fbpx

זה הדבר החם ביותר בעולם השיווק של שנת 2021! שיתופי פעולה ארוכי טווח עם מובילי דעת קהל (משפיענים) ברשתות החברתיות. מדובר בכלי שיווקי עוצמתי המייצר תוצאות שקשה להשיג בכל אמצעי אחר. אז איך עושים זאת? כמה זה עולה? בשביל זה אנחנו פה 😉

עבודה עם משפיענים (מובילי דעת קהל)

כאשר יש לכם עסק אשר אנשים לא יודעים לחפש (פרסום בגוגל) ואו שאנשים לא באמת יודעים למה אתם עדיפים על יתר התחלפות בשוק (פרסום בפייסבוק) הרי שקשה להשיג תוצאות בפרסום סטנדרטי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במקום זאת, במקרים רבים אנו נפנה לעבודה עם מובילי דעת קהל שיבדלו עבורנו את המוצר ויגרמו לרבים לרכוש דווקא מאיתנו!

    אבל רגע לפני שפונים למשפיען רשת, יש לאפיין את המוצר שלנו ולהחליט מי הם מובילי דעת קהל שבאמת יכולים לעזור לנו? לאו דווקא אלו עם מספר עוקבים גבוהה, לעתים קרובות מדובר דווקא במשפיעני רשת קטנים אך ממוקדים יותר עם קהל עוקבים שבאמת עושה מה שהם אומרים!

    הטיפ החשוב ביותר שתקבלו מאיתנו יהיה לעבוד עם משפיענים לאורך זמן ותוך יצירת ערך אמיתי לעוקבים שלהם.

    דוגמה 1: אם אתם מציעים מצלמת רשת מיוחדת, הרי שהמשפיענים החשובים ביותר עבורכם הם אלו שפועלים בסקירת מוצרי טכנולוגיה ביוטיוב וכלל לא ברשתות החברתיות הסטנדרטיות.

    דוגמה 2: אם אתם מציעים תכשיט יוקרתי במיוחד, הרי שאתם רוצים להתקשר עם משפיעני רשת קטנים אך עם קהל עוקבים בעלי כיסים עמוקים על פני התקשרות עם יוצא ריאלטי או מפורסמים אחרים.. חייב להיות הקשר ברור במשולש:

    1. המותג/המוצר המוצע על ידכם.
    2. משפיען הרשת והערכים שהוא מציע.
    3. קהל העוקבים של משפיען זה.

    כאשר שלושת הצלעות מתקיימות, יש מכירות, והרבה!

    כמה עולה עבודה עם משפיעני רשת?

    מובילי דעת קהל לעתים קרובות עפים על עצמם! ישנם מובילי דעת קהל שגובים גם עשרות אלפי שקלים עבור שיתוף של פוסט ועד מאות אלפי שקלים לפרסום של פוסט שיווקי. הבעיה בכך כפולה, משלמים הרבה כסף והעוקבים של המשפיען רואים שההקשר שלו למוצר שולי לחלוטין.

    כאשר דוגמנית מחזיקה במוצר מסוים בתנוחה ברורה של הנה מוצר (בולט) שאתם חייבים לקנות, הרי שיהיו שירכשו, אך רבים מאוד ידלגו ואף יכעסו על הידוען שמסחר עצמו.

    זה בדיוק מה שאנחנו לא רוצים. כאשר עושים קמפיין עם מובילי דעת קהל, עדיף לבחור מספר גדול יותר של משפיענים אבל עם הקשר ישיר ועם קהל עוקבים רלוונטי ולשלם להם הרבה פחות בכדי לראות תוצאות טובות בהרבה.

    בלוגרים רבים באמת אוהבים לסקר מוצרים וכל מה שאתם צריכים לעשות בכדי לגרום להם לבדוק ולסקר אתכם זה לשלוח את המוצר בחינם! זה זול, אפקטיבי ובעיקר עובד (כאשר המוצר שווה משהו כמובן..). כלומר, לא הכל צריך להיות מתומחר בכסף גדול.

    מצד שני, אם רואים שבלוגר מסוים אוהב את המוצרים שלנו ואנו רוצים שהוא יעניק לנו סקירות נוספות מעבר למקובל, יש מקום לשיתוף פעולה הכולל עמלות או תשלום קבוע עבור כל סקירה נוספת.

    איך יוצרים קשר עם מובילי דעת קהל?

    את החיבור בין עסק ומשפיען עושים בתקשורת ישירה כאשר מדובר במוביל דעת קהל קטן ודרך מערכות מתווכות/סוכנים במקרים בהם מדובר במוביל דעת קהל מוכר ומפורסם.

    אנחנו ממליצים תמיד לנסות לפנות לכמה שיותר מובילי דעת קהל קטנים וזאת על פני התקשרות עם כמה מובילי דעת קהל גדולים אך לא ממוקדים.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן