מעט על התאמת אתרים לAI

בעידן של בינה מלאכותית, התוכן של אתרי אינטרנט כבר אינו עומד בפני עצמו. מערכות העיבוד של כלי הבינה המלאכותית יודעים לעשות מישמש וחיבורים מחדש של מגוון תכנים באתרים שונים ולהציגם כמקשה אחת למשתמשים.

לכן, כדי להבטיח שכלי חיפוש מבוססי בינה מלאכותית (AI) ימליצו עלינו כבר בפלט הראשוני כגורם ששווה לפנות אליו ואו להיכנס לאתרו. עלינו ליצור ערך שמצדיק זאת באתר עצמו. עלינו לאפשר לבינה המלאכותית לזהות באתר שלנו תשובה מספיק חשובה לצורכי הלקוח כדי שהיא תבחר בנו על פני יתר המתחרים כיעד עבור הלקוח.

נהוג לומר:

"כדי לנצח רובוט, צריך לחזור
ולהתנהג כבן אנוש"

קרא עוד

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    סוגי אופטימיזציה לAI

    01

    התאמה של אתרי תדמית לבינה מלאכותית

    התאמות תוכן וערכים שיבטיחו שבינה מלאכותית יזהו באתר את הערך הרצוי וימליצו על איש המקצוע ואו החברה שמאחורי האתר בפלט התוצאה המידית בחיפוש!

    02

    התאמה של אתרי מכירות לבינה מלאכותית

    ביצוע התאמות מדויקות עבור הבינה המלאכותית כדי שתציג את המוצרים מאתר המכירות שלנו בראש תוצאות המוצרים בתוך פלט התוצאה המידית בחיפוש.

    03

    התאמה של אתרי מידע ושירותים לAI

    ביצוע התאמות תוכן על ידי קטלוג, ארגון, סינון, שיוך לערכים של התכנים הרבים כדי להבטיח המשך הישארות רלוונטיות בעידן של חופש מידע מוחלט!

    04

    התאמה של לוחות ואינדקסים לAI

    הכל נשלף מהאתר החוצה, כדי להבטיח המשך רלוונטיות בעידן של בינה מלאכותית, יש לייצר ערכים מוספים משמעותיים שאינם ניתנים להחלפה ואו הצגה ללא גישה ישירה לאתר.

    עלויות וסיכום

    עלות אופטימיזציה של אתרי אינטרנט עבור כלי בינה מלאכותית תלויה במידה רבה בתוכן הקיים בה עוד קודם לכן. ככל שיש יותר חומרי גלם איכותיים, כך זמן העבודה על ההתאמה והאופטימיזציה של האתר לחיפושים מבוססי בינה מלאכותית ועזרים קוליים מבוססי בינה מלאכותית מתקצרת.

    עלות התאמה של אתר אינטרנט לבינה מלאכותית תעלה לרוב כמה אלפי שקלים בחודש. אופטימיזציה לבינה מלאכותית בדומה לקידום אורגני, דורשת עבודה רציפה, סבלנות ובעיקר יצירת עוד ועוד ערכים שרצויים על ידי המשתמשים.