קידום אתרים מתחיל תמיד בהגדרת יעדים. לא ניתן להגדיר פעילות קידום אורגנית במנועי החיפוש מבלי שיהיו לנו הכלים לאמוד את ההתקדמות בהשגת היעדים שהוגדרו. 

הגדרת יעדים לקידום אתר אינטרנט

כאשר אנו מקדמים אתר אינטרנט במעלה התוצאות הארוגניות, אנו מוגבלים במידה מסוימת ביכולת שלנו מאחר ויש עוד עשרות מתחרים נוספים שאף הם משקיעים זמן וכסף רב עם מומחי קידום אתרים. מסיבה זו, אנו חייבים למקד את המאמצים שלנו בזירות בהם יש לנו סיכוי ובזירות מספיק נישתיות שבהם נוכל להעניק לגולשינו ערך גבוהה מיתר השחקנים בשוק המקוון.

קידום אורגני מחייב סבלנות רבה וסבלנות זו נרכשת על ידי הבנה שבסופו של תהליך ארוך נשיג את התוצאות הראשונות במנועי החיפוש בכלל ובמנוע החיפוש גוגל בפרט.

מהות הגדרת יעדי קידום לאתר:

  • הגדרת ליבת הפעילות העסקית.
  • הגדרת מילות מפתח המובילים לליבת הפעילות העסקית.
  • הגדרת תוכן רלוונטי שיוביל לליבת הפעילות העסקית.

אנו נתקלים לא אחת בחברות קידום אתרים שמקדמות מילות מפתח גנריות לאתר, חברות אלו מצליחות להוביל פנימה תנועה רבה של גולשים אך במידה וגולשים אלו אינם מחפשים לצרוך את שירותי העסק, ערך הגולשים הללו נמוך במיוחד. מאחר ומקדמי אתרים אינם בהכרח מבינים את ליבת הפעילות העסקית שלכם, חשוב מאוד לבחון יחד את העסק ולהסביר למקדם האתרים מה הם אותן פעולות ואו מילות מפתח שמובילות בהכרח לשירות שאתם מעניקים.


אולי תאהב גם: שיטות קידום אתרים | אסטרטגיית קידום אתרים | יצירת תוכן ובניית קישורים לאתר


איך מגדירים יעדים לקידום אתר?

ניתן להגדיר יעדים לקידום אתר על ידי שימוש במסמכי אפיון האתר שיצרנו טרם בניית האתר. לחלופין, ניתן לשבת ולאפיין את צורכי העסק והדרכים להשגת היעדים במרחב האינטרנטי.

היעדים שאנו נגדיר יהיו השלב האחרון במשפך שלם של תנועה באתר. כך לדוגמה, לעתים אנו נכניס תנועה תחת חיפוש תשובה על שאלה מסוימת ואו נכניס תנועה תחת הסבר הדרכתי על נושא ספציפי, עלינו יהיה לייצר ערך גבוה ובו זמנית לגרום לכך שהגולשים ימלאו אחד היעד שלנו שיהיה במרבית המקרים, חיוג למספר טלפון ואו השארת פרטים בטופס פניה מקוון.

לסיכום,

במידה ואתם מעוניינים בקידום אתרים אורגני, במידה ואתם רוצים לעבוד עם הטובים ביותר, אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעצות וכאשר תיווכחו שאנו מבינים אתכם וצפויים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, נוכל לעבוד יחד אתכם על קידום האתר. פנו אלינו ואנו נחזור אליכם במהרה!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!