בניית אתר חדש אינו עסק זול. למרות האמור, ניתן להקים אתר אינטרנט תדמיתי בתקציב שפוי ובתוך זמן קצר. אתר תדמיתי הנו אתר אשר מטרתו שמירה על התדמית של העסק, פרסום מידע בסיסי אודות פעילות העסק ומתן אפשרות ליצירת קשר.

בניית אתרי תדמית לעסק

מרבית אתרי האינטרנט נחשבים כאתרי תדמית. בין אתרי התדמית, ישנם אתרים בהם הושקעו שעות רבות באפיון מקצועי ובמיתוג יוקרתי ואתרים אלו יקרים להפליא למרות היותם אתרי תדמית בלבד. אך, רוב אתרי התדמית אינם מחייבים אפיון והשגת האתר המושלם דורשת השקעה מינימלית בפיתוח ובתוכן.

סוגי אתרי תדמית:

  • אתר מיניסייט – אתר שמוקם לפרויקט מסוים ואו לצורך פרסום שירות זמני.
  • עמוד נחיתה – עמוד שמשמש לקליטת תנועה מפרסומות / הצגה בסיסית של העסק.
  • אתר HTML בסיסי – אתר קבוע הבנוי כולו בקוד וניתן לעריכה על ידי מתכנת בלבד.
  • אתר CMS בסיסי – אתר קבוע הבנוי על מערכת ניהול תוכן נוחה לשימוש.

אנו נבחר את סוג אתר התדמית בהתאם לצורכי העסק במועד זה. ישנם עסקים שמטרתם השגת פניות רבות ככל האפשר בטווח הקצר ולכן יבחרו עמוד נחיתה ואו מיניסייט. ישנם עסקים שמטבתם לבנות תדמית קבועה ויציבה ברשת האינטרנט ולכן יבחרו בבניית אתר אינטרנט קבוע על בסיס מערכת ניהול תוכן ואו בקוד בהתאם לתקציב שעומד לרשותם.


אולי תתעניין: בניית אתר מכירות | בניית אתר קהילה | בניית אתר שירותים


איזה סוג אתר מתאים לצרכים של העסק שלי?

אתר תדמית כשמו כן הוא. אתר אשר ייעודו העיקרי לבנות ולשמר את הנוכחות של העסק במרחב המקוון. מסיבה זו, בחירת סוג אתר תדמית תיעשה בהתאמה לתקציב שהוקצע לטובת הקמת העסק באינטרנט.

נפנה את עיקר המשאבים בבניית אתרי תדמית לעיצוב ומיתוג של האתר. כידוע, יש רמות שונות של עיצוב. ישנם מומחי עיצוב ומיתוג שדורשים אף עשרות אלפי שקלים על אתר תדמית בודד. לעומתם, יש מעצבים טובים שידרשו אלפי שקלים בודדים על עיצוב אתר תדמית שיראה מצוין. אנו ככלל מעדיפים לא להמציא את הגלגל ולבנות את אתרי התדמית סביב תבניות קיימות שעונות על כל מאפייני העסק ובכך אנו מצמצמים עלויות בצורה דרמטית מבלי לוותר על איכות העבודה.

עלויות וסיכום,

במידה ואתם מעוניינים בהקמת אתר תדמית לעסק שלכם, טווח המחירים ינוע בין 3,000 ש"ח ועד 30,000 ש"ח בהתאם לרמת המקצועיות הדרושה לכם:

  • עלות ממוצעת להקמת מיניסייט ואו עמוד נחיתה יעמוד על כ-1,500 ש"ח
  • עלות ממוצעת לאתר תדמית איכותי המבוסס HTML יעמוד על כ-2,000 ש"ח
  • עלות ממוצעת לאתר תדמית איכותי המבוסס WordPress יעמוד על כ-5,000 ש"ח.

מרגישים מוכנים לבניית אתר תדמית? התייעצו איתנו בנושא ובמידה ותרגישו שאתם מתנהלים עם מקצוענים, תכלו לבקש הצעת מחיר ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!