשימה קשה יותר אך באותו הזמן ניתן להפיק תוכן מאוד מאוד מיוחד שמעניין, מסקרן ובעיקר מצטלם נהדר!

כדי שבעל עסק ואו מנהל דיגיטל יצליח להפיק את המירב מהאינסטגרם, חייבים לוח זמנים מסודר.

לוח זמנים לתוכן באינסטגרם

לא משנה באיזה קטגוריה העסק שלכם, עליכם להכין תכנית עבודה מסודרת שתענה על השלבים הבאים:
  1. הפקת חומרי גלם למדיה החברתית.
  2. עריכת התוצרים למדיה החברתית.
  3. תזמון ופרסום הפוסטים במדיה החברתית.
בשלב ראשון, מומלץ לקבוע יום צילום אחת לתקופה (לדוגמה, אחת לרבעון) ביום צילום זה יופקו חומרי מדיה רבים ככל האפשר של צילומי אווירה, צילומי מוצרים, הפקות וידאו משולבים ועוד ועוד.

בשלב שני, עורכים את המדיה בכדי שיתאים לשיווק מקוון באינסטגרם. כך לדוגמה, הוספת פילטרים, יצירת רילס ואו הוספת מיתוג על גבי המדיה כך שיבלוט מעל כולם ויגרה את הגולשים לבצע את הפעולה (פניה/קניה) הרצויה.

בשלב השלישי אנו נקבע את לוח הזמנים לפרסום המדיה באינסטגרם כך שיותאם לשעות פעילות, לקהלים הנכונים ובפריסה הנכונה כך שקהל העוקבים לא ישבע מהר מידי אך בהחלט יעקוב בעדיקות אחר הדף העסקי.

תדירות פרסום מדיה באינסטגרם

את הלו"ז נקבע בין היתר לפי סוג העסק ויעדיו. במקרים מסוימים (שירותים) התוצרים מספיקים לזמן רב ובפריסה רחבה אך בתוספת מימון סביר. במקרים אחרים (אופנה) התוצרים מספיקים לזמן קצר ואז הפריסה תהיה צפופה יותר ובמקרה זה בתוספת מימון נדיב.

כדי לשמור על יעילות אופטימלית, נרצה להכין ג'אנט חודשי מראש מידי חודש. ג'אנט זה יתייחס לאירועים השונים, כל תירוץ לפרסום הטבה/הנחה/מבצע ישמש אותנו לפנות לקהל העוקבים!

מה עושים כשאין זמן?

לרוב בעלי העסקים אין זמן או ידע לעשות ימי צילום עצמאית ואו לערוך את המדיה החברתית. מסיבה זו, פונים לחברה המתמחה בניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות. נכון, יש עלויות של נותני השירות אך אם התמורה טובה יותר והיעדים הרצויים הרי שעלות זו בטלה בשישים.

רוצים לדעת מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם? השאירו פרטים ותתייעצו עם המומחים שלנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התייעץ איתנו חינם!
1
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן