fbpx

גל המצטרפים לאמזון ישראל הולך וצובר תאוצה במהירות רבה. כולם רוצים נתח מהעוגה רגע לפני שיהיה מאוחר מידי. אבל, האמת היא שזה מעט פחות פשוט ממה שנהוג לחשוב. רבים מנסים למכור באמזון ונכשלים ואנו כאן כדי לייעץ לכם איך עושים זאת נכון ואיפה רוב המוכרים באמזון נכשלים..

ייעוץ למכירות באמזון

רוב הפונים לייעוץ בכל הנוגע לאמזון עושים זאת בטרם הם יוצאים לדרך ובכדי לבצע את המהלך בצורה נכונה. או לאחר שהם כבר החלו את התהליך אך חוו כישלון צורב (ונתקעו עם לא מעט סחורה על המדף). אנו כמובן מעדיפים לייעץ כאשר היזם נמצא בתחילת דרכו אך תמיד ניתן לתכנן הכל מחדש ולבצע ריסטרט ולהצליח!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז בואו נפתח ונפרוס בפניכם את הכלל היחיד שאתם צריכים לדעת במכירות באמזון, הכל מתחיל ונגמר במיתוג, פרסום ושיווק.

    אין חנות באמזון שמוכרת מוצרים מכוח האינרציה בלבד. ברוב החנויות המוכרות באמזון משקיעים סכומים ניכרים מידי חודש על שיווק ופרסום באמזון. אמזון מאפשרת לכם לבצע פעולות שיווקיות בתוך הפלטפורמה וכמובן גם לפרסם את המוצרים שלכם בתשלום לקהלי היעד הרלוונטיים לכם ולמכור והרבה!

    להלן שלושה דרכי קידום מוצרים באמזון:

    מיתוג באמזון:

    בשונה מאתרי אינטרנט או אפליקציות, בניהול חנות באמזון יש לנו מעט מאוד כלים לבידול של החנות שלנו מיתר החנויות באמזון ולכן במעט שהיא מאפשרת לנו לשלוט, יש לעשות שימוש חכם. השקעה במיתוג לרוב תכלול הכנת רכיבי קטגוריה ובאנרים לעמוד החנות שלנו כל שגולשים המתלבטים האם לקנות דרכינו ישתכנעו שאצלנו מונח הפתרון לבעיה שלהם.

    אך עבודת המיתוג באמזון מתחילה לעתים כמה שלבים קודם לכן כבר בתכנון שפת המותג ובשימוש בכלים נוספים שעומדים לרשותנו כדוגמת הכנת הגרפיקה הבסיסית לכל תמונה, אינפוגרפיקה תוך שמירה על צבעים אחידים, גדלים אחידים ונוחות אופטימלית.

    שיווק באמזון:

    כאשר מדברים על שיווק באמזון, בדומה לשיווק בכלל, מתייחסים למכלול הפעולות השלם שחיוני ליישם כדי לשווק את האתר. כלומר, הכנת כל מוצר ומוצר לנראות נכונה ומשכנעת עבור הגולשים. שיווק באמזון כולל את בחירת המוצרים למכירה בפלטפורמה, צילום מוצרים לאמזון, ביצוע מחקר מילות מפתח לאון כתיבת שם המוצרים ותיאורם (כדי להימצא בחיפושים הנכונים), הכנת תמונות ווידאו נלווים לכל מוצר/קטגוריה בחנות ועוד ועוד..

    כידוע, במקרים רבים שיווק ופרסום מגיעים יחד. ואכן, לא ניתן להשקיע כסף בפרסום ללא התשתית של השיווק. באמזון, רוב המאמץ מושקע בשיווק אך הפרסום לא פחות חשוב מכך,

    פרסום באמזון:

    פרסום באמזון הנו חובה. ללא קידום ממומן של מוצרים חדשים באמזון, לא ניתן להתניע את החנות ולהתחיל לייצר פעילות רווחית דרך הפלטפורמה.

    ואכן, רוב המוכרים באמזון משקיעים חלק ניכר מרווחיהם בפרסום באמזון כאשר בתחילה ההשקעה גדולה מההכנסה. לאחר מכן לרוב מדובר בעשרות אחוזים מהמחזור החודשי שחוזרים הישר לפרסום בתוך אמזון ומחוצה לה.

    את מרבית תקציב הפרסום נשקיע בקידום מוצרים באמזון עצמה אך נשמור חלק מהתקציב גם לפרסום מחוץ לאמזון בקמפיינים ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק ובאינסטגרם ולעתים גם במנועי חיפוש וברשת המדיה של גוגל. אבל, לא פחות חשוב מכך בלא מעט מאמרי יח"צ בעיתונות הכתובה ובמדיה בשווקים בהם הנכם רוצים למכור את המוצרים שלכם.

    לסיכום,

    רוצים למכור באמזון? אל תחששו מלבקש עזרה מיועץ מקצועי למכירות באמזון. יועץ מכירות באמזון ידע להכווין אתכם לגבי בניית תקציבי השיווק והפרסום באמזון ולהגיע לתמהיל קידום המוצרים שעובד בצורה טובה ויעילה לאורך זמן. רוצים ללמוד עוד בנושא? מעוניינים להתייעץ איתנו לגבי השירותים שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן