אופטימיזציה לחיפוש מבוסס בינה מלאכותית הנו תחום חדש למדי. יש הרבה נעלמים אודות הדכרכים בהם ניתן לשפר את הנוכחות וההמלצות של כלי החיפוש מבוססי בינה מלאכותית על האתר והעסק שלכם. 

התאמת אתרים לבינה מלאכותית

אופטימיזציה למנועי חיפוש זה דבר אחד. אופטימיזציה לבינה מלאכותית זה דבר אחר לחלוטין. מאחר והחיפוש כעת מבוסס בינה מלאכותית אשר יכולה לאסוף מיליוני פרמטרים בזמן אמת כדי להציג תוצאות חיפוש מותאמות אישית לכל מחפש ומחפש, הרי שעלינו להתאים את האתר שלנו כדי שהבינה מלאכותית תבחר להמליץ עלינו בכמה שיותר סוגים שונים של חיפושים בשפה חופשית ואו מדויקת. כדי לעשות זאת, אנחנו צריכים לבחון מגוון תצורות חיפוש ולוגיקה ולהתאים את התוכן בצורה זהה לערכים שעולים במחקר.

התאמה של אתרי מכירות לבינה מלאכותית דורשת בין היתר הזנה רחבה מאוד של ערכים בעלי עניין ללקוחות כדוגמת זמינות במלאי של מוצרים, זמינות רכישה מקומית (איסוף עצמי), מגוון ערכים נלווים שמצדיקים הופעה בחיפוש כדוגמת מאפייני תשלום, מאפייני אחריות, מאפייני שירות וכמובן חיבור לנכסים חברתיים שונים המעידים על איכות ותמורה.

התאמה של אתרי תדמית לבינה מלאכותית דורשת בין היתר פירוק כל שירות, כל מידע לפרטי פרטים בכדי להבטיח הקשרים רחבים ככל האפשר. כלי בינה מלאכותית אוספים מידע. מידע זה ניתן לשליטה על ידינו וככל שאיש מקצוע מבצע אופטיזציה נכונה לאתר – הבינה המלאכותית תדע להמליץ על נותן השירותים על פני יתר המתחרים.

התאמה של אתרי אינטרנט לבינה מלאכותית דורשת 2 רכיבים עיקריים:

  1. הרכיב האינפורמטיבי – שיוך רחב ככל האפשר של ערכים שגולשים יחפשו בשפה חופשית.
  2. הרכיב האנושי – מגוון מידעים שמקורן אופליין ואו תלויי קהל אנושי שהבינה המלאכותית משקפת לה ערך גבוהה.

היעדר התאמה של התכנים באתר לכלי בינה מלאכותית (AI) מסכן את בעלי האתר בצניחה בתנועה האורגנית וכמובן אי המלצה על האיש מקצוע מאחורי האתר כגורם בר סמכא בהמלצות המופיעות הישר בתוך חלון החיפוש בגוגל ובכלי חיפוש נוספים.


אולי תאהב גם: אופטימיזציה לAI לאתרי תדמית | אופטימיזציה לAI לאתרי מכירות | אופטימיזציה לAI לאתרי מידע ושירות


כמה זמן לוקח לבצע אופטימיזציית אתר לAI?

התאמה של אתר אינטרנט לעידן של בינה מלאכותית תלויה במידה רבה בערך הקיים בה. אתר עם תוכן רב קל יותר לאופטימיזציה לבינה מלאכותית ביחס לאתר דל בתוכן שהשקיע רבות בבניית קישורים ומתודות שיווק אחרות על פני עבודה יסודית מבוססת ערך למשתמש. ככל שנעשו עבודות טובות יותר בקידום אורגני (כובע לבן), הרי שקל יותר לבצע פעולות המשך והתאמה של האתר לעידן של בינה מלאכותית.

ככלל – התאמה של אתר לבינה מלאכותית דומה לקידום אורגני של אתר, צריך לעמול ולעבוד קשה כל הזמן ולאורך זמן. התאמה ראשונית של אתר לחיפוש מבוסס בינה מלאכותית יכול לקחת בין חודש לחודשיים. אך לאחר מכן יהיה עלינו לתחזק את האופטימיזציה בהתאם למידעים חדשים והתקדמות הבינה המלאכותית בכל עת.

לסיכום,

רוצה להתאים את האתר לבינה מלאכותית? מעוניין להבטיח תוצאות ארוכות טווח שיתרמו לפעילות העסקית לאורך שנים רבות? פנה אלינו והתייעץ עמנו בנושא זה. במידה ותרגיש שאתה עובד מול מקצוענים, תוכל לשכור את שירותנו ולהרוויח עליה בטוחה וארוכת טווח בפלט שהAI מפיק בכל חיפוש וחיפוש. שלח לנו פניה ואנו נחזור אליך בהקדם!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!