לבטח שמתם לב לכך שיותר ויותר שירותים עוברים למרחב המקוון. שימו לב לכך שניתן כיום לבצע השוואת מחירים, קניות און ליין, שירותי ביטוח, שירותי בנקאות, שירותי השקעות ועוד שירותים רבים אחרים. הקמת אתר שירותים עולה לא מעט כסף. אך, אתר שירותים מאפשר לנו להגדיל את טווח ההשפעה וחוסך רבות בהוצאות בטווח הארוך.

בניית אתרי שירותים (+אלגוריתמים)

בניית אתר שירותים עולה כסף רב. כבר לא מדובר באתר גנרי שיכול להתאים לכל עסק ועסק בקטגוריה הכללית, אלא יש לתכנן ולבנות אתר אינטרנט מותאם אישית לצרכים החיוניים של העסק שלכם. אתרי שירותים נבנים כיום על ידי חברות גדולות הרוצות לצמצם עלויות כוח אדם ולהעביר כמה שיותר כלים לניהולו העצמאי של הלקוח. אך, ישנם גם עסקים חדשים שמעניקים שירותים מקוונים כמוצר העיקרי של העסק.

יש אינספור סוגי שירותים שמוצעים כיום בחינם. אתרי שירותים אלו מושכים מידע ממגוון רחב של מקורות ומבצעים על נתוני מידע גולמיים מספר רב של חישובים והערכות בכדי להעניק ללקוח הקצה את השירות הטוב, המהיר והמדויק ביותר לצרכיו בכל רגע נתון. מאחר ומערכות אתר שירותים מחויבות לעבוד לבדם אך גם מול כמה מערכות נוספות, הרי שעלות הקמתן של אתרים אלו מזנקת ומחייבת היערכות ראויה מראש.

סוגי אתרי שרותים:

  • אתרי השוואת נתונים – אתרים המושכים מידע ממקורות רבים ומבצעים השוואה.
  • אתרי הצלבת נתונים – אתרים המושכים מידע רב ויוצרים מידע חדש בעזרת הצלבת הנתונים.
  • אתרי ניהול ובקרה – אתרים המאפשרים ללקוח לשלוט בנתוניו האישיים במערכות הליבה של העסק.
  • אתרי חישוב וסימולציה – אתרים המאפשרים ללקוח לבצע תחשיבים והערכות חשבוניות וכלכליות.

אתרי שירותים מציעים גם תדמית, גם מכירות וגם קהילה במקרים רבים. כך, לדוגמה, אתר השוואת מחירים יכול להעניק אפשרויות תגובה, דירוג, דיון ועוד.


אולי תתענייןבניית אתר תדמית | בניית אתר מכירות | בניית אתר קהילה


איך מתכננים אתר שירותים?

אתרי שירותים מחייבים תכנון מסודר על ידי מאפיין מקצועי. בניית אתר שירותים ללא אפיון אתר מסודר, דומה לבניית בית ללא יסודות. לשם המחשה, להלן מספר אתרים בהם אתם ככל הנראה עושים שימוש והושקעו בהם מאמצעי תכנון עילאיים ושיפורים מתמשכים לאורך שנים: אתר הבנק בו נמצא כספכם, אתר הבורסה דרכו ניתן לסחור, אתר תיווך עסקאות יד שניה ואו יד ראשונה, אתר השוואת מחירים ועוד..

אתרי שירותים מבוססים לרוב על רכיבי אלגוריתם שתוכננו בקפידה בעבור הפעילות המקוונת של העסק. תכנון אלגוריתם יכול להיות פשוט למדי ואו מורכב במיוחד וזאת כמובן בהתאם לצרכי הלקוח. המשמעות היא, שעלות בניית אתר שירותים יכולה להשתנות על פני מנעד רחב במיוחד של מחירים ולהגיע גם לכדי מיליוני שקלים רבים.

לסיכום,

נדרשים לבנות אתר שירותים, רוצים לבנות עסק חדש המעניק שירותים מקוונים, זה מצוין. ייתכן מאוד שהפעילות המקוונת תייצר עבורכם הכנסה פסיבית נאותה ואו תוביל את העסק שלכם לגבהים חדשים. חשוב לזכור שאתר אינטרנט אמנם נראה כלפי חוץ כפשוט אך מאחורי הקלעים יכולים לפעול מערכות רבות ויקרות שיש לתכנן ולתפעל בזהירות ראויה.

במידה ויש לכם אפיון מסודר לצורכי העסק שלכם אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעץ בנושא ולבחון כדאיות פיתוח. במידה ועדיין אין לכם אפיון מסודר לצורכי אתר השירותים, הרי שהגיע הזמן להתחיל להפעיל את הראש ולבנות אפיון שכזה כבר עכשיו. רוצים שנעזור לכם בבניית האפיון ואו בבניית אתר? השאירו פרטים ואנו מתחייבים לחזור אליכם במהרה!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!