fbpx

כחלק מעבודתנו עלינו לנהל לא מעט אתרי מכירות מסוגים שונים. מאחר ואנו מעניקים שירות מקצועי שכולל גם ערכי קידום אתרים, עלינו לבצע פעולות נוספות על כל תמונה ותמונה שאנו מעלים ומשייכים למוצר. במאמר זה, אנו מסבירים לכם איך אנו עובדים ואיך נראה העלאת תמונות לאתר כחלק משירות ניהול אתרי מכירות.

העלאת תמונות לאתר מכירות

רבים חושבים שמלאכת העלאת מוצרים לאתר פשוטה וקלה לביצוע. אך בפועל, במידה ורוצים להפיק תועלת מקסימלית, עלינו לבצע מספר רב של פעולות נלוות לכל מוצר שנעלה לאתר המכירות. להלן ששת השאלות שאנו נעבור בכל מוצר ומוצר בעת העלאת התמונות הרלוונטיות לאתר:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. כמה תמונות להוסיף לכל מוצר באתר מכירות?
    2. אילו סוגי תמונות נעלה לכל מוצר באתר מכירות?
    3. איך מצלמים את התמונות לקראת העלאתן לאתר מכירות?
    4. איך מכווצים את התמונות למשקל מינימלי טרם העלאתן?
    5. איך משייכים מספר תמונות למוצר בודד באתר מכירות?
    6. איך מתייגים תמונות מוצרים בכדי שגוגל יזהה אותן?

    כעת, נעבור על כל שאלה בזריזות עם התשובה המדויקת כפי שאנו מבצעים אותה מידי יום:

    כמה תמונות להוסיף לכל מוצר באתר מכירות?

    ככלל, מוצרים המוצגים באתרי מכירות און ליין תלויים במידה רבה בתמונות המצורפות להן. מעטים הרוכשים שיסכימו לרכוש מוצר און ליין מבלי שהם ידעו בדיוק איך המוצר צפוי להיראות/לתפקד. לכן, ככל שנרבה בתמונות איכותיות ומחמיאות של המוצר כך יטיב ללקוחות ומכך גם לנו..

    אילו סוגי תמונות נעלה לכל מוצר באתר מכירות?

    למרות שרצוי להעלות כמה שיותר תמונות לכל מוצר ומוצר בחנות, חשוב לדעת מה ומתי מעלים תמונות. לפעמים, יש לנו מוצר שאינו נראה טוב (ישן/צבע לא אידיאלי..) ובמקרים אלו אנו נעדיף לוותר על תמונות המדגישות את הכשלים ולהתמקד רק בתמונות בהם המוצר נראה חיובי ומשכנע.

    במקרים בהם מדובר במוצרים גדולים/מורכבים, חשוב מאוד לצלם ממספר זוויות שונות מתוך כוונה ליצור מראה מרשים ומקצועי ובכדי להציג לרוכשים את המוצר במלוא תפארתו. במקרים בהם מדובר במוצר אומנותי/פריט לבוש, מומלץ להציג רק תמונה אחת או שניים ולא יותר..

    איך מצלמים את התמונות לקראת העלאתן לאתר מכירות?

    זו שאלה מורכבת מאחר ויש שני סוגי אתרי מכירות:

    1. אתרי מכירות המוכרים מוצרים מקוריים (ייצור עצמי).
    2. אתרי מכירות המוכרים מוצרים מיובאים (שיווק ומכירות).

    במידה ואתם אלו שיצרתם את המוצרים ואו במידה ואתם מוכרים את המוצרים בבלעדיות בישראל. חשוב מאוד להטמיע סימן על גבי התמונות ובכך להבטיח שכל מי שנחשף לתמונות ידע מהיכן המקור. לעומת זאת, במידה ואתם רק מוכרים מוצרים של מותג מוכר ומתפקדים כייבואן ואו מפיץ. חשוב לבקש אישור מהיצרן לעשות שימוש בתמונות האיכות שהם צילמו עבור המפיצים השונים.

    בשני המקרים, חשוב לצלם את התמונות באיכות הגבוהה ביותר ולבחור בזוויות צילום המחמיאות ביותר לכל מוצר ומוצר באשר הוא.

    איך מכווצים את התמונות למשקל מינימלי טרם העלאתן?

    אתם בחרתם תמונות איכותיות וכבדות משקל להעלאה למוצרים החדשים באתר? מצוין! אבל, אנו לא רוצים שייקח לגולשים יותר מידי זמן לטעון כל עמוד ועמוד ולכן נבצע עבודות כיווץ (אופטימיזציה) לתמונות כך שהן ישמרו על איכות מקסימלית ובו זמנית ישקלו את המינימום הנדרש.

    ישנם שני כלים בהם אנו משתמשים:

    1. Picresize – אתר אינטרנט לכיווץ תמונות.
    2. Caesium – תוכנת כיווץ תמונות להתקנה על המחשב.

    בשני המקרים, אנו יכולים לכווץ תמונות למשקלים נמוכים במיוחד ולחסוך עד 80% ממשקל התמונה מהשרת שלנו ומהגולשים שלנו. בכך אנו מבטיחים שכולם שביעי רצון והתמונות שלנו זוכות למקום של כבוד בעיני מנועי החיפוש והמשתמשים.

    איך משייכים מספר תמונות למוצר בודד באתר מכירות?

    במידה ואתם מעלים יותר מתמונה אחת למוצר, חשוב לקשר בין כלל התמונות הללו יחד. כלומר, להעניק לתמונות אלו שמות דומים ואו לכלול בשם התמונה את המק"ט של המוצר בכדי שניתן יהיה לאתר ולבצע עריכות נוחות בעתיד במידת הצורך.

    במידה ואתם משתמשים במערכת ניהול תוכן כדוגמת מערכת וורדפרס, חלק ניכר מעבודה זו נחסכת מכם מאחר ויש מערכת נוחה מאוד לשיוך מוצרים ולצפייה בהם במערכת המדיה של האתר.

    איך מתייגים תמונות מוצרים בכדי שגוגל יזהה אותן?

    לאחר העלאה ושיוך של תמונות למוצרים, חשוב מאוד לוודא שאנו מוסיפים תגית שם ותיאור חלופי לכל תמונה ותמונה (ALT). זאת בכדי שמנוע החיפוש יוכל אף הוא להבין מה התמונה המוצגת למשתמש ולבצע חיבור בין תוכן המוצר (כותרת ותיאור) ובין התמונה המוצגת ובכך בעצם להבין שאתם מציגים תמונה אקטואלית למשתמשים.

    תיוג תמונה נעשה לרוב בעזרת כלי עריכת המדיה באתר. במקרים ייחודיים בהם אין דרך לערוך את המדיה ולהוסיף תיאור חלופי בצורה נוחה, ראוי לשלם מעט כסף ולפתח מערכת שתתייג אוטומטית את התמונות עם שם המוצר וכך בעצם לבצע את השיוך הרצוי.

    לסיכום,

    כל המוצג במאמר זה מתייחס אך ורק לתמונה של המוצר. יש להשלים את המלאכה עם מגוון רחב ונוסף של טיפים והערות לגבי אופן הצגת המוצר, תיאור המוצר וכמובן פניה נכונה ללקוחות הפוטנציאליים. מעוניינים שננהל עבורכם את האתר המכירות לתוצאות אופטימליות? יש לנו מגוון שירותי ניהול אתרים ונשמח להתאים את השירות הנכון ביותר עבורכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן