fbpx

אין ספק שמי שרוצה לידים (פניות של מתעניינים) חייב להתמקד בפייסבוק. שימוש נכון בקהלים מבטיח מספר רב של פונים – גם אם חלקם הגדול הסוף לא מתאים, חלק מהפונים בהחלט ירצו בשירות שלכם ויהפכו ללקוחות מרוצים. אבל, מה עושים אם רוצים את הלידים החמים והמדויקים ביותר?!

קמפיין לידים "חכם" בפייסבוק

אז עשיתם קמפיין לידים בפייסבוק, אתם מקבלים עשרות לידים ביום, אבל תכלס אחוז הסגירות נמוך מידי? רבים מתלוננים על כך שהם אכן מקבלים מספר רב של לידים אבל כאשר הם חוזרים אליהם, האדם לא יודע במה מדובר ואו אומר להם שהוא סתם רצה לשמוע פרטים..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעצם, קמפיין לידים יכול לעבוד "יותר מידי טוב" ולייצר הרבה רעש אך מעט מאוד תוצאות. כלומר, אנחנו צריכים לעבוד קשה מידי בכדי לאתר את הפונים הרלוונטיים מתוך מספר רב של פניות לא רציניות וזה שוחק את המערכת וגורם לעלויות עקיפות רבות (שעות עבודה של איש שיווק).

    לכן, רבים מחפשים דרכים לייעל את קמפיין הלידים ולהפוך אותו לחכם יותר..

    איך הופכים קמפיין לידים לחכם?

    כדי להפוך קמפיין לידים בפייסבוק לחכם, יש להפעיל שלושה שלבי ייעול:

    1. יצירת קהל מותאם אישית בעזרת פיקסל.
    2. יצירת סינון לקהל לסגמנטים רלוונטיים.
    3. יצירת שאלת סינון בטופס הלידים בפייסבוק.

    נסביר על כך בקצרה,

    1. קהל מותאם / פיקסל חיצוני

    אי אפשר לסמוך על קהלים כלליים מידי. במקום זאת, יש לעשות שימוש בקהלים מותאמים אישית על ידי יצירת פיקסל והטמעתו באתר האינטרנט הנהנה מקהל גולשים אורגני איכותי כמו גם תנועה איכותית מהקמפיינים בגוגל כך שאנו צובעים מראש קהל שאכן מעוניין בשירותים שלנו ואו שטוענים לפייסבוק רשימת אנשים עמם עמדנו בקשר בעבר לאחר שהביעו עניין במה שיש לנו להציע..

    2. סינון לסגמנטים בקהל המותאם

    לאחר שיש לנו קהל רלוונטי ממקורות איכותיים. אנו נפעיל את כלי הסינון של פייסבוק בכדי להפריד קהלים לא מתאימים כדוגמת קהלים צעירים/מבוגרים מידי ואו קהלים מאזורים גיאוגרפיים שבהם איננו מעניקים שירותים.

    בצורה זו, אנו יכולים להגיע לקהל קטן אך מדויק להפליא. קהל שאנחנו מתאימים לו והם מתאימים לנו!

    3. סינון גולשים בעזרת שאלת סינון

    אנו נוסיף שאלת סינון שהתשובה עליה אינה מורכבת מידי אך כן דורשת חשיבה של שניה לפחות בכדי להגיב עליה בלחיצה מהירה (שאלון אמריקאי). בעיקר בכדי להבטיח שכאשר נתקשר לפונה, הוא יזכור שפנה אלינו, הוא ידע במה מדובר, הוא אכן יחכה לשמוע מאיתנו.

    מה המגבלות של קמפיין לידים חכם?

    כדי שקמפיין לידים חכם יעבוד, אנו צריכים בסיס כלשהו בדמות קהל. קהל זה חייב להיות רחב מספיק בכדי לאפשר סינונים במקביל לכך שאינו קטן מידי לטרגוט.

    קהל בסיס מינימלי לתוצאות של קמפיינים חכמים בפייסבוק עומד על 3,000 איש. כלומר, צריך שלאתר יהיה תנועה של 100 איש ביום ואו שיהיה קהל מתוך מערכת קופה/מערכת CRM שעולה על 10,000 איש. בתכנון נכון, ניתן ליצור תכנית פעולה מסודרת שתאפשר הנעת קהלי יעד ממוקדים לאתר ואת הדאטה משם לוקחים לקמפיין התומך ברשתות החברתיות ובכך מבטיחים ניצול מרבי של כל שקל המושקע בשיווק!

    לסיכום,
    זה מורכב, זה דורש מקצועיות ותקציבי שיווק גבוהים במעט אך התוצאות פשוט טובות יותר. במידה ואתם מרגישים שזה נכון עבורכם, פנו אלינו ונעזור גם לכם להשיג תוצאות מעולות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן