תחזוקה טכנית לאתר אינטרנט דורשת ידע מקצועי רב בכמה רבדים של שירות. בשונה ממה שנהוג לחשוב, תחזוקת אתר איננה רק עדכון של מערכת, תבנית ותוספים. כדי לתחזק אתר כמו שצריך צריך ידע נרחב בפתרון בעיות מסוגים שונים וזאת כי אין אתר אחד דומה לאתר שני. ישנם אתרים שבנויים עם אלמנטור, אחרים עם תוספי ג'ט ויש כאלו שבכלל בנויים עם בילדרים מיושנים שדורשים ניסיון ספציפי עמם.
מעבר לכך, תחזוקת אתרי וורדפרס ברמה גבוהה דורשת לא רק היכרות עם המערכת והתוספים השונים אלא גם בהחזקת מכלול כלים ויכולות נוספות אשר מאפשרות יחד את רציפות השירות ומתן מענה הולם בכל זמן גם במהלך סופי שבוע, חגים ואו כל אירוע אחר. כלומר, יש תעדוף טבעי בחברה ואו בצוות כך שלא נהיה תלויים בגורם אחד. כמו כן, יש צורך במגוון כלים טכנולוגיים שיאפשרו למתחזק האתר לעקוב מקרוב אחר ביצועי האתר, זמינות האתר וכמובן מניעת היווצרות תקלות.
אז איך זה עובד?
די פשוט האמת. ברגע שאתם בשירותי תחזוקת אתרים אצלנו בחברה, יש לכם טלפון/מייל/וואטסאפ של גורם קבוע ורציף. גורם זה הנו איש הקשר שלכם ותפקידו הנו להיות זמין לכל בקשה שלכם בזמן אמת ופחות או יותר 24/7.
במסגרת התחזוקה הטכנית לאתר, יהיה לכם דוח חודשי על ביצועי האתר כמו גם עדכון יזום מצד מתחזק האתר אודות השינויים שנעשו בכל שלב ושלב כך שתדעו שהאתר אכן עובר בקרה, תחזוקה שוטפת וגם מנוטר היטב כך שכל אירוע יזוהה בזמן אמת ויטופל כנדרש!
תחזוקת אתרים אינה רק עבודה טכנית אלא גם עבודת תוכן. במקרים לא מעטים שירותי תחזוקת אתרים מוצעים על בסיס בנק שעות ואו על בסיס הצעת ערך טכנית בלבד אך זה אינו מספיק לאתר שבתזוזה מתמדת. לצורך העניין, שירותי תחזוקת אתר תפעוליים יכלולו שימוש ברשיונות, התקנת תוספים חדשים, שינויי קוד ונראות ומגוון פעולות תפעוליות נוספות שהנם קריטיים לתפקוד אתר אינטרנט – בטח באתרי מכירות.
תחזוקת אתר תפעולית כוללת גם תוכן, התקנות חדשות, הגדרות של מבצעים, מגוון פעולות שוטפות נוספות שאינם תחזוקה כמו כמו שהן נדרשות לבעלי אתרים כדי להמשיך לתפעל את האתר שלהם כהלכה עצמאית. אנחנו יודעים להעניק גם שירות זה במתכונת שלרוב תהיה מעכשיו לעכשיו.