תחזוקת אתרי מכירות(לחץ לפירוט)
בעלים של עסק קמעונאי? אתה כנראה מודע לכמות השינויים הנדרשים באתר מידי חודש. תחזוקת אתרי מכירות דורש התעסקות עם הרבה יותר תוספים, עם הרבה יותר מורכבות ולכל טעות/בעיה יש משמעות כספית מידית בכיס. יתרה מזאת, עבודת תחזוקה באתרי מכירות דורשת היכרות עם כלי סליקה, שילוח, ממשוקים חיצוניים ועוד.
מה זה תחזוקת אתרים? תחזוקת אתרים הנה שם כותרת למגוון רחב של פעולות שוטפות שנועדו להבטיח שהאתר מעודכן לחלוטין כמו גם מאובטח כנגד סוגים שונים של פריצה לאתרים. התפקיד כולל מידה רבה של ניסיון, ידע מקצועי וכמובן סבלנות.
איך אנחנו מספקים את השירות? שירותי תחזוקת אתרים הן בפועל 6 שירותים נפרדים שניתן לראות מעט מטה בעמוד זה.
אנא הקליקו על האייקונים מטה כדי לקרוא עוד אודות כל סוג של שירות בתחזוקת אתרים.
מה יוצא לנו מזה? שקט נפשי. אמנם אתה הבעלים של האתר. אך האחריות לדאוג לתקינות, בריאות ואבטחת האתר עוברת למישהו אחר (אלינו). וכמובן שיותר מכירות. אתר מתוחזק עובד טוב יותר!
תחזוקת אתרי אינטרנט ואתרי מכירות בפרט הנה חשובה במיוחד. אתר אינטרנט שאינו זוכה לעבודות תחזוקה שוטפות ישיג ביצועים פחות טובים הן ברמת ההופעות בתוצאות החיפוש והן בעיני הגולשים הרבים שמבקרים באתר.
תחזוקת אתרי מכירות כוללת בין היתר עבודה רבה על עדכניות מערכת האתר ותוספי המכירה השונים וזאת כדי לשמור על רמת שירות גבוהה ואבטחה מספקת (תעודת SSL) כדי שהגולשים ירגישו שמדובר באתר מודרני ובטוח לרכישה.
יתרונות בשירות תחזוקת אתרי מכירות
כאשר מתחזקים אתר מכירות כנדרש, כלל הרכיבים שאמונים לדבר זה עם זה עובדים כמו שצריך ולכן תהליכי הרכישה באתר והדיוור לאחריו עובדים ומשיגים את יעדיהם. כחלק מעבודות התחזוקה של אתרי מכירות, אנו עורכים בדיקות תכופות ומעדכנים את הרכיבים שיצאו מכלל שימוש ואו שאינם מתפקדים כהלכה.
תחזוקה שוטפת לאתרי מכירות הנה הפתרון הטוב והזול ביותר בטווח הארוך מאחר ועלינו לבסס לעצמנו שם טוב ולהציג לגולשים חוויית שימוש טובה ומהנה ובמידה והאתר יציג שגיאות ובעיות, הגולשים שלנו לא יחזרו בשנית.
עלויות וסיכום
עלות תחזוקת אתר אינטרנט נקבעת לרוב בהתאם למערכת ניהול התוכן ולרמת התחזוקה הנדרשת. כך לדוגמה, תחזוקת אתר אינטרנט הפועל על בסיס מערכת וורדפרס צפוי להיות זול משמעותית מתחזוקת אתר אינטרנט הפועל על בסיס מערכת מג'נטו.
מחיר תחזוקת אתרים נקבע בהתאם לצפי העבודה שנדרש יהיה להשקיע מידי חודש בכדי לשמור על תקינות האתר ואבטחתו. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים שלכם ואנו מבטיחים שתצאו שביעי רצון!
תן לנו לתחזק את האתר שלך, אנחנו טובים בזה 🙂
הגדרת אתר מכירות: אתר אינטרנט שייעודו העיקרי הנו למסחר אלקטרוני. מדובר בחנויות אינטרנטיות עצמאיות ולא בחנויות בתוך זירות מסחר כדוגמת אמזון, איביי ועליבאבא.
תנאי שירות: שירותי ניהול אתרים לחנויות אינטרנטיות הנם במתכונת של הסכם שירות (SLA) אשר מחייב אותנו בזמני מענה וטיפול קצרים במיוחד. בתקופות מבצעים אנו מעלים את מידת הזמינות אף יותר עבור בעלי חנויות און ליין.
אחסון אתר
אנחנו מציעים שירותי אחסון לאתר שלכם במדינה בה העסק שלכם שוכן. אנחנו מקצים משאבים מתאימים כדי להבטיח שלא משנה עם איזה עומד נידרש לעמוד, נעמוד בו בהצלחה. כמו כן, אנחנו מפעילים CDN (ענן) כדי שכל גולש יחווה חוויה אופטימלית באתר.
כיום. מהירות אתר הנה אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לתעדוף אתרי אינטרנט בראש תוצאות החיפוש האורגניות (בדגש על גוגל). מסיבה זו אנו משקיעים משאבים רבים כדי להבטיח שהשרתים שלנו ידעו לתמוך באתר שלכם כמו שצריך. אנו מוודאים שהשרתים שלנו בזמינות מלאה כל הזמן ומכל מקום בעולם!
אנחנו לא חברת אחסון אתרים אך כן מציעים שירותי אחסון כחלק בלתי נפרד משירותי ניהול אתרים מתוך הבנה שזה יאפשר לנו להעניק שירות טוב יותר לכם, ללקוחות.
הצטרף אלינו היום 🙂הצפנת אתר
אנחנו מתקינים תעודת הצפנה (SSL). התעודה עומדת בכלל דרישות השוק של מנועי החיפוש וחברות האשראי. מטרת תעודת ההצפנה להצפין את המידע שעובר בין משתמשים באתר אינטרנט מקצה אל הקצה.
הצפנת אתר איננה עוד אפשרות לבעלי אתרים. כיום, כלל הדפדפנים מחייבים רמת אבטחה מינימלית בכדי שהן יאפשרו לגולשים לעבור אליהם. הבסיס עבור אבטחת הפרטיות והמידע של המשתמשים עוברת על ידי הצפנת המידע שעובר בתעבורה ברשת (וויפיי ואו לכידת תשדורת סלולרית) כך שהכל נותר סודי לחלוטין.
אנחנו כמובן מוודאים כל הזמן שתעודת ההצפנה שהנפקנו לכלל לקוחותינו נותרים עדכניים וממשיכים לעמוד בכלל דרישות הדפדפנים המובילים ובראשם גוגל כרום.
הצטרף אלינו היום 🙂גיבויים סדירים
אנו מבצעים 2 סוגים של גיבויים. אנו עושים גיבוי יומי ל-30 ימים אחורה מקומית על השרת של האתר. במקביל אנחנו מבצעים גיבויים נוספים בשרת חיצוני ומנותק 100 ימים אחורה ליתר ביטחון.
כל מערכת קבצים ואתרי אינטרנט נכללים בכך עלולים להיפרץ. רוב הפריצות לאתרים נגרמות מחוסר תשומת לב אנושית (בחירת סיסמה וכ''ו) כמו גם חוסר בהשקעה מינימלית על עדכונים תכופים שיוצאים למערכת האתר.
האבטחה המתקדמת ביותר בעולם לאתרי אינטרנט הנה אם כך גיבויים סדירים. כך גם במידה והאתר נפרץ בזמן זה או אחר, ניתן לשחזר הכל לאחור יום אחד ולהחזיר את האתר במהירות לאוויר. לאחר מכן כמובן שיידרשו פעולות נוספות כדי לעדכן את המערכת אתר ולהבטיח שפריצה נוספת לא תבוא בהקדם.
מערכת גיבוי אתרים שלנו מאפשרת לנו לבצע גיבויים מהירים של השינויים שנעשו בלבד כמו גם אפשרות לשחזור מהיר של קבצים/מסד נתונים בלבד.
הצטרף אלינו היום 🙂ניטור אתר
ניטור קבוע ואקטיבי לאתר הנו קריטי לזיהוי בעיות ואו חלילה פריצות לאתר בזמן אמת. אנחנו מנטרים את כלל האתרים של הלקוחות שלנו על בסיס סדיקות סדירות של כל 5 דק לזמינות האתר ובכל יום לתקינות ואבטחת האתר.
האתר אינטרנט שלנו צריך להיות זמין למשתמשים 24/7. לא משנה מאיזה מיקום, לאיזו מטרה, האתר אינטרנט של העסק חייב להיות זמין! כדי להבטיח זמינות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כדי להבטיח שהגולשים תמיד ימצאו אותנו ויוכלו להיכנס לקרוא אודותינו ואו לרכוש מאיתנו בהצלחה, אנחנו חייבים לבצע ניטור כל הזמן כדי לטפל במה שצריך בזמן אמת!
באמצעות ניטור אקטיבי שבודק את האתר כל מספר דקות אנחנו יכולים לטפל במגוון רחב של אירועים בזמן אמת ועוד בטרם הלקוחות שלנו נחשפים לכך.
הצטרף אלינו היום 🙂תחזוקה שוטפת לאתר
אנחנו מעדכנים עבורכם את ליבת מערכת האתר, את קבצי התבנית, את כלל התוספים כמו גם מקטעי קוד שהותאמו אישית לצרכים שלכם על בסיס חודשי ולפי דרישה (בהתאם לצורכי אבטחה) כדי להבטיח את בריאות האתר.
האתר הנו הפנים של העסק שלכם. לכן, אם אנחנו לא מתחזקים את האתר כמו שצריך, זה משקף בצורה רעה על הפעילות העסקית של העסק. אך זו כמובן לא הסיבה האמיתית לכך שמבצעים עבודות תחזוקה. לרוב מתחזקים אתרי אינטרנט לצורכי אבטחה.
אתר אינטרנט שמתוחזק בצורה שוטפת כמו שצריך, יעבוד טוב יותר. יראה טוב יותר. מייצר תוצאות טובות יותר ומעל לכל לא דרושה מכם שום פעולה אקטיבית. מנהלי האתרים יודעים מה לעשות גם בלי התערבות בעלי העסק.
מאמרים אחרונים בבלוג בנושא זה
אבטחת אתרים
אנחנו מבצעים סריקות תקופתיות ומבצעים ניטורים שותפים אחר כל שינוי בקוד, חולשות אבחה ואו עדכונים קריטיים כדי שנדע אם האתר שלנו חשוף לפריצה לפני כולם.
אין דבר יותר מבייש מאשר אתר שנפרץ. לא רק שאנחנו נפגענו, כולם יודעים על כך! הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כשלי אבטחה הנו כמובן למנוע אותם מראש. יש מגוון רחב של פרקטיקות שמאפשרות לנו לצמצם למינימום האפשרי את הסיכוי שהאתר שלנו ייפרץ.
אנחנו כיום מגנים על אתרי אינטרנט בשלושה רמות אבטחה שונות:
- ברמת הענן.
- ברמת השרת.
- ברמת האתר.
כאשר אנחנו מחברים את שלושת הרמות השונות של האבטחה יחד. לרוב יש בידינו הגנה הרמטית וטובה אך יש להדגיש - הכל כמובן פריץ ולכן נדרשים גיבויים סדירים כפי שאנו אכן עושים לכלל הלקוחות.
הצטרף אלינו היום 🙂זמינות 24/7
אנו מציעים שירות יוצא דופן הכולל זמינות של צוות מקצועי 24 שעות ביממה בכל 7 ימות השבוע. יש לנו עובדים הממוקמים בישראל לצד עובדים הממוקמים באירופה ובארצות הברית כך שאנו יכולים להעניק שירות מקיף בכל זמן.
כחלק מהשירות, יש לנו כלי ניטור ובקרה המעדכנים אותנו בזמן אמת אם יש בעיות כלשהן הדורשות טיפול גם אם מדובר באמצע הלילה. הצוות הרלוונטי נכנס לפעולה ומטפל במרבית הבעיות שצצות (זה קורה..) בזמן אמת מבלי שהלקוח נפגע ואו אף מודע לכך.
כמובן שיש לבדוק את תנאי השירות במסגרת הSLA על בסיסו אנחנו עובדים כדי לבחון את מידת הדחיפות וזמני הטיפול.
ראו את תנאי ההסכם שירות בקישור זה
הצטרף אלינו היום 🙂SLA (שירות מבוסס הסכם)
אנחנו מציעים את השירותים שלנו על בסיס הסכם שירות מסודר. מטרת ההסכם להבטיח שתדעו במדויק מה הם דרכי ההתקשרות, תוך כמה זמן תקבלו מענה ותוך כמה זמן לאחר מכן הבעיה תיפטר.
הסכם השירות שלנו בקצרה:
- אנו נגדיר מי הגורם האחראי מהצד שלנו ובצד שלנו.
- אנו נגדיר יעדים, תקופת הסכם ופרטים טכניים נוספים.
- אנו נגדיר זמני מענה, טיפול ובקרה שוטפת.
להלן טבלת זמני התגובה והמענה:
מזהה תקלה | סוג אירוע | זמני תגובה | זמני טיפול | אופן דיווח |
---|---|---|---|---|
רמה 1 | חריג / דחוף | עד 3 שעות | מידית ועד 24 שעות לפי סוג אירוע | טלפון ואימייל |
רמה 2 | שגיאה / בעיה | עד 12 שעות | עד 48 שעות | טלפון ואימייל |
רמה 3 | שגיאה מינורית | עד 24 שעות | עד 4 ימי עסקים | אימייל בלבד |
בקשות מתמשכות | עריכה / הוספה | עד 24 שעות | עד 2 ימי עסקים | אימייל בלבד |
ללא מגבלות
אנחנו לא מאמינים או אוהבים שירותים עם מגבלות. אם שילמתם על שירות, רצוי שתקבלו שירות ברמת שביעות של 100%. כדי שזה יקרה, כדי שתהיו מרוצים, עלינו להיות מעולים. עלינו לצאת מגדרנו כדי לסייע בכל בקשה ובלי להערים מגבלות נוספות.
אנחנו לא משוגעים! אנחנו יודעים שאתם יכולים לנצל אותנו היטב על כך. אבל מהניסיון שלנו, גם לכם יש הרבה מאוד על הראש. אתם תוכלו לנצל אותנו לתקופה קצרה אך לאחר מכן תגלו שיש דברים שלוקחים זמן ושגם לנו יש ערך לתת מלבד הבקשות החריגות בתחילת הדרך. מה שכן, אתם בהחלט תדעו שכאשר משהו חשוב ודחוף לכם לביצוע, זה יקרה מהר וכמצופה!
מאחר והשירות שלנו מתומחר רוחבי - כלומר, לפי סוג האתר שלכם. אנחנו לרוב יודעים מראש מה הן הציפיות שלכם ואף נבצע תיאום ציפיות מראש כדי להבטיח שתהיו אכן מרוצים עם קבלת השירות ותבחרו בנו חודש אחר חודש כתוצאה משביעות רצון מעולה.
הצטרף אלינו היום 🙂אין הוצאות נסתרות
אף אחד לא אוהב לשלם על הוצאות נוספות בהפתעה. זה לא נעים ויוצר לאווירה עכורה בין נותן השירות ומקבל השירות.. מסיבה זו, אנחנו פשוט לא עושים זאת! אין אצלנו הוצאות נוספות.
כאשר אתם מצטרפים לשירותי ניהול אתרים ואו לשירותי תחזוקת אתרים של WEmanage, אתם יודעים שמדובר במחירים קבועים וסופיים. זהו העלות החודשית ותו לא.
המקרים היחידים בהם תידרשו להוציא יותר כסף הנו עבור שירותים חיצוניים לבקשתכם כדוגמת חידוש דומיין ואו רכישת רישיון עבור מוצר כלשהו שאתם דרשתם שנדאג לבצע עבורכם ואשר אתם הבעלים הרשמי והיחיד למוצר הנ"ל.
הצטרף אלינו היום 🙂ניהול רשומות DNS
ניהול רשומות דומיין דורש מידה רבה של זהירות. לכן, רק אנשים עם ניסיון יכולים וצריכים לגעת ברשומות אלו. כחלק מהשירותים שלנו, אנו שמחים לבצע עבורכם שינויים אלו כפי שיידרשו.
כאשר צריכים להעביר אתר אינטרנט בין שרתים, כאשר אנחנו רוצים להקים תיבות מייל חדשות, אם אנחנו רוצים לאמת בעלות על כתובת האתר ואו כל פעולה נוספת - צריכים להוסיף רשומות DNS בחשבון ברשם הדומיינים הנבחר על ידכם.
הטעות הכי קטנה יכולה לגרום לכך שהאתר לא יעלה ואו שתיבות המייל יפסיקו לקבל/לשלוח מיילים וזה לא הכי נעים בעולם כשזה קורה..
אנחנו לוקחים אחריות על ניהול DNS עבורכם כדי שנוכל לפקח ולדאוג לכך שאתם בטוחים ובידיים טובות.
הצטרף אלינו היום 🙂תמיכה טכנית
אנחנו יודעים מה באמת חשוב עבורך. אנו יודעים שאין משהו יותר חשוב והגיוני מאשר לדבר עם אדם אנושי וקשוב כדי לעזור לך לפתור בעיות. לכן, אנחנו שמים את התקשורת עם הלקוח והמענה ללקוחות במקום הראשון!
כחלק משירותי ניהול אתרים ותחזוקת אתרים, אנחנו מציעים שעות תמיכה טכנית על ידי מנהלי האתרים שלנו. אתם יכולים לפנות אליהם בכל שאלה, לבקש הדרכה והסברים אודות מרכיבי שימוש שונים באתר ובעצם על כל נושא טכני שעולה לראשכם.
צוות התמיכה הטכנית שלנו (מנהלי האתרים) הנו סבלני, קשוב, נעים מזג ומעל לכל כולם מקצוענים ואמינים וניתן בהחלט לסמוך עליהם!
הצטרף אלינו היום 🙂