fbpx

אם ניהול דף עסקי בפייסבוק דורש טקסט, קישורים, תמונות ועיצובים, הרי שניהול דף עסקי באינסטגרם דורש בעיקר מדיה עשירה ובדגש על וידאו ותמונות ולכן מנהלי דפים עסקיים באינסטגרם צריכים לעבוד הרבה יותר קשה בכדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. איך בכל זאת מנהלים דף אינסטגרם עסקי? כמה עולה צילום מקצועי לאינסטגרם? על כך ועוד במאמר זה.

צילומים לאינסטגרם

כמעט לא משנה מה אתם מוכרים ולמי אתם מוכרים, אתם חייבים צילומים מקצועיים כחומר גלם לפוסטים/סטורי או אפילו רילס. אבל סוכנויות ניהול לאינסטגרם כמו גם בעלי העמודים העסקיים בעצמם פשוט לא יכולים לצלם ולצלם כל הזמן.

בכדי לנהל דף אינסטגרם מקצועי שגם מייצר תוצאות, יש צורך בהשקעה גדולה אך נקודתית אחת לתקופה בכדי למלא את תזרים הפוסטים העתידיים בדף העסקי.

איך מכינים מדיה לאינסטגרם?

כדי שתוכלו לנהל דף אינסטגרם עסקי כמו שצריך, מומלץ בחום לתכנן ימי צילום תקופתיים מראש. יום צילום מרוכז יכול לייצר לכם חומרים לאינסטגרם למשך חודשים קדימה ואפילו שנה קדימה (תלוי בתחום).

איך זה עובד? קובעים יום צילום בו משתתפים נציג מטעם העסק, מנהל המדיה החברתית (עצמאי או סוכנות), צלם מקצועי ודוגמנ/ית במידת הצורך. עוד בטרם יום הצילומים מומלץ מאוד לקיים ישיבה מקדימה (אפשר בזום) בכדי לתכנן את יום הצילום, את הלוקיישינים, את המוצרים שיצולמו כך שניתן יהיה להעלות רעיונות יצירתיים לצילומים לאינסטגרם.

את חלק מחומרי הגלם מיום הצילום נעבד מידית לפרסום בטווח זמן קצר ואו במיקומים בולטים כמו פרסומים ממומנים ואילו את יתר חומרי הגלם נעביר למנהל המדיה החברתית בכדי שניתן יהיה לערוך את התוכן בהתאם לצורך ולעשות בו שימוש בשוטף!

כמה עולה יום צילומים לאינסטגרם?

כפי שפירטנו מעלה, ביום צילומים לאינסטגרם משתתפים בין 3-4 אנשי מקצוע. אנשי מקצוע אלו יעמדו לרשותכם בין 5-7 שעות בסך הכל. כמו כן, ייתכן ותידרשו עבודה נוספת לאחר מכן עבור הפקת וידאו מושקע לפרסום או מדיות אחרות שיביאו לעליה נוספת בעלויות יום הצילומים.

כמו כן, יש רמות שונות של אנשי מקצוע, יש לא מעט אנשי מקצוע שעצם היציאה שלהם אל השטח דורשת השקעה כספית לא קטנה בכלל אך באותה מידה בהחלט יש אנשי מקצוע מתחילים שיכולים לבצע עבודה לא רעה בכלל בעלויות נמוכות משמעותית.

ובכל זאת, אם תרצו להיערך להוצאות על ימי צילום כחלק מניהול אינסטגרם עסקי, להלן הנתונים:
  • עלות ניהול אינסטגרם חודשי – 2,500 ש"ח.
  • עלות יום צילומים לאינסטגרם – 3,000 ש"ח.
  • *עלות חודשית משולבת – 3,500 ש"ח.
*לפי חישוב של יום צילום מידי רבעון.

כלומר, אם אתם רוצים ניהול אינסטגרם למותג חזק. ניהול אינסטגרם עסקי שבאמת נראה טוב ומייצר תוצאות מעולות, הרי שאתם צריכים להיערך להוצאה שנתית של 42,000 ש"ח לשנה.

סכום זה אינו כולל תקציבי שיווק על קידום ממומן. אך לסכום זה יש פוטנציאל לייצר הכנסות אדירות בהתאמה. ובהחלט מומלץ להשקיע בימי צילום לאינסטגרם מאחר וזה ישפיע על הנראות שלכם במשך כל השנה והמותג יפגוש קהל עוקבים מרותק ונאמן!

נשמע לכם יקר? זה אכן לא זול. אבל, באינסטגרם ניתן למכור בהיקפים שלא נמצא באף פלטפורמה אחרת. רוצים לדעת עוד? מעוניינים לקבל פרטים נושא? פשוט השאירו פרטים ונשמח להרחיב אפילו יותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התייעץ איתנו חינם!
1
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן