כנותני שירות, אנו מאמינים שעלינו לעמוד למבחן יום יום, שבוע שבוע וחודש חודש. כן, אנו מאפשרים ללקוחותינו לקום ולעזוב בכל רגע נתון במידה והם אינם שביעי רצון מהשירות הניתן להם. אנו מאמינים שרק כך אנו יכולים להבטיח את השירות האופטימלי מהצד שלנו. לכן, כלל ההסכמים הם חד צדדים ומחייבים אותנו אך לא את הלקוחות!

הסכמי ניהול אתר:

כמו בכל שירות אחר, אנו חותמים על הסכם לניהול אתר מול הלקוחות שלנו. הסכם זה, כולל מעט מאוד פרטים אך מפרט את סוג השירות הרצוי, אופי השירות, עלות השירות ופרטים נוספים שעל הלקוח לחתום בכדי להיות זכאי לקבל שירותים בצורה מקצועית ומסודרת.

הסכמים אלו שאנו חותמים מול הלקוחות משמשים לצורך תחילת התקשרות אך בכל שירותי הניהול המתמשכים הם תלויים בהסכמה על הסכם SLA מסודר הכולל פירוט מדויק על השירותים המוצעים ואופן התקשורת ומתן השירות בהם.


התחייבות לניהול אתר:

אנו כמובן מתחייבים להעניק את מלוא תשומת הלב ואת השירות הטוב ביותר בכל זמן נתון ולכל לקוח ולקוח. אולם, במידה ולקוח מעוניין לנסות שירותים מספק אחר ואו להפסיק את השירות המוצע לו, ביכולתו לעשות זאת בכל רגע נתון (תשלום יחסי על חודש זה עד למועד הפסקת השירות).

בצורה זו, אינכם מחויבים אלינו לתקופה של חצי שנה או שנה וביכולתכם לבדוק את השירותים שלנו לחודש בודד טרם קבלת החלטה קבועה ומתמשכת להמשיך לעבוד איתנו לפרקי זמן ארוכים וקבועים יותר. בכל מקרה, במידה ותשנו את דעתכם, תוכלו לעשות זאת על ידי עדכון מסודר בדוא”ל ואנו נוציא סיכום שירות ונסייע לכם לעבור לספק החדש בהצלחה.

אנו פועלים בצורה זו מאחר ויש לנו אמונה בשירות שלנו ובמקצועיות שלנו ואנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולבדוק בעצמכם!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור!