fbpx

כולם משווקים את העסק שלהם באינטרנט. אך, מעטים הם העסקים שמצליחים להגיע למה שמכונה ROI חיובי (רווחיות ישירה על ההשקעה בפרסום). אחת הסיבות לכך הנה מאחר והם אינם מספיק אגרסיביים בשיווקם. במילים אחרות, הם נבלעים ברשת יחד עם מאות מפרסמים אחרים אשר כולם מתחרים על לבו של הלקוח הפוטנציאלי. במאמר זה, אנו נסקור את שיטות השיווק היעילות ביותר לטווח קצר.

שיווק אגרסיבי באינטרנט:

ברשותכם, נתחיל בהגדרה של שיווק אגרסיבי:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    שיווק עצמתי ובתקציב גבוהה לזמן קצר במיוחד בכדי להניע תהליכים ואו בכדי לעשות בליץ מכירות!

    כעת, נדון בשאלה, האם שיווק אגרסיבי מעניק לנו יתרון משמעותי ביחס לשיווק רגיל,

    מה המגבלות של שיווק סטנדרטי?

    עסקים עוסקים בשיווק עיקבי לאורך זמן. המבצעים משתנים, הפרסומים משתנים, אך גובה ההנחה נשאר תמיד בטווח של 30%-20% והלקוחות כבר לא מתרגשים מעצם המבצע. מעבר לכך, מאחר וכל לקוח פוטנציאלי נחשף למספר רב של פרסומים שונים מצדכם ומצד המתחרים (הערכות: 30,000 פרסומים ביום ממוצע), הלקוחות עוורים לפרסומים וקשה להתבלט על פני כולם והתוצאות מדשדשות.

    מסיבות אלו, ברוב המקרים לא ניתן להצביע על הקשר ישיר בין רווחים ובין ההוצאה לפרסום. במקרים בהם ניתן לבחון זאת, מגלים שההשקעה על פרסום גדולה מהרווחים האמיתיים שמקורם בשיווק. לכן, רבים מתוסכלים מהפרסום שרק הולך ומתייקר אך התוצאות אינם משתפרות.

    איך נראה שיווק אגרסיבי באינטרנט?

    שיווק אגרסיבי הנו שיווק בתקציבים גדולים אך לפרקי זמן קצרים למדי בבניית ציפייה ואו עניין לקראת אירוע מיוחד. הדוגמאות הטובות ביותר לקמפיינים אגרסיביים הנם הפרסומים לקראת חגי הקניות (שופינג IL, בלאק פריידי, סייבר מאנדי, חגי תשרי ופסח).

    בניהול קמפיין פרסומי אגרסיבי, אין כללי משחק. מקימים קמפיינים על שמות המתחרים, על חיפושים רלוונטיים ורודפים אחרי הגולשים בכל רחבי הרשת לאורך זמן כך שהפרסום חודר לתודעת הלקוח הפוטנציאלי בצורה טובה וכל קבלת החלטות מצדו יכללו את המפרסם.

    ניתן לזהות שיווק אגרסיבי על ידי כך שאתם נתקלים פעם אחר פעם בפרסומים של חברה מסוימת לאורך זמן. לא מידי פעם, לא אחת לכמה שעות, כל הזמן. כדי לעשות זאת, המפרסם משקיע עליכם כלקוח הרבה מאוד כסף וזאת מאחר ואתם חלק מקהל שסומן הוגדר כבעל פוטנציאל גבוה עבור המפרסם.

    למה שיווק אגרסיבי עובד טוב יותר?

    לעסקים יש נטיה ברורה והגיונית להגדיר תקציב מסוים לפעילות שיווקית ברשת. אך, כאשר התקציב נמוך מידי, הפרסום נבלע ונעלם מבלי להותיר חותם מהותי אצל קהל הלקוחות הפוטנציאליים. כלומר, הערך שהכסף מייצר עבור בית העסק נמוך למדי. לעומת זאת, כאשר משחררים מעט את החגורה, ניתן להגיע לנקודת איזון בה ערך הכסף מתחיל להיות הרבה יותר גבוהה וזאת מאחר והעסק מצליח להגיע לקהלי היעד בהצלחה ולאורך זמן.

    שיווק אגרסיבי ברשת בעצם מבטיח שתעברו את נקודת האיזון ותבטיחו לעצמכם את המקומות הראשונים בחיפושים הרצויים, במיקומים האטרקטיביים באתרי אינטרנט גדולים ומובילים וכמובן את היכולת לשמור על קשר רציף (חד צדדי) עם קהלים השונים ולכן ככל שעובר הזמן, יחס ההמרה (אחוז הפונים/רוכשים) עולה באופן משמעותי.

    במקרים מסוימים, התפרעות תקציבית מקנה יתרון נוסף וזהו היכולת לבנות מודלים מתקדמים יותר ובניצול אופטימלי של אלגוריתמים של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות שמגיעות תוך זמן קצר לחשיפה אדירה ומכך שהם יכולים להעריך התנהגות גולשים ולחשוף את העסק דווקא לקהלים שסבירות ההתאמה שלהם גבוהה בהרבה.

    לסיכום,

    שיווק אגרסיבי באינטרנט דורש משאבים ואינו מתאים לכל עסק. אך, במידה ואתם רוצים תוצאות ומהר, קמפיין אגרסיבי יאפשר לכם להגיע ליעדים הרצויים ומהר במיוחד. אנו מזמינים אתכם לפנות ולהתייעץ איתנו ללא עלות וללא התחייבות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן