fbpx

לאלגוריתמים יש חיסרון די בולט אל מול האדם. אין להם עיניים. הם אינם יכולים לראות את מה שהאדם רואה. לכן, הם גם לא מבינים מה מופיע בתמונה שהעלינו לרשת החברתית ועלינו לספר להם על כך. ברשת חברתית כדוגמת אינסטגרם שמבוססת כולה על תמונות ווידאו זהו הכלי החשוב והעיקרי ביותר שלנו לקדם את העסק שלנו!

במאמר זה, אנו רוצים להעניק לכם מעט רקע אודות סוגי התיוגים באינסטגרם, אופן השימוש בהם וכמובן איך הם משפיעים על העמוד אינסטגרם העסקי שלכם, יצאנו לדרך.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    תיוג באינסטגרם – מה זה?

    בעולם הרשתות החברתיות יש סטנדרט קבוע לתיוג של אנשים ונושאים. תיוג זה נכון לאינסטגרם, לפייסבוק, לטוויטר ובעצם לכל רשת חברתית שאתם מכירים. להלן סוגי התיוגים שעליכם להכיר,

    איך מוסיפים תיוג באינסטגרם:

    • תיוג אנשים – כדי לתייג חבר באינסטגרם אנו נשתמש ב-@ (כרוכית)
    • תיוג נושאים – כדי לתייג נושאים באינסטגרם אנו נשתמש ב-# (האשטאג)

    כדי לעשות שימוש בתגים אלו, אנו נמקם את הכרוכית או האשטאג לפני המילה או השם של החבר וזהו, הקסם קורה.

    איך תיוג של @-אנשים ו#-נושאים עוזר לעסק שלנו?

    אינסטגרם ופייסבוק מבוססות על אלגוריתם הבוחן מגוון פרמטרים בכל פוסט וסטורי בכדי לקבוע איזו מידת חשיפה התוכן שלנו יקבל. האלגוריתם פועל כך שהוא בוחן את מידת הרלוונטיות של הפוסט, מידת העניין בפוסט וכמובן ההתנהגות של הגולשים עם הפוסט. לכן, ככל שאנו ניצור יותר באזז סביב הפוסטים שלנו, כך מידת הסבירות שהחשיפה שלנו נגדל בהתאמה.

    כאשר אנו מתייגים אנשים מוכרים ואו נושאים טרנדיים, מידת העניין אוטומטית עולה. כלומר, פרסום של פוסט או סטורי הנו כגלשן אשר עומד במקום אך התיוגים אילו הגלים שאליהם נחתור להגיע כך שנתחיל בתנועה ונצבור מומנטום ונהנה מתוצאות מהירות וטובות לעסק שלנו.

    ישנם לא מעט כלים שעוזרים לנו להבין אילו נושאים טרנדיים נכון למועד פרסום הפוסט ואו באילו האשטאגים להשתמש בהתאם לקהלי היעד שלנו ואו בהתאם למסר שאנו רוצים להעביר. אנו נשתמש בהאשטאגים שיש בהם מספיק תנועה כדי שנזכה ליהנות מחלק מהחשיפה האדירה שהן מייצרות. ככל שנזהה טרנדים מוקדם יותר, כך החשיפה שלנו תהיה גדולה יותר בהתאמה.

    במידה ולא הוספנו מיקום בעת פרסום פוסט ואנו רוצים להוסיף תיוג מיקום, ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על שלושת הנקודות מעל התמונה שהעילנו ולבחור "ערוך" ואז להוסיף מיקום ומיד לאחר מכן נלחץ סיום.

    יש עוד סוג של תיוג וזהו כמובן תיוג מוצרים באינסטגרם,

    מעט אודות תגיות מוצרים באינסטגרם:

    תיוג תמונות באינסטגרם אמנם נקרא תיוג, אך פועל בפועל בצורה שונה לגמרי. במסגרת יכולות הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, ניתן לממשק את החנות המקוונת לקטלוג פייסבוק. לאחר אימות של תנאי שימוש בהגדרות דף האינסטגרם העסקי ולאחר ממשוק לדף פייסבוק עסקי של העסק, ניתן לבחור תמונה, לסמן נקודה בתמונה ולשייך לנקודה זו מוצר לרכישה.

    במסגרת האפשרות לתיוג מוצרים באינסטגרם, ניתן לתייג על גבי תמונה אחת מספר מוצרים שונים (לדוגמה, בגדים על דוגמנית) וכך עוקבים יוכלו ללחוץ ולבצע רכישה מהחנות של העסק בקליק אחד דרך האינסטגרם. אך חשוב לדעת, כאשר מתייגים מוצרים – לא ניתן לתייג אנשים.

    ומה אם תייגו אותי ללא רשותי?

    תיוג באינסטגרם הנו כלי נהדר, אך לא מעט משתמשים עושים בו שימוש לא נכון על ידי תיוג עסקים שונים ואו אנשים שכלל לא רוצים להיות מתויגים עמם. אם אתם רוצים להוריד/למחוק תיוג שאינו לשביעות רצונכם ביכולתכם לעשות זאת בקלות רבה על ידי הפעולות הבאות:

    • לחיצה על השם שלנו היכן שתויגנו ופתיחת תפריט אפשרויות:
      1. show on my profile.
      2. hide from my profile – נבחר אפשרות זו.
    • זהו, התיוג הוסר.

    פשוט למדי.

    לסיכום,

    אם אתם בעלי עסקים שרוצים להתקדם וליהנות מכל מה שיש לאינסטגרם להציע, כדאי שתשכרו מנהל מדיה חברתית מקצועי שידע להיות עם היד על הדופק ולזהות עבורכם את הטרנדים החמים ביותר בזמן אמת. בעולם שנע במהירות גבוהה במיוחד, בעל העסק אינו יכול לבצע הכל מהכל ובזמן אמת. לעומת זאת, מנהל מדיה חברתית שמתמחה בשירותי ניהול אינסטגרם לעסקים בהחלט יוכל לבצע פעולות אלו ובהצלחה רבה.

    רוצים ללמוד עוד? מעוניינים לדעת מה חברתנו יכולה להציע לעסק שלכם? השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן